Sannnn schreef:Lekker gesprongen dus Mirthe, super. Wanneer ga je Chal nu halen?
Woensdag
Namen... hier op stal heet het tuigveulen Haito (met 2 puntjes op de i, dus ha-i-to). Moeder heet Tooverfee, dus wij vonden Hocuspocus toepasselijk. Eigenaar wilde eerst 'de J' erachter hebben, dus had mam bedacht Hola de J (holadi-e)
Eef, die namen die je vriend bedenkt
Marijke, hier is dat ook. Mijn (oude) instructrice jureert zoveel, heeft les gegeven bij HTC, op KNHS kampen, heeft zelf veel lesklanten en is ook nog eens recent verhuisd, dat soort dingen zijn zo lastig.
Fijn FE dat je geslaagd bent, voor de -toch wel irritant onmogelijke- dresscode
Net naar de Keet geweest, we wilden eerder weg in verband met een (beginnende) ruzie, en wij hebben geen zin in gezeik. Die jongens beuken zo snel op elkaar in. Rijden we om zo'n hele grote containerbak, moesten een beetje de berm in, klapt de wielsteun???? van mijn auto zo middendoor, band stuk, polyester schade. Auto wilde niets meer. Heb pap uit bed gebeld, die lag er net in
. Klerezooi. Gelukkig was het niet kwart voor 12, want dan zouden we eigenlijk naar huis gaan. Het is ook niet mijn schuld, we hebben mijn auto gekocht toen hij helemaal in een knup lag omdat hij was aangereden. Was gewoon een zwakke plek. Pap zei dat ik me er niet druk om moest maken, het is maar materiaal en we zijn zelf nog heel, maar toch nog een roteind aan een leuke dag!