[SGW] [HK] 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 16:57

Wat balen dat je springles zo rot ging Tia maar wel heel fijn dat de crosstraining vandaag wel goed ging. Dacht even "hé, crosstraining op maandag" maar het is natuurlijk koningsdag :D

Heb niet veel foto's omdat ik stond te filmen. [naam] heeft een compilatiefilmpje gemaakt want ze was door twee kennissen ook een stukje gefilmd. Heb wel een mini fotoreportage gemaakt van onze tijd daar, die zet ik nog wel op facebook denk ik.

Ben vandaag even heel lui, ben kapot na die vier dagen. Ook [naam] is vandaag redelijk futloos. De enige die nergens last van heeft is Daimler, die is zo fit als een hoentje.

Tiahastrona

Re: [HK] 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 17:30

Ik heb geen Facebook, maar ben wel nieuwsgierig naar het filmpje :+

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 08:30

Madelein: goed dat je een klacht hebt ingediend. Hoop dat ze er heeel veel krijgen!

Tia: jammer van je springles maar super van je crosstraining! Heb je nog foto's?

Ik heb lekker gefeest met kingsnight en kingsday, gelukkig was het weer toch nog goed!!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 13:52

Heb je al gezien dat er hier op bokt een topic is geopend over de nieuwe puntenregeling bij het B springen Madelein?

Heb nog wat foto's gekregen. Filmpje's moet ik nog even schuldig blijven maar wordt aan gewerkt.

In opperste concentratie op weg naar de volgende hindernis
Afbeelding

Op weg naar de boot voor het water.
Afbeelding

De boot
Afbeelding

Door het water
Afbeelding

En de laatste hindernis.
Afbeelding

Die laatste kon [naam] zelf niet eens overheen kijken :D
Afbeelding

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:05

Hele gave foto's! Zag ook al een prachtige foto van eventingphoto voorbij komen van haar op FB!

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:30

Stoere foto's *-:)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:33

Die van eventingphoto heb ik inmiddels ook voorbij zien komen ja. Ook een hele gave foto. Dat wordt nog moeilijk beslissen welke we gaan laten uitvergroten straks.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:01

Vind die op het bootje (103) het mooiste

femkeexxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:18

Beste paarden liefhebbers,

Wij zijn opzoek naar vrijwilligers! Wie zou er op 30 of 31 mei willen helpen bij het Clusius Event? Dit is een SGW wedstrijd bij Manege Beukers in Oudkarspel, dus met springen, dressuur en cross. Je kunt helpen bij parcoursbouwer, schrijven bij jury, parkeerwacht, catering, ringmeester zijn, protocollen ophalen enzovoort. Ben je 14 jaar of ouder en lijkt dit je leuk om te doen? Inschrijven kan via http://www.sgwclusiusevent.nl of mij een prive bericht sturen.

je kan doorgeven wat je zou willen doen op het evenement zodat je ook veel kan leren dit weekend in het gene waar jij geïnteresseerd in bent. Ik hoop jullie te zien op het evenement als bezoeker, deelnemer of vrijwilliger! :)

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:35

Jeej zondag Ein-de-lijk weer een crosstraining :D

Vanavond weer rondje bb springen. Even weer simpel en vertrouwd beginnen en wat km's maken voor sgw markelo snorrewind :) hoop dat ik volgende week nog kan dressuren maar sta op de wachtlijst dus even afwachten.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:14

@thia: Fijn dat je training wel super fijn ging! Zo zie je maar, het kan zo wisselen de ene of de andere dag.
@percy: Prachtige foto's!
@rianne: Leuk!! Veel plezier zondag! En vanavond een lekker rondje springen, ook leuk :)!

Hier was eddy gister nacht ontsnapt uit zn stal. Helaas kwam ie een grote emmer snoepjes tegen, en heeft ie verder alles los en vast gevroten. Hooi, hoog gras, en dus die snoepjes. Meneer had gister dus fikse buikpijn... Gelukkig geen echte koliek geworden, en vandaag was hij alweer een stuk fitter. Morgen voor het laatst erop voor onze vakantie... Ga mn vriendje weer enorm missen :(

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 13:22

Sorry heb het heel erg druk met werken dus ik lees wel snel tussendoor mee maar kan helaas niet overal op antwoorden!
Fijn dat het bij de meeste goed gaat :D

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 20:13

Haha die ed :7

Mijn bb ging niet super, tot 8 foutloos en toen nog 2/3 balken. Is m dan gewoon te laag en dan let ie niet op, volgende keer weer gewoon B :)

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 18:59

@rianne: haha gek paard! Volgende keer maar gewoon B idd :)

Ik heb een aantal mooie foto's gekregen van een fotografe die zondag foto's heeft gemaakt, leuk! Morgen op vakantie dus 3 weken uit de lucht.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:40

Die willen we zien
Fijne vakantie

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 10:10

Had gister geen tijd meer om de foto's te plaatsen, nu wel :)

Dit soort foto's vind ik altijd erg lomp eruit zien, maar ed zijn hoofd is zo schattig hier <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

En dit is mijn favoriet. Jammer dat ik scheef zit, maar die Ed... Wat een kanon is het!
Afbeelding

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 17:42

Die op het bootje is inderdaad heel gaaf.

Stoute Eddy maar hij kan wel springen zeg! Fijne vakantie (denk alleen dat je dit leest als je weer terug bent).

Waarom zou je daarvoor ook je benen optillen Rianne? :D

Morgen komt er iemand kijken voor Just, ben benieuwd. Het is zo'n gaaf paard. Dressuurmatig heeft hij een enorme sprong voorwaarts gemaakt. Eigenlijk is hij wat betreft dressuur gemakkelijker dan Daimler. Zou hem graag verder zien ontwikkelen maar er moet er echt een weg.

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 17:27

Percy mooie foto's zeg! Hoe is de bezichtiging van Just gegaan?
Rianne, haha dan maar gewoon B volgende keer.
Madelein, hij kan wel springen zeg. Fijne vakantie!

Vandaag heb ik heerlijk getraind met Fame.
Moesten in het begin ff inkomen, maar eenmaal het ritme te pakken ging ze super rond. Heb wel vertrouwen voor ons debuut in Ede.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 19:03

Ziet er leuk uit Marloes!!

Ik heb sinds vandaag weer een 4 jarige op stal om zadelmak te maken en door te rijden.
En de kans is redelijk aanwezig dat ik haar ook uit ga brengen.
Maar eerst maar eens er op kunnen zitten :+
Afbeelding

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 09:21

Madelein hele gave fotos!

Percy: Hoe vonden ze Just??

Marloes: Had het al gezegd maar superfijn paard wordt het!

Kyrkelover: Leuke merrie!

Mijn crosstraining ging ook heel fijn, weer veel fijne tips meegekregen :)
http://nl.tinypic.com/r/24gn9lc/8

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 12:34

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:37

Ziet er goed uit Marloes, dat doet ze goed.

Die ziet er leuk uit Kyrkelover. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen!

Die van jou springt ook zo enthousiast in het water Rianne, van wie had je training?

Tja, Just. Meisje wat zaterdag kwam kijken had aangegeven dat ze beperkt zat in haar budget maar dat was wel een budget waar we mee naar elkaar toe konden komen. Ze vond Just erg leuk maar nu vond ze het opeens wel veel geld.

Zondag mensen gehad waar het wel mee leek te klikken. Eigenlijk vrij onervaren maar Just is een coole kikker en die is niet zo snel onder de indruk van een hulp die niet helemaal goed gegeven wordt. Die komen een tweede keer kijken dus ben benieuwd. Leek ons in elk geval wel een leuk huis voor hem.

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 18:31

Dank jullie! Ben ook erg blij met hoe ze t aanpakt.

Rianne: Jouw filmpje ziet er ook goed uit, jullie gaan mooi beheerst rond.
Bekend terrein voor mij :P Wel balen dat jullie net 's middags reden in de bui.

Kyrkelover: Leuk dier!

Percy: Je weet toch van tevoren wat de vraagprijs is? Raar dat ze het dan opeens te veel geld vindt.
Fijn dat de kijkers van zondag geschikt leken.

LISA_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 16:49

Hallo!

Ik kom hier even binnen vallen hoor :o
Zelfs heb ik ook een 4-jarige (vandaag jarig), het plan is ook met hem te gaan crossen.
Eerst maar eens beginnen met dus springen! Nu vroeg in me af hoe jullie dat hebben opgebouwd, ben zo ongelovelijk bang dat het springen nog te veel is.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:32

Mensen denken blijkbaar dat je heel erg hard wil zakken met de prijs. Hebben er gehad die nog erger waren, waren wel handelaren. Heel veel commentaar op het paard geven maar hem dan voor weinig wel willen kopen. Alsof ze ons daarmee een dienst bewijzen.

Welkom Lisa! Gewoon kijken wat je paard aankan. Onze Shetan liep met 4 al wel cross maar dan natuurlijk niet de ene na de andere wedstrijd. Die is vorig jaar twee keer L gestart en dit jaar heeft hij twee B crossen gelopen. Nu is hij 5 en gaat weer L lopen.