Oke hier ligt echt niks meer balen dat het bij julie Nog niet weg is!!
Ik ga ook op bed!
_Noor
Geplaatst: 07-01-11 08:40
Morning! Zit voor een paar uurtjes op het werk. Moet echt even wat dingetjes afronden en niemand weet dat ik er ben, dus lekker rustig
@ Margriet: ga zo je topic even bekijken @ Corien: @ Lau: balen dat je bak nog steeds niet goed is. @ Vief: Jer en Nudine zaten ook onder de drek van de regen en blub
Ik dacht dat het niet zou gaan vriezen vanacht??? Moest nog behoorlijk tekeer gaan met de ijskrabber! Hoefsmid komt zo, die redt zichzelf gelukkig. Moeders zet Jer daarna buiten en ik haal alles rond 1 uur weer binnen. Daarna even rijden. Even kijken of dat thuis gaat of dat ik toch nog even naar de binnenbak ga. Vanavond even een bespreking voor de websit van SGW Dijkgatbos en een borrel drinken!
Hier niet Noor. Gisterenavond was het 9 graden. Vanmorgen 3 graden dus het heeft niet gevroren. Maar nu is alles weer zeiknat. Kan dus nog steeds niet rijden thuis.
Sim
Geplaatst: 07-01-11 09:03
Mogge! Weer een druk dagje voor de boeg, maar morgen ben ik heerlijk vrij. Uitslapen! Hier heeft het ook niet gevroren, wel geregend. Ben heel benieuwd naar (de invulling van) de website Noor!
Lau, Lammetjesjassen zijn Ik heb er ook één gehad, maar ik vond hem veels te warm voor hier in NL! Heleen, Ik zie liever een driejarige in de wei dan op de hengstenkeuring Rowo, Het is echt superdruk op 't werk en ben druk bezig om mijn deadline te halen
Pff, Ik heb vanacht erg slecht geslapen. Kreeg al vanuit verschillende hoeken commentaar
Corien Ow heerlijk warm Laura! Wel erg balen dat je bak nu nog niet goed is! Ik geloof dat die van ons eindelijk weer goed is. Alleen een beetje jammer dat ik het nu vet druk heb met van alles. Dus heb nog niet eens thuis gereden. Noor toe maar! Fanatiek hoor! Ik krijg de hele tijd last van mijn schenen met hardlopen, dus ik doe het nu bijna niet meer. Heleen Dankje! Zo'n E reader lijkt mij ook wel handig! Maar dan alleen voor op vakantie. Werkse iedereen en alvast een fijn weekend!
Ik zal ook weer aan het werk!
EvelienH
Geplaatst: 07-01-11 09:50
Het is af en toe inderdaad heel moeilijk om me te beheersen. Ik zocht nog een mooi dressuurjasje dus dat was een mooi excuus.
Vanochtend zijn we om 03.30 opgestaan, vriendlief + voetbalvrienden gaan een weekend naar Praag. Ze paste niet allemaal in het taxibusje dus ik heb er ook maar een paar weggebracht.
Straks de paarden buiten zetten en wat rijden, vanmiddag weer even worstelen met onze Flip, meneer moet naar de smid en dat vind hij niet leuk! Vanavond gaan we het paard van mijn moeder scheren, is heel hard nodig. En tussendoor ga ik nog even bij ee vriendin kijken, ze heeft een nieuw paard die ze uit gaat brengen op wedstrijd. Drukke dag dus.
Sussie, goede actie! Altijd fijn als je wat leuks in de uitverkoop kan vinden. Rowo, haha een echte naarling! Margriet, zal zo even in je topic kijken. Noor, jeetje wat ben jij sportief. Corien Lau, balen dat je bak nog steeds niet goed is. Hier is gelukkig alle vorst uit de grond.
rowo
Geplaatst: 07-01-11 10:07
Goeiemorgen
Ook hier geen vorst en bijna alle sneeuw is weg. Denk dat ik vnvd wel de bak in kan als ik zou willen, maar ga longeren.
@ Laura: zijn je paarden serieus al een week de stal niet uit geweest Pfff, ik voel me nu al schuldig nu ze 'maar' 4 uur per dag buiten lopen en 4 keer per week gereden worden.
@ Mootje: k wil wel met je ruilen? HIer is het juist TE rustig
@ Margriet: werk ze!
K had eergister nog de laatste keer B springen met Zetje opgegeven voor volgende week donderdag. Mag ik in de 2e groep als nr. 46 en de eerste groep (50combinaties) begint half 6 Wordt een latertje!
viefdepief
Geplaatst: 07-01-11 10:12
Hier heeft het vannacht ook veel gedooid Ben benieuwd hoe het vanmiddag op stal is! Hoop dat het meeste weg is.
Mandy: Woll is sinds de sneeuw ook niet meer los geweest... Wel zo veel mogelijk gereden omdat ik natuurlijk makkelijk binnen kan rijden, maar ze is niet de paddock in geweest. Vond het het risico gewoon echt niet waard Evelien: Dat was lekker op tijd PB: Klinkt als een lekkere jas
Ik ga me maar eens aankleden, brieven posten en brood halen, begin trek te krijgen en gister alles al opgegeten
Maar jij hebt nog gereden en ze zijn hun hok dus nog uitgeweest. Zoals Laura het zegt zijn ze er een week niet uitgeweest... dat was mij niets waard. Als ze dan weer los gaan (en zijn niet gereden) dan heb je een probleem
Jeetje, Rowo: dat wordt zeker een latertje!! Mijn paarden hebben ook maar weinig buiten gestaan helaas. Nudine doe ik zelf buiten, want als ze met de rest naar buiten gaat, loopt ze de hele ochtend te ijsberen. Niet goed voor haar pees én haar paddock wordt een modderbende, met mok als gevolg...
viefdepief
Geplaatst: 07-01-11 10:23
Oww.. Dat had ik even niet zo opgepikt
Lekker rijden zit er vrees ik niet meer in.. Woll was nooit echt een fanatiekeling als het om dressuren ging maar nu wil ze echt het liefst stilstaan en dromen geloof dat ze nog het drukste was met waar ze haar drol moest deponeren en wat het beste plekje was om te gaan plassen. Ze ging echt 5 minuten wijdbeens door de bak opzoek naar hét plekje Hoop dat we gauw weer het bos in kunnen, alleen maar wat rondjes in de bak rijden is natuurlijk ook best saai..
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-11 10:28
Mogge Ik moet zo werken, daarna naar Van Rijs om die laarzen op te halen en Vorstinnetje rijden.
Lielle, ik lees ook zo veel op vakantie. Maar lees het wel fijn vanaf zo'n scherm? Jeetje, wat fanatiek ben jij Noor! Wat kl.ote dat je nog steeds niets kan thuis PB! Lieve collega's Mootje Succes met je drukke dagje Evelien!
Vief: Woll is dus niet meer vooruit te branden in de bak ... Noor: is al even fanatiek aan het werken. Laura: lastig dat je bak nog steeds een ijsplaat is. Mootje: zag er vanochtend niet op haar opperbest uit. Evelien: succes vandaag! Rowo: dat wordt een latertje! Margriet: werkse! Heleen: misschien krijgt hij nog een groeispurt. Pancho was met zijn drie jaar ook nog net geen 1.60m en die is toch uitgegroeid tot 1.68m (officieel gemeten op de keuring).
Zometeen eerst paarden buiten, dan boodschappen doen, eten, Pancho rijden en dan een paar lessen geven. Dus ik zal maar eens aan de gang.