Zometeen maar wer naar school. Misschien vanmiddag nog even kijken bij TG in Haaksbergen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Druk druk weer. 

MelanieB schreef:Ik zie dat iemand ergens op zo'n spel een topic over mij heeft aangemaakt met de titel: "Dé Allround Tinker"
Opzich niet zo erg, zie hele gave reacties, maar volgende keer wil ik liever wel toestemming voordat ik mezelf en bonny overal zie vliegen...
Dit schreef ze:
Ooit een tinker 1.25 zien springen?
het bewijs dat het dus wel kan!
(ik ben dit niet, dit is een meisje die ik ken) (oja joh...da's nieuw....)
Leuke reactie's mogen altijd!
1.25 springen
(foto's enz.)
en dit:
Er komt nog meer maar ik moet gaan.
ik vind het echt knap van haar!
Ook kan hij knap western werk! (Goh, dat wist ik niet...ik kan helemaal geen western...haha
en het is in een keer een hij
)
Naja, krijg leuke reacties...
)

Wel een eer natuurlijk, maar heb hem toch maar vriendlijk gevraagt of ie eerst toestemming wilde vragen volgende keer, want hij weet best aan wie, want deze foto's staan alleen op bokt...en dan staat mijn naam erbij 

Vanmiddag concours met Jack 

Echt heel leuk, vooral het laatste stukje is lief!
Kan dus lekker rustig aan doen
Hij doet het echt super, vorige week zijn we voor het eerst over een balkje heen geweest
Hij keek eerst van: daar ga ik niet overheen
Eerst een paar keer achter Wollie aangegaan en daarna met z'n tweeen
Deed ie heel braaf

) Heb morgen en overmorgen concours in Veendam. Dat vind ik een erg mooi concours altijd en t prijzengeld is een keer zo hoog als normaal dus heb ik me maar voor 2 dagen opgegeven
Nu maar hopen dat ik een prijsje win