Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb er ook geen last meer van, mijn rug is ook weer goed geloof ik dus hoop dat ik er voorlopig niet meer heen hoef. 

.. Ik ben iemand die het altijd zal proberen, ook al zou het niet meer het sportpaard worden waarop ik had gehoopt, dat ben ík
. Ik zou alleen afhaken als ik weet dat mijn paard een paard-onwaardig bestaan gaat krijgen met pijn, permanente boxrust, etc. Ik hoop dat je er uit komt met je ouders, het is allemaal wat
..
Volgende keer aan de andere kant van de bak klakken met de tong i.p.v. voor de jury
!! Maar dat je zo goed en fijn hebt gereden is ook heel wat voor te zeggen natuurlijk!! 
, daar heb ik de Blaauw en Veldeman, twee toppers! Al moet je wel soms flink op je strepen staan met bepaalde dingen, zoals van de zomer met het trailerladen.. na een mega boos telefoontje van mijn instructrice die nu een paard van een van mijn dierenartsen rijdt, kwam de dierenarts toch met de scan -en röntgen-apparatuur aan huis
.. ondertussen was mijn merrie al van de laadklep geduveld en was ze al enige tijd aan het kreupelen.
Hij vond hem bovengemiddeld goed in spierontwikkeling voor zijn leeftijd en een mooi gelijnd paard. Hij had niet gedacht dat hij 1.61 was....maarre ik zei al......ik ben ook niet zo groot...
herman geeft goed les dus dat komt helemaal goed.
kijken of ik iemand kan strikken voor pics...

. Dus ik heb geregeld dat ik er wat bij krijg per uur want ik ben die stuiter en val partijen zat
. Hebben een eigen spaarpotje
. Om dezelfde reden als PB, het kost klauwen met geld en je krijgt in de meeste gevallen nog maar de helft uitgekeerd.. Daarnaast.. het scheelt een hoop rompslomp
. Ik maak me geen zorgen over de kosten, nooit gedaan ook
.
, lekker voor jezelf houden zo'n topper
!! rowo schreef:Jeetje Bianc.. nu al zoveel belangstelling. Als ik jou verhalen zo hoor dan krijg volgens mij over een paar maand zulke astronomische bedragen geboden dat je geen nee meer kan zeggen
), je hebt een huisje, je autootje rijd en je bent blij met je paard, waarom verkopen ?? zodat je dan die 35.000 euro bij wijze van op de bank zet ?? ik ben idd niet een handelaar, paard is hobby en dat mag geld kostten, handelaren zouden allang zeggen, je bent gek als je hem houd.
Het is echt niet meer grappig! Maar ik moet er maar mee leven
Ongeveer alles werd uitgebelt in het EB - 1 rond de rest uitgebeld enz. in het DB was iets minder als de helft rond dus nog meer dan 20 uitgebeld. Maar niet die twee schatjes van mij
Gracia was wat opgefokt en kijkerig naar alle versiering wat resulteerde in 2 balkjes en Bruno had maar 1 balkje héél zachtjes aangetikt maarja toch eraf
Uiteindelijk nog 12e geworden met hem > beste 4 fouter 
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LNQD6DMD.jpg
krachtpatser
Je wil wel al snel gaan crossen zeg! Denk je dat je dat red?
).
)