Rowo; Stal heeft het secretariaat voor mij geregeld, had een mail gestuurd. Vanavond hebben ze een vergadering, dus als er meer info was over hotels ed zou ze me dat mailen. Castenray is 5/6 mei, en nu ik dit intyp schiet me te binnen dat jij dan op vakantie bent..
Welkom Benthe ! Pff.. ben al de hele middag bezig met PO (praktische opdracht) voor economie en snap er echt geen zak van krijg ook niks op internet gevonden.. Vind het niet erg om een PO te maken maar wel als er niks over te vinden is..
Moet de geschiedenis/ontwikkeling van de AOW tot aan dit moment beschrijven en uitzoeken of andere landen ook worstelen met dezelfde AOW-problematiek..
Ik kreeg vandaag mijn cijfer voor geschiedenis terug. Had ik dus niet geleerd, niet eens doorgelezen Ja ik weet het heel slecht. Maar ik had al van een andere klas gehoord dat er daar maar 3 voldoendes waren. Dus eigenlijk vond ik het wel slim van mezelf Maar wat bleek, had ik gewoon een 6.1 Vorige keer wel geleerd en toen had ik een 6 Hahaha ik was echt stomverbaasd en heb echt het hele uur in een deuk gelegen. Maarja ging dus wel over ons examenonderwerp (hebben twee onderwerpen/twee boekjes) en dit tentamen ging dus over 1 boekje. Dus ik ben helemaal gerustgesteld Voor mijn engelse mondeling had ik een 7. Voor mijn handvaardigheidwerkstuk ook een 7 en een 9 voor de portfolio
Ik ben weer teruggeschoven naar de nefro en verveel me een beetje. Moest electronische patiëntendossiers maken(lees statussen overtypen), maar ik typ veel sneller dan iedereen denkt en ga nu maar even bokken tussendoor