Hier staat wel inschrijving ingediend op mijnKNHS maar ook nog niet te vinden op de deelnemerslijst. Zal wel los lopen denk ik? Ik kon er alleen pas op komen vanaf 5 over half. Meer kunnen we niet doen. En om 9 uur opnieuw dit riedeltje... alhoewel Ermelo nooit zo druk is als Maarsbergen etc.
edit; ik heb ook nog geen bevestigingsmail gehad... degene die op de deelnemerslijst staan wel??
Laatst bijgewerkt door M_Vainqueur op 24-04-15 06:56, in het totaal 1 keer bewerkt
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 24-04-15 06:55
Heb mijn man even uit bed gebeld (ben nog op mijn werk). Hij was het vergeten. Nu maar hopen dat hij er snel tussen komt.
Ooh ik zie nu dat de lijst is bijgewerkt en ik er op sta (heb degene die al op de lijst stonden voor een groot deel ingehaald hahaha). Heeft moeders (aka secretaresse) toch even vlot gedaan!
Oh en ik zag ook al dat de B al een wachtlijst heeft! Het is notabene 30 minuten later!!
Hoe soepel maarsbergen ging hoe klote dit gaat! Mijn baas is niet zo blij dat ik zo lang weg blijf. Heb ook gemaild nu moet ik echt weer aan het werk hoop dat het zo goed is... Krijg elke keer melding dat online inschrijven niet mogelijk is voor deze wedstrijd
Ja, ik had gebeld en ze zegt dat er met honderden tegelijk is opgegeven. Ik snap er niets van, hebi k ook gezegd. Zit al vanaf 10 voor 9 op de refresh knop te drukken en hij is geen moment los geweest...
Ik hoop maar dat ze Maarsbergen bedoelde... Alhoewel ik heel specifiek Ermelo noemde, dus vrees er nu wel voor.
Suelza
Geplaatst: 24-04-15 09:22
Sambo schreef:
Aan de deelnemerslijst te zien hebben er nog maar een paar mensen ingeschreven,kan dus nog niet vol zijn lijkt mij!
Dat is wat ze op de betreffende afdeling in Ermelo zeiden!