Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb een leuk jurkje gekocht, helaas wel in zo een fout kleurtje. Met een onwijs gaaf lederlook jasje erop. Nu nog een paar nieuwe pumps en ik ben er klaar voor. 
.Sannnn schreef:Lekker gesprongen dus Mirthe, super. Wanneer ga je Chal nu halen?
. Klerezooi. Gelukkig was het niet kwart voor 12, want dan zouden we eigenlijk naar huis gaan. Het is ook niet mijn schuld, we hebben mijn auto gekocht toen hij helemaal in een knup lag omdat hij was aangereden. Was gewoon een zwakke plek. Pap zei dat ik me er niet druk om moest maken, het is maar materiaal en we zijn zelf nog heel, maar toch nog een roteind aan een leuke dag!

Dat zou ik onsportief vinden. 

) misschien ook wel wat dat is de griekse godin van de toverkunst 
) Maar omdat die overkruist zat, en dat heb ik ook met de pony, als die overkruist zit krijg ik balken, kan die beter in verkeerde galop of goede galop zitten, maar vind het netjes gereden hoor

Godzijdank kan hij heel fijn lopen.
Nee, hij doet het met trainen ook. Eigenlijk nog erger. Als het heel kijkerig staat springt hij top, super in de manieren en met een halve meter lucht maar als het normaal staat is hij gewoon echt laks. Oxers laat hij eigenlijk altijd liggen, het zijn vooral de stijlsprongen.