Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We hadden vandaag clubles, en Vorstin ging echt heel lekker! Sinds vrijdag loopt ze al heerlijk! Ik rijd haar eerst een klein halfuur lang en laag los, en zorg dat ze echt bij elkaar blijft, ook als ze ff protesteert. Dan kan ik haar daarna oppakken, en als ik er een klein uur opzit, loopt ze echt helemaal los, voorwaarts, goed op het achterbeen, en aan elkaar. Ik kan haar dan echt alles laten doen, verzamelen totdat we zowat stilstaan, slangevolte in contragalop (terwijl ze contra best moeilijk vind) enzovoort. Echt een heerlijk gevoel 

Plaats je snel foto's?
!! Trots op Tim!
(de rest stond rustig te grazen..
)
...
*No comment*
Nat1503 schreef:Andrea, wat leuk dat je kan blijven rijden. Ik ben vanavond bezig geweest om een foto album te maken via de fotoservice van de HEMA, pffff wat een klus maar ik ben wel bijna klaar. Gelijk ook maar diverse foto's laten ontwikkelen anders blijft dat er ook maar bij.
.. 

Kan al dat gevlieg geen kwaad voor haar been?
Leuke camping, gezellige mensen en je kon er leuk uitgaan! Ben vandaag en morgen thuis en vrijdag ga ik voor een week naar Renesse met 3 vrienden en mijn vriendje

)