texelse schreef:Gezellig naar de Kruisweg!! ligt nog een brok jeugdsentiment....... Veel plezier bij Paul Turner, ik vind het echt een showmannetje hoor.
Is niet heel veel activiteit bij de Kruisweg helaas, maar het is echt een super locatie! Ik vind alleen al dat haar van die kerel vies 
Suikermeisje is lief geweest voor haar zus
Danielle, hij was wel goed. Had ik vantevoor niet verwacht. Alleen die zachte G bij een rapper, tsja het klinkt heel aandoenlijk haha. Hij heeft maar 2 liedjes gedaan want meer tijd was niet.
Leliaardje, haha niet heel gek dat je ze niet kent hoor! Die 2 die jij opnoemt ken ik wel haha
Billy the Klit was er ook te draaien, en een DJ van 538 zelf (een Niels?) ging ook nog wat draaien en mixen (die was ook echt heel goed!), en dus Inna, Paul Turner, Iris Kroes (die zong When Love takes over heel goed), Yes-R die dus heel erg tegenviel met 2 rappers en een DJ waarmee hij aan het samenwerken is, Gers was er samen met Sef?? van de bagagedrager iig, en er was nog een meisje die laatst iets heeft gewonnen bij 538 te zingen. Yes-R was dus de grote verrassing, maar ik had liever Ali B of Kraantje Pappie in zijn plaats gezien