[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:18

Super zeg! Ik heb er helaas niks van gezien, maar gelukkig is er internet...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:36

Goedenavond!
Wat een topprestatie van Tim & Oncarlos zeg!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ik train alvast voor Londen 2012 Schijnheilig We hadden vandaag clubles, en Vorstin ging echt heel lekker! Sinds vrijdag loopt ze al heerlijk! Ik rijd haar eerst een klein halfuur lang en laag los, en zorg dat ze echt bij elkaar blijft, ook als ze ff protesteert. Dan kan ik haar daarna oppakken, en als ik er een klein uur opzit, loopt ze echt helemaal los, voorwaarts, goed op het achterbeen, en aan elkaar. Ik kan haar dan echt alles laten doen, verzamelen totdat we zowat stilstaan, slangevolte in contragalop (terwijl ze contra best moeilijk vind) enzovoort. Echt een heerlijk gevoel Haha!

Alvast gefeliciteerd met je ouders Lotte!
Ik heb helaas de finale van eventing gemist! Had het opgenomen, maar blijkbaar deed de satelliet weer eens moeilijk Verdrietig

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:48

Echt zo goed van Tim zeg! Hoorde dat ie nu 15e was doordat iemand gediskwalificeerd was, heeft ie echt precies de prestatie van z'n vader geëvenaard! Knipoog

Ik heb vandaag weer gereden sinds 5 weken, heerlijk. Ga 1 a 2 keer per week het paard van een clubgenootje rijden, een 6 jarige ruin van Hold up premier, B dressuur en M springen. Wel even wat anders want deze is 1.75 oid dus moest wel even wennen aan die grote gangen maar liep wel lekker!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:58

Fijn dat je iig wat te rijden hebt Andrea.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:01

Ik ben nu ook bezig met een paardje van m'n opa. Heb het papier nog niet gezien maar er zit volgens mij wel een flinke scheut arabisch bloed in. Beestje heeft een leuke uitstraling en flinke vechtlust, is alleen niet zo groot, ik schat zo'n 1.60 m. Maar ze heeft er een veulen bij lopen dus het is nog erg rustig aan doen. Sowieso, want ze is wel beleerd en gereden, maar het is ook al wel weer een jaar geleden dat ze bereden is. Dus ik heb haar nu een paar keer gelongeerd en nu 2 keer erop gezeten, gewoon even rustig gestapt. Dus ik begin weer helemaal vooraan maar ik vind het wel heel fijn om weer bezig te zijn.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:45

Wel fijn dat je wat te rijden hebt, anders zat je helemaal zo zonder! Komt vast goed Ja Plaats je snel foto's?

Vnvd hebben we weer viertal geoefend. Zetje maar weer meegenomen. Ze was echt poepvervelend, morgen gaat ze maar eens wat harder aan de bak. Door haar blessure was ik toch wel errug voorzichtig en daar maakt ze gebruik van.

Alvast welterusten allemaal Doei!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:46

Andrea, wat leuk dat je kan blijven rijden. Ik ben vanavond bezig geweest om een foto album te maken via de fotoservice van de HEMA, pffff wat een klus maar ik ben wel bijna klaar. Gelijk ook maar diverse foto's laten ontwikkelen anders blijft dat er ook maar bij.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 23:36

Tim, we zagen dat je vader helemaal uit z'n dak ging!! Knipoog
En wij hier natuurlijk ook Haha! !! Trots op Tim!

Nadat ik mijn stal had gedaan, ben ik Wootje binnen gaan halen en onderweg naar het land kwam ik 5 mensen tegen die om de beurt zeiden :"Wolin is helemaal losgeslagen!", "Wolin gaat tekeer op het land!" of "Wist niet dat we een renbaan hadden, volgens Wolin in ieder geval wel". Dus ik richting het land, staat Wolin daar keihard te snuiven, staart in de lucht en een partij te maaien met d'r been, haar GIPSVOET BEEN!!...
Ze stond echt om zich heen te kijken van: "Nee?? Geen kandidaten, jullie geven het op?" Whoosh! (de rest stond rustig te grazen.. Koe )
Dus ik haal haar het land uit, tape helemaal van haar gipsvoet af (best knap) en al passagerend richting de box. En dit was rond 18.30, terwijl ze toch zeker vanaf +/-10 uur buiten staat vanwege de verbouwing. Ze voelt zich toch best kiplekker Nagelbijten / Gniffelen ...
Kwam iemand nog naar me toe lopen, toen ik haar op stal zette, die net aankwam op stal: "Jézus!! Wolin ging HEU-LE-MAAL uit d'r plaat!! Ik reed langs de weg en zag haar opeens al bokkend en springend van voor naar achter en weer terug gaan. Slalommend om de andere paarden en ook gewoon bok-steiger op de plaats. Maf paard Lotte, maf paard. " Hihihi Haha! *No comment*

Ze is vanavond weer behandelt, ze stond steeds om te kijken van "Euhh.. zijn we daar allemaal aan het doen?" Ben benieuwd hoe lang het gipsvoetje nog houdt, morgen wordt het erg slecht weer.. dus weet niet ik haar het land op doe.. Wellicht een rustdagje na vandaag Blond

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 23:39

Nat1503 schreef:
Andrea, wat leuk dat je kan blijven rijden. Ik ben vanavond bezig geweest om een foto album te maken via de fotoservice van de HEMA, pffff wat een klus maar ik ben wel bijna klaar. Gelijk ook maar diverse foto's laten ontwikkelen anders blijft dat er ook maar bij.

Mijn computer pakt de software van de HEMA helaas niet, lijkt me zo leuk om zo'n agenda te maken met die foto's erin. Vandeweek maar even bij een vriendin knippen en plakken Bloos ..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 08:09

Ik zit op de mijne te wachten. Heb er al 3 gemaakt met Myphotobook en nu dus de 4e. Ze kunnen nu al albums maken tot 250 blz! Die had ik vorig jaar goed kunnen gebruiken, want toen gingen ze tot 140 en had ik 2 albums nodig.
En nu zijn ze verkozen tot beste door de Consumentenbond.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 08:18

Goeiemorgen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 08:53

Goeiemorgen Doei!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:24

Goeiemorgen Lachen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:29

Goedemorgen!

WolinLotte: wat een praatjesmaker is Wol dan met haar been in het gips.

Vandaag is het wel erg winderig weer zeg! Wou vanmiddag nog even rijden, oefenen voor de Gelderse kampioenschappen aankomend weekend.

Ohja, en ik heb nog een nieuwtje. Ik heb met mijn vriend een nieuwbouwhuis gekocht! Duurt allemaal nog even voordat dat allemaal klaar is, maar het begin is er.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:30

Zoooo... een nieuwbouwhuis, vet zeg!! Je zou toch eerst in een huisje iets verderop komen te wonen?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:31

Rowo: Dat klopt, maar we kregen nu een aanbieding voor een nieuwbouwhuis. En aan huur betalen we evenveel als aan hypotheek, dus toen was de keus heel gauw gemaakt, omdat we nu een veel grotere woning krijgen. En iets dat van onszelf word.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:34

Ah zo!! Maar echt heel erg leuk zeg! Huis moet dus nog gebouwd worden?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:35

Ja ze beginnen in Okt met de bouw, en dat duurt ong tot voor volgend jaar bouwvak. En dan kunnen we aan het schilderen enz. Dus het duurt nog even, maar dan kunnen we ook nog even sparen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:37

Oh dan pas! Idd nog ff sparen Lachen

Ik ga maar eens ff rijden Doei!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:43

Goeiemorgen!
Fijn dat je iets te rijden hebt Andrea
Haha Lotte, fijn dat Wolin zich goed voelt Haha! Kan al dat gevlieg geen kwaad voor haar been?
Gaaf dat je een huis hebt gekocht Tientjeh!

Zo, ik ga nu naar Vorstin, en dan vanmiddag even naar het nieuwe huis. Even kijken wat de afmetingen precies zijn van de kamers, dan kunnen we vast kijken hoe we het gaan inrichten.

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:04

Goeiemorgen Lachen

Ik ben gistermiddag weer terug gekomen uit Valkenburg. Heb echt een super leuke vakantie gehad Haha! Leuke camping, gezellige mensen en je kon er leuk uitgaan! Ben vandaag en morgen thuis en vrijdag ga ik voor een week naar Renesse met 3 vrienden en mijn vriendje Haha!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:39

Morgen!

Tientjeh: Wat super leuk zeg! Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:38

Goedemiddag!
Ben al weer druk aan het verven. En net even de proef van Hans Peter gekeken

Andrea: fijn dat je weer iets hebt om te rijden Lachen
Tientjeh: gaaf dat je een huis hebt gekocht
Tezz: veel plezier alvast met je volgende vakantie Tong uitsteken

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:08

Zo, ik ben weer thuis.
We hebben het huis nog een keer gezien, en nog even alles opgemeten. Mijn andere kamer krijgt een lichte laminaatvloer, en donkere meubels. Hetzelfde bed als ik hier heb: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59849835
Een muur wordt donkerrood. 4 November krijgen we de sleutel pas, dus voorlopig wonen we nog met zn allen hier.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:15

Heej wat ontzettend gaaf zeg Jantine!!!
Ik ben ook al druk bezig dingen voor de uitzet bij mekaar aan het sparen!!! (Erg leuk om te doen Haha! Haha! Haha! )
Wij zijn ook van plan om volgend jaar een keer te gaan samen wonen!!! Waar ga je btw wonen dan?? Lochem?? Laren ??