rowo schreef:Jeetje Bianc.. nu al zoveel belangstelling. Als ik jou verhalen zo hoor dan krijg volgens mij over een paar maand zulke astronomische bedragen geboden dat je geen nee meer kan zeggen
Met een "astronomisch" bedrag word dat wel heel moeilijk ja, maar ja, wanneer word dat het ?? niet bij het dubbele in ieder geval en dan wel zeggen. ..tja hij is ook niet zo groot natuurlijk..
Ik had ook al een dierenarts hier die wel klanten had die wel interresse in hem hadden, maar zoals een collega van mij ook zegt, Bianc...je bent gelukkig ( nog wel zonder vriendje helaas..
), je hebt een huisje, je autootje rijd en je bent blij met je paard, waarom verkopen ?? zodat je dan die 35.000 euro bij wijze van op de bank zet ?? ik ben idd niet een handelaar, paard is hobby en dat mag geld kostten, handelaren zouden allang zeggen, je bent gek als je hem houd.
Mijn verenigings instructeur zegt ook, jou paard is godsvergeten voorzichtig en dat valt op. In Saasveld destijds was er ook al een belletje over hem.
Ik ben juist blij dat Herman zo enthiousiast was over zijn bewegingen, want ik wil ook graag dressuur rijden en het is geen dressuurpaard type natuurlijk, Rebecca haalde het niet in de Z2 en hoger, ik hoop dat ooit dan nu wel te rijden en ook in eventing naar het M of Z te gaan. Mag ik HELEENX achterna met haar superknollie....
Allround paarden zijn dan best wel moeilijk te vinden denk ik en ook wat dan bij jou past en klikt.
Ik heb Bull nu wel verzekerd, puur om eventuele ziektekosten beter te kunnen dekken als er wat zou gebeuren, want met rebecca haar kind heb ik het weleens financieel wat moeilijk gehad als je dan toch ineens die dikke 1000 euro moest ophoesten.