wel leuke foto's@Vief het is apart zeeer apartof zeer gruwelijk in normaal nederlands
mijn eigen dag was ook gezellig we hadden hier oefenmenwedstrijd ik moest zelf op de rust meehelpen met koffiebrengen emmers water sjouwen enz. daarna de laatsten nog in de waterbal gezien en natuurlijk was ik weer de gelukkige 1-2-3 PLONS
maar gelukkig droogt de waterbak niet heel snel op dus morgen nog ff snel met de paardjes er doorheen
Wordt altijd vermoeider van het weekend dan van door de weeks.
Vorig jaar ging het minder toch? Fijn voor de nieuwe eigenaar iig 

Vooral die eerste haha
Toen weer verder geslapen en vanmorgen voelde ik me niet echt lekker maar ook niet heel erg beroerd. Had nog wel even mijn paard gedaan maar daarna ging het toch weer wat minder. Heb toen maar een hele poos op de bank gelegen, toen kwam er visite dus moest ik er wel weer af, werd vervolgens weer helemaal slap. Heb toen maar geprobeerd een appel te eten (nja, 3 hapjes ongeveer) maar die kwam er even later gelijk weer uit. En daarna voelde ik me eigenlijk wel een heel stuk beter. Heb net nog even gezwommen in de Huttenheugte (Center Parcs) en dat was erg leuk! Wou eerst niet meer meegaan maar omdat ik me een heel stuk beter voelde toch maar gedaan. Had ook geen zin om mijn hele verjaardag te verpesten. Ga nu denk ik lekker mijn bedje in kruipen.
en dit alles ging VLIEGENSVLUG
. Was erg komisch om te zien! Ze kan de dubbele flikflak, handstand met 180 graden om, you name it - she can

EEEh was iets minder.. en moet 20 april naar de ortho