[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 14:23

De meeste mensen denken dat hij de 1,70m ook wel haalt. Maar op het kan een grote kerel zitten en dat past nog.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 14:29

Woll lijkt mij ook groter dan de 1.71 m. Raar is dat toch. Hier op de club liep ook een paard dat was zo'n machtig machoding, dat ik die in mijn herinnering heb als zeker 1.75. Beestje bleek 1.63 te meten.....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 14:38

zo werkte het ook met onze Trammelant. Die haalde de 1.65 nog niet, en werd groter geschat dan Issedy die dik 1.70 was. Veel front en een hoop uitstraling doet erg veel.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 14:44

Lau dat is wel heel schokkend nieuws
Anne dat is wel heel leuk
Dik heb ik nou nooit last van. Ferrose is op het moment behoorlijk op gewicht. Ach de 100 kilo die ze van de DA 4 jaar geleden echt moest aankomen zitten er wel aan. De laatste wenselijke 25 die jojoën wat.
Mo stoer hoor
Vief ik heb ook 75cm en 140 singels :+ Netjes van je parcours
Itsme vervelend van je tweede rondjes
Ferrose lijkt juist kleiner als ik er op zit vinden veel mensen. Pas als ik bij hen in de buurt kom is het van wow die is groot

Ik heb vanmorgen even lekker gewinkeld en nog geslaagd ook. Dat laatste is voor mij nog een beetje ongewoon want alles wat net niet naar mijn zin is koop ik niet

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 14:50

Ik vind zowel het, Jer als wol niet dik, maar ze zijn wel formaat tank :')
Zal morgen wel een foto van mijn nieuwe kapsel maken... Ik zie er nu uit als ma flodder :+
Jammer van je tweede parcoursen Mendy!
Zie je wel dat het meevalt, texelse.....

Net goed bezig geweest, ik heb de ramen gelapt, straatje schoongemaakt met algenreiniger en de glazen luifel een poetsbeurt gegeven!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 14:51

Toch wel gek dat je er dus zo 10cm naast kunt zitten.
Ferrose had ik dan wel in de categorie groot geplaatst, maar ken haar alleen van de foto's in je profiel natuurlijk.. :) Fijn dat je zo goed geslaagd bent in de stad.

Wat ik me net zit te bedenken is dat de hoogte van de schoft natuurlijk ook wel meespeelt. Een hoge schoft heeft Woll dan ook niet..

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 14:55

Ferrose wordt ook wel groot geschat maar zo een 1.72/1.74 tot ze in de buurt komen. Ik denk dat het bij haar ook niet zo aan gebrek aan front ligt want dat heeft ze wel maar ze is juist geen tank. Ook lijk ik niet snel klein op een paard; ik heb vroeger paarden van 1.85 en 1.94 gereden en nooit zag het eruit van groot paard klein meisje en dat terwijl ik toch gewoon 1.70 m lang ben

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 15:16

Hallo! Mijn beloofde bijlees actie :j

Henny had weer voor het eerst een sprong gemaakt.
Leli onze paarden kunnen elkaar de hand schudden. Hoef ook nooit te longeren na een paar dagen stil staan, je rijd er zo mee weg. Dan zijn ze actief maar gek doen doen ze wel in de wei.
FE, nooit van die mevrouw gehoord.. Maar balen dat er nu toch weer niks aan gedaan wordt!
Vakanties.. Mijn ouders zijn meer op vakantie dan thuis. Ga zelf alleen in de zomervakantie 1 week (met moeite :o ) omdat mijn vriend dat wil. Als ik er eenmaal ben is het altijd leuk, maar na een paar dagen wil ik ook erg graag weer naar huis.
Annetje, vreselijk he al die mensen die nu voor de trein springen!! In de zomer is dat een stuk minder gelukkig.
Wat een tijden om op concours te gaan :(:)
Karen wat een mooi huis!!
Joki fijn dat ze braaf was!
Hetje doet ook mee aan het afvallen, met resultaat :D
Vief mooi dat je tevreden bent, ziet er netjes uit!
Mendy netjes van je foutloze rondjes!

Mijn paard lijkt kleiner met mij erop, ze is 1.70m maar dat komt door haar hoge schoft. Met mij erop lijkt ze meer 1.60. Hoewel laatst iemand zei dat ze juist groot leek.

Het rijden ging alweer fijn :D Heb het L2 debuut opgegeven :oo
Moet er toch eens van komen!!
En Perfect ook een klasse hoger starten, maar eerst nog even 2 keer buiten buiten starten om er weer even in te komen.

Verder zit ik vandaag achter mijn laptop in spanning wat de mensen op de gelderse kampioenschappen hebben gemaakt. :)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 15:22

Mooie bijlees actie Danielle!
Itsme: goed gereden! Jammer van de 2e parcoursen.
Vief: gave foto! Vind het wel wat hebben zo door de ruit. Het is net een foto van tig jaar geleden :+ .

Ik zit lekker met een asperine op te niksen. Puzzels gehaald, nieuwe lamp gekocht (precies dezelfde die we hadden := ) en een leeslamp voor naast de bank. En voorraad brokken aangevuld. Paul was gezellig mee, dus die mocht het sjouwwerk doen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 15:28

Hooiiii!

Mootje, foto van je nieuwe kapsel?
Vief, fijn dat het gevoel een stuk beter was, dan blijven die balken straks ook wel liggen.
Mendy, jammer dat Ol het over nam.
Leli, lekker rustig aan doen hoor!

Ik vind Jer op het moment ietsje te zwaar, ik zie hem het liefst in crossconditie zoals ik dat altijd maar noem. Maar scheelt niet veel meer want we zijn lekker bezig. Meneer vond het nodig om net voor ik hem binnenhaalde nog even in de bagger te gaan rollen... Heb hem gelongeerd (lekker sjouwen!) en daarna gedeeltelijk gewassen. Gelukkig vindt ie een warme straal wat op zijn kop alleen maar lekker ;) Alles schoon voor morgen, alleen nog vlechten.

En nu maar weer verder in huis.......... zucht kreun steun.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 15:30

ja ja, het leven van een huisvrouw gaat niet altijd over rozen......

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 15:31

ondanks de 2e parcoursen toch fijn gereden.
vief het ziet er inderdaad niet te hoog uit maar dat kan flink vertekenen. Ik vond het hier ook niet zo hoog lijken maar parcourbouwer zei dat het op goede hoogte stond. Okay prima ik rijd wel hoor. hogere springt bay wel iets fijner. hier waren de oxers juist heel smal.
miniboktmeeting gehad. Jitske, simone, renske. En sandra heb ik wel gezien maar niet gesproken.
nu even snel wat drinken en dan zo nog even lesgeven.

leliaardje dat vind ik ook met de foto van vief.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 15:32

texelse schreef:
ja ja, het leven van een huisvrouw gaat niet altijd over rozen......

Eigen schuld dikke bult, had ik vorige week maar wat moeten doen... }:0

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 15:39

:=
Je had vorige week toch al de badkamer gedaan?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 15:46

Ja, maar dat was het ook.
Ah even de keuken en stofzuigen en dweilen. Uurtje werk. En dat uur gaat NU in. :evaw:

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:43

@ Lau ik had hetje ook groter verwacht en jeetje dekenmaat 215 :wow: dat had mijn paard van 1.84m niet eens.
@ Itsme fijn dat je met een goed gevoel naar huis ging.
@ Vief Wierden staat altijd aan de maat toch? Goed dat het al een stuk fijner ging dan je vorige parcours.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:09

Ik sluit me even aan bij de bijleesactie van Danielle :o
Over dikke/tank paarden, Vos is nu echt te dik vind ik, hij was vorig jaar heel mooi. Beau was juist iets aan de dunne kant omdat ik hem eerst te dik vond (daarom noem ik 'r ook Dikkie, alleen zo kan ik 'r nu eigenlijk niet meer noemen), maar heeft nu toch weer iets spek op haar ribben.
Heb vorig jaar wel opmerkingen gehad over de Vos dat het een mooie NRPS'er was. Hij is toch echt compleet Forester gefokt :+ .

Gister met school naar de Heineken Music Hall geweest voor de 538 schoolaward, het was echt superleuk. Vooral Inna was echt goed, Gers ook. Yes-R viel tegen, die playbackte als enige en ook nog eens heel slecht. Iris Kroes kan goed zingen, maar die had echt een verschrikkelijk onflatteus geel shirt aan.. En Paul Turner, ondanks dat 'ie niet zo heel best kan zingen, geweldige show!
Ga vanavond met een vriendin weer naar Paul Turner in de Kruisweg, vlakbij haar huis. Had er voor gister totaal geen zin in, maar hij is geweldig!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:27

Gezellig naar de Kruisweg!! ligt nog een brok jeugdsentiment....... Veel plezier bij Paul Turner, ik vind het echt een showmannetje hoor.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:44

Die paul is gewoon een entertainer! en daarom is het wel knap dat hij zo ver is gekomen bij The Voice!
Vind hem wel grappig :j

Veel plezier in ieder geval.

Paardjes van mijn zus naar buiten gedaan, haar paard die net zo groot is als Dakar samen buiten gehad voor het eerst, ging erg goed en ze vonden het erg leuk samen!

Verder haar stallen gemest, kuil gehaald, water gegeven en weer naar binnen gedaan.
Kwam ik de huiskamer in, zegt ze dankjewel dat je kuil hebt gehaald voor me. Ze zei het als grapje, dus ik zeg alsjeblieft. Vraagt ze, heb je het echt voor mij gehaald dan, ik dacht voor jezelf. Ja ook voor mezelf maar ik had nog liggen en was alleen maar zodat ik morgen niet hoefde te halen omdat ik dan waarschijnlijk (met beetje lekker weer) naar Biddinghuizen ga schaatsen :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:49

Mirthe dat gers niet playbackte... Deed hij hier wel en nog slecht ook.
Na 2 liedjes is hij er mee op gehouden :=

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:56

Mistid je noemt nu een rijtje namen op waar ik nog nooit van gehoord heb :oo . Pfff, ik ben een ouwe kluizenaar geworden geloof ik :roll: .

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:57

ik ken ze wel haha, leli wordt oud :') grapje hoor

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 18:04

Ben ook dik 2 x zo oud als jullie!! Geeft niks als ik me dan als een oud mens gedraag :Y) . Geef mij maar David Bowie en Bruce Springsteen :+ .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 18:06

Lelie, wij kunnen elkaar de hand schudden :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 18:13

texelse schreef:
Gezellig naar de Kruisweg!! ligt nog een brok jeugdsentiment....... Veel plezier bij Paul Turner, ik vind het echt een showmannetje hoor.

Is niet heel veel activiteit bij de Kruisweg helaas, maar het is echt een super locatie! Ik vind alleen al dat haar van die kerel vies :P

Suikermeisje is lief geweest voor haar zus :)
Danielle, hij was wel goed. Had ik vantevoor niet verwacht. Alleen die zachte G bij een rapper, tsja het klinkt heel aandoenlijk haha. Hij heeft maar 2 liedjes gedaan want meer tijd was niet.
Leliaardje, haha niet heel gek dat je ze niet kent hoor! Die 2 die jij opnoemt ken ik wel haha

Billy the Klit was er ook te draaien, en een DJ van 538 zelf (een Niels?) ging ook nog wat draaien en mixen (die was ook echt heel goed!), en dus Inna, Paul Turner, Iris Kroes (die zong When Love takes over heel goed), Yes-R die dus heel erg tegenviel met 2 rappers en een DJ waarmee hij aan het samenwerken is, Gers was er samen met Sef?? van de bagagedrager iig, en er was nog een meisje die laatst iets heeft gewonnen bij 538 te zingen. Yes-R was dus de grote verrassing, maar ik had liever Ali B of Kraantje Pappie in zijn plaats gezien :o