Concurrentie!
Haha nee nee
Igg véél succes!! Ik ga gewoon voor fijne ritjes en eens minder dan 3 balken in de jumping
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), en de mooie aankleding maakt het soms ook wat kijkerig natuurlijk. "Concurrentie" inderdaad haha. Ik hoop ook gewoon om fijn te kunnen rijden, dan zien we de rest wel. Zitten sowieso wel een aantal mensen tussen die normaal wel een reeksje hoger rijden dus 
ik rij in de 80a, nr 91. 11u54 dressuur, 13u15 springen en 13u36 crossen! Kijk er naar uit! Vanavond nog even springles, komt in orde! Ben vooral weer benieuwd of ze 't water alweer wat normaler gaat vinden, en voor de rest hopelijk gewoon genieten...
.
.
Hij staat er 4 dagen erop (halve dagen nog, in de toekomst ganse dag en 's nachts op stal) en de 2 keren dat ik hem reed, was hij superfel.
Goed voor jumping en cross maar voor de dressuur wat minder.
. Bietenpulp en wa geasmix voor t volume, en twee handjes krachtvoer. Wel altijd buiten, op t nieuw gras met graasmasker, op t oud gras kan ze zo. Maar energie genieg dus! Had er mijn handjes mee vol in de springles, miljaar. Maar op t einde nog lijntje met paar behoorlijke oxers en toen toch compliment gekregen dat ze dan wél goed springt (zegt ook iets over hoe ze anders springt
).
. Kzeg kga keer gaan kijke nr de les wat ze doen mr jullie zaten nog nie zo ver
. 
En begint ook al aan te komen door het gras, ben ik blij mee! 
En heeft energie genoeg!