En los daarvan, ik heb geen lrv mentaliteit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Luxor nog meer ei in zijn broek en heb jammer genoeg helemaal niet de proef kunnen tonen die ik wou. Ik weet dat Luxor het zeker in zijn mars heeft.
Daar een magere 56% en laatste plek.
Het was balen maar ik moet blij zijn dat ik deze keer wel met een gezond paard naar huis ging.
Volgende wedstrijd pas 8 november wss in Waregem. Misschien doe ik wintercriterium mee.
) maar sindsdien weet ze wel hoe laat het is
. Als zijn ei natuurlijk komt uit schrik, dan zal het voornamelijk toch kilometers maken zijn denk ik?
Ze springt stukken beter en veel meer over de rug dan toen we ook crossten, dus naar volgend jaar toe weet ik nog steeds niet wat ik ga doen. Merk bij mezelf dat de goesting om dan weer ganse weekenden weg te zijn ook wel wat minder wordt. We zullen wel zien. Ben van plan om regelmatig jumpings te rijden deze winter.
) maar k vind het wel goed dat die pony nog eens op andere locatie komt. En dan 25 okt zal ze haar 1e jumping bij VM doen, 30 en 50. Volgende week maandag heeft ze geen school, denk dat ik mij ook halve dag verlof ga nemen en parcours ga trainen met haar bij de bree.meersen, heb gezien dat zij nu ook hun piste verhuren.
zijn er bij jullie veel oefenwedstrijden op de winterkalender? Hier ist nog bijster stilletjes heb ik de indruk. Ook van LRV nog geen winterkalender gekend.
maar niet dus. Echt onverstoorbaar gewoon. Beetje té. Hulpen kwamen ook ni door zoals ik wou. In stap viel hij echt stil. Heb toch eens goed moeten prikken... Bij 1 jury had ik als extra commentaar dat ik goed mijn best had gedaan.
Training gaat super trouwens, we kunnen al richting niveau 2 denken zei lesgeefster.
Maar dat is pas al Luxor op Wedstrijd goed loopt in niv 1. Training kunnen we dan niv 2 doen.
Medium-wijd en 17,5 inch.
maar ik train eerlijk gezegd ook niet echt meer wedstrijdgericht. We zijn nu vooral bezig met mijn houding bij te werken en van daaruit maken we veel vooruitgang.
gewoon niet te zot doen
.
we gaan naam moeten veranderen naar Belgische eventing sympatisanten
.
en sinds zaterdagochtend had ik nekpijn, waarschijnlijk fout gelegen en iets gekneld. Gisteren gelongeerd en verder beide dagen rustig aan gedaan, maar de boel zit intussen zo vast dat ik me vanochtend amper kon aankleden. Betwijfel sterk of ik hiermee de cross had kunnen rijden en ik wil niet weten hoe krakkemikkig ik dan nu zou zijn.
! Ik herinner het me als een leuke cross met genoeg variatie. Op naar de volgende?Citaat:Ik kreeg van K de tip om eens 1 proef echt aan te pakken, helemaal niet te kijken naar een punt of percentage, maar echt been = vooruit, ook als ze dan met de kop omhoog kwam... Zeer confronterend voor mij, want ik wil alles zo netjes mogelijk er laten uitzien, maar het heeft wel gewerkt. 1 proef volledig verkloot (had wel een oefendressuur gekozen) maar sindsdien weet ze wel hoe laat het is
. Als zijn ei natuurlijk komt uit schrik, dan zal het voornamelijk toch kilometers maken zijn denk ik?
. De moed zat volledig in mijn schoenen. Uiteindelijk rondgesprongen met 1 weigering. Mijn vertrouwen is nu wel volledig weg eerlijk gezegd. Hij is altijd een paard geweest waar ik veel op moest werken zowel in dressuur als jumping. Maar ik ben een beetje op eerlijk gezegd. Heb niet het gevoel dat we nog vooruit gaan en ik ben ook meer het type ruiter voor wat gevoeligere paarden. Ik heb met veel pijn in het hart besloten om hem te verkopen
Hij is nu pas 7 jaar en heb ook geen zin om nog jaren 1m te blijven springen
Moest ze ook nog eens streken hebben ja! Goed dat je ze erdoor gekregen hebt!! Hopelijk onthoudt ze het
Over gladheid, iemand die ik ken is wel onderuit gegaan met zijn paard, heb filmpje gezien, na de sprong in een vrij ruime bocht, paard gewoon volledig onderuit. Dus die had toch pech met een gladde plek
maar als ze wat kordater aanrijdt lukt het wel van de eerste keer, dus tis nog kilometers maken. Maar goed, als je weet dat die pony nooit eerder van den hof geweest was behalve voor 1 dressuurwedstrijd, dan gaat het zoveel beter als gedroomd. Die pony is zo betrouwbaar, eigenlijk echt zot voor zo weinig ervaring te hebben en we hebben daar ook absoluut niet de hoofdprijs voor betaald.
. Onze dierenarts heeft dan contact opgenomen met die persoon want ze kende die blijkbaar en dan gingen ze het intern bespreken om de kosten nog te betalen. Ze betalen natuurlijk niet graag een factuur van een andere dierenarts. Maar ik had ook geen zin om terug een uur naar daar te rijden met Ferro om hem daar terug op te lappen.
. Maar er waren frustraties en hij was nog te jong om zo lang te blijven aanmodderen.
! Wat jammer van Isk.ander, mr de korte pijn is soms het beste! Wij hebben 1tje die 3 wordt volgend jaar (en d.ua, maar zal denk ik wat moeilijker zijn). Of zoek je liever 1 die al zadelmak is? De ruin gaat denk ik een toffen worden.