jaar geleden......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

suikermeisje schreef:E-pony van mij is ook nog een botje, erg vervelend en wordt ook erg slecht dikker. Nu wordt hij al wel wat dikker doordat zijn wolfstandjes eruit zijn gehaald.
Heb eigenlijk geen zin en heb nog niemand gevonden die mee kan, iedereen ligt morgen ochtend nog zijn carnavals roes uit te slapen

Zeus heeft 65 en 135 als singelmaten. Freggle_Edge schreef:Alleen die Paul Turner vind ik echt vreselijk! Heb hem liv3 gezien met de Voice concerten, bah wat een kwal!
Ik vond hem verschrikkelijk tot ik hem gisteren live zag!
) en dan ga je gewoon van kroeg naar kroeg en staan er overal feesttenten enzo. _lautje_ schreef:Leli: ZIGGY STARDUST!!! Heb zelfs een paard zo genoemd.
) en bij de nieuwe eigenaar heet hij Ziggy
.
), maar heb goede herinneringen aan optredens van Bruce Springsteen en David Bowie. Vooral die laatste: wat was ik daarvan onder de indruk! En m'n eerste concert: Peter Tosh: ik stond helemaal vooraan. Geweldig!!!
Ben ook niet voor niets gezakt. Begon met de paasvee, eindigde in t Zand en alle weekenden ertussen waren we weg. Vaak nog met deunen op maandag en dinsdag erbij
Bij 2 a 3 glazen ben ik de volgende dag niet fit en boven de 7 glazen lig ik de volgende dag zeker de hele dag op de wc. Dat heb ik er niet voor over.

en fijn dat woll zelf ook wou!