[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:31

Floor, ik ook! Haha!

^) Caap was echt onwijs stout vandaag. Was ongeveer 3 weken geleden dat hij voor het laatst had gesprongen en dan loopt hij alleen maar te loeren. Hij was zo onwijs kijkerig. We hebben hem flink aan het werk gezet en aan het eind ging het wel fijn, helaas in een stortbui dus ben echt tot op mijn bot verkleumd.
Het is hem aangeraden dat hij zondag normaal doet anders maakt ik er eigenhandig worst van. ~~}> Leon had helaas geen tijd meer deze week anders was ik nog een keer gegaan, hij belt als er iemand uitvalt.

xxitsmexx

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:42

evelien jammer dat caap zo stout was.
marijke balen van je hoofdpijn.
Corien ligt waterpas.
danielle welkom graag wat info van jou en je paard?

zo was weer giga druk op het werk. Kregen we ook nog een keizersnede op het eind. Maar 1 pupje.. heeft even geduurt voordat ie het deed maar is echt een hele mooie pup
Hondje ook even meegehad naar de da. bleef aan het krabben en was helemaal dik op die plek. kan wel spuitje meenemen voor de jeuk maar omdat het nu zo dik was dacht ik toch maar ff meenemen. dus nu met spuitje en zalf moet het beter gaan.
nu ga ik ook zo naar bed.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 22:08

Evelien: ah gelukkig, een lotgenoot :P. Kan me daar gewoon aan ergeren dat wanneer je iets geregeld wilt hebben, je ww kwijt is, je 5 dagen moet wachten en het dan vaak nog niet werkt.. >;) . Naja, als ik voor 1 augustus bij de uni maar weer ingeschreven sta := .

xxitsmexx: gelukkig is de pup nog in leven, lijkt me wel even spannend!

Volgens mij was het zondag zo gezellig dat iedereen nu verhuisd is naar een ander topic? ;)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 22:09

@ floor ik was ook zeker bang dat het niet goed ging..
maar het is gelukt..

Ja dat vond ik ook al er wordt zo druk gepraat in het andere topic.. nu moeten we 2 topics lezen om bij te blijven

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 22:11

Daar heb ik dus ook altijd last van. Heb nu mijn gebruikersnaam en ww maar gewoon ergens opgeslagen, werd er gek van. :+

Vriendlief heeft gister mijn aangifte gedaan en krijg een erg leuk bedrag terug over 2009 en 2010. Top!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 22:13

Beter! Ik heb zo een enorm economie- en aanverwante zaken gat in mijn hersenen dat ik me daar zwaar voor schaam. Ik had trouwens mijn ww braaf opgeslagen maar het klopte gewoon niet meer?!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 23:11

Haha, reed vandaag in Kootwijk en ineens kwam ik Mega Mindy tegen. Bleek dat de film daar opgenomen werd vandaag. Dacht dat er Kermis was ofzo. :')

Wat naar Snoek dat je moeder je niet begrijpt, sterkte. :(:) En veel plezier bij Harry Poter!! Ben benieuwd hoe die is.. Moet je alle films gekeken hebben? Anders wil ik er ook nog wel heen.
Caap heeft dus strafkamp nodig, succes zondag iig Evelien!
Corien die gaat planken in bed, trusten!
Ik heb dat ook zo vaak gehad Floor, frustrerend is dat!! -:(-
Fijn dat het met het pupje gelukt is Mendy.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 23:19

xxitsmexx schreef:
evelien jammer dat caap zo stout was.
marijke balen van je hoofdpijn.
Corien ligt waterpas.
danielle welkom graag wat info van jou en je paard?

zo was weer giga druk op het werk. Kregen we ook nog een keizersnede op het eind. Maar 1 pupje.. heeft even geduurt voordat ie het deed maar is echt een hele mooie pup
Hondje ook even meegehad naar de da. bleef aan het krabben en was helemaal dik op die plek. kan wel spuitje meenemen voor de jeuk maar omdat het nu zo dik was dacht ik toch maar ff meenemen. dus nu met spuitje en zalf moet het beter gaan.
nu ga ik ook zo naar bed.

Nou ik ben Danielle, woon in de Achterhoek, dus vlakbij jou haha!
Paard waar ik sgw mee wil gaan rijden heet A Perfect Match K, beter bekend als goofy, het is nogal een clown.... :o
Ze is dressuur gefokt, maar ik heb haar sinds veulen en wil haar wel graag opleiden tot allround paard.
Op de stal waar ik sta is sinds kort een groot cross-terrein aangelegt.
Dus had me opgegeven voor de crosstrainingen, dat waren kennismakings lessen.
Ze pakte het allemaal erg goed aan, blijft lekker rustig door galoperen en springt alles zonder eerst moeilijk te doen. +:)+
Dus vandaar dat ik nu serieus aan sgw wil gaan doen! :D

Mijn andere paard Tessa is een lang en lastig verhaal... Daar ga ik af en toe mee crossen, maar die is helaas te sterk om fijn mee te kunnen rijden.

Geen idee wat ik nog meer moet vertellen, voor foto's verwijs ik jullie door naar mijn profiel haha.

Leuk dat je dierenarts assistente bent!
Ik doe daar nu de opleiding voor. :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 00:12

Welkom Danielle!
Met een dressuurgefokt paard kan je ook goed crossen hoor, daar hebben we hier in het topic genoeg voorbeelden van, waaronder mijn eigen paard :D .

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 07:23

danielle ik heb ook een dressuurpaard die in opleiding staat voor crossen enz..

weet iemand wat je precies voor een punten moet hebben voor het GK in neede??
kan het nergens vinden
marijke zei al voor de B niks geen winstpunten maar is dit ook voor de andere klasses?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 07:43

Goede morgen!

Ik ben wakker, :) heerlij wat uurtjes extra!

Ik kan nergens de lijsten van ermelo vinden :o? :P

Ik ga snel naar de tandarts!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 07:54

Sterkte CoriienRN!!
Jammer genoeg ga ik niet naar Ermelo, reden is beter, verkocht paardje, maar toch, had wel leuk geweest. Nou ja, volgende keer dan maar.
Wat een snertdag vandaag zeg! Echt vies weer, maar in verhouding tot de rest van het land zitten we hier nog goed.
Margreet, is je "permanentje" nog blijven zitten tijdens de zanguitvoering?
Sannnn: Megamindy, dan zullen een hoop 8-jarige meiden jaloers op jou zijn! :D

Zo nog even de laatste dingen in het "rampappartement" in orde maken, en dan is ie weer zo goed als nieuw. Bleek dat ze geprobeerd hebben om 2 3-zitsbanken over de balustrade van de vide heen te tillen naar de hal, om daarop buiten te kunnen zitten. Gevolg: 2 banken stuk, 2 wandjes beschadigd. Lekker stel, maar nu zeg ik er niets meer over. Zulke sukkels verdienen geen enkele vorm van extra aandacht, alleen door die van iemand die het vak heeft van ps...... en welke van die 2, weet ik dus niet.

Fijne dag allemaal!!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 08:07

Succes bij de tandarts Corien!
Texelse heeft het rampappartement eindelijk klaar.... Wat een idioten hebben daarin gezeten zeg! Die komen toch wel op een 'zwarte' lijst ofzo???
Mendy, ik heb ook geen eisen kunnen vinden voor het GK in Neede.
Welkom Danielle!
Sannn is Mega Mindy tegengekomen :') Heb je wel een handtekening gevraagd??? :P
Floor heeft ruzie met haar DigiD.... Ik ook vaak :(
Caap moet weer flink aan het werk bij Evelien, hopelijk gedraagt hij zich zondag!
Snoekiej, balen dat je moeder je daarin niet begrijpt :(:) Altijd lastig om dit soort dingen aan mensen uit te leggen die niet zoveel met paarden hebben.....
Marijke balen dat je weer hoofdpijn hebt.... Nog altijd een gevolg van je hersenschudding???? En heeft Zigo zich gedragen in de les?
Margriet is hopelijk ook weer fit!
Jantine heeft een nieuwe auto gekocht, mooie auto :) En wat balen van het paard van je zusje, maar wel fijn dat ze nu ook Uk weer 1 dag in de week rijdt!
Vief is weer lekker aan het rijden met Wolles. Hopelijk is ze na het tandartsbezoek ook weer wat makkelijker in de mond ;)

Wat een weer vannacht zeg :oo Het heeft echt hard geregend hier.... Nu nog steeds regen en het ziet er niet naar uit dat het snel droog zal worden.... Ga zo eerst Noes maar is wassen, moet toch gebeuren :o

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 08:13

Goedemorgen!
Eef jammer dat Caap stout was!
Mendy leuk dat de pup het nog deed, vond ik altijd 1 van de leukste dingen de keizersnedes. :)
Vandaag naar de keuring benthe? Iig succes dan!
Texelse dus ook nog 2 banken stuk? Nou dan mag je nog wel een rekening erachteraan sturen.

Nou ik heb nu ook een zere keel erbij. Zal zo naar het werk en zie wel of het gaat. Het is nu idd erg vies weer. Poezen zitten de hele tijd door het luikje te kijken en komen dan toch maar weer binnen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 08:47

Morgen!

Margriet: Beterschap, klinkt allemaal stom :(:)
Texelse: Wat een idioten zeg :n Succes met alles repareren!
Jantine: Gefeliciteerd met je nieuwe auto!
Sannn: Haha, dan sta je ook wel even stom te kijken lijkt me :))

Hier in Enschede valt het heel erg mee met het weer.. Heeft maar een beetje geregend. En dat is eigenlijk wel heel vaak zo dat we er hier ongeschonden vanaf komen :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 08:49

Goedemorgen!
Margriet, Poezels zijn leuk! Helaas krijg ik jeuk van ze...
Texelse, Inderdaad geen woorden meer aan vuil maken 8)7

Mijn goede voornemen voor vandaag is al mislukt. Ik wilde om 7 uur beginnen, aangezien ik eerder naar huis moet voor de badkamermeneer ;(

Ik heb trouwens nog een paar weken om een rijke man te vinden en te stoppen met werken O:) Dan kom ik een puppy confisceren bij Lau <3 :')

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 08:52

Margriet: ik had gisteren laarzen, een hele lange regenjas en een waterdichte hoed op, maar het heeft zo ontzettend geregend. Gelukkig hadden we bikkels van publiek. Misschien is het wel leuk als Noortje iets gaat vertellen want ik ben zoooo bevooroordeeld.
Corien, succes bij de TA.
En verder iedereen een hele plezierige en goede dag.

Oei Mootje, toch niet direct hé want wij hebben Sophie ook nog.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:11

@Margriet_: rekening na sturen heeft geen enkele zin, betalen ze toch niet, en zie maar eens hard te m aken dat die schade er nog niet was. Hoop gezeik (of geseik, dat weet een van ons spel-deskundigen vast wel), en negatieve energie extra. Dus gewoon slikken. Jammer genoeg hebben we net dit voorjaar de banken allemaal vernieuwd, dus deze zijn echt gewoon nog hartstikke nieuw.
@Margreet: echt afzien dus! Waar was je ergens?
@Mootje: het was maar een voornemen dat mislukt is. Kan jou het schelen op zo'n stomme K**dag. Wt leuk dat je om een puppy gaat!! Gezellig hoor. Hier zal na deze jack wel weer een verschoppelingetje komen. Blijft een risico, maar tot nog toe steeds mazzel gehad.
@JN zwarte lijst heeft geen zin, dan boeken ze onder een andere naam. Maar deze gezichten vergeet ik niet meer.
@Danielle, leuk hoor, paard opleiden voor de sgw.

Zo, de eerste gasten weer aan de deur gehad met het volgende akkefietje. Twee x de strijkbout heet op de vloerbedekking gehad, 2 brandgaten er in :( , en de wa-verzekering dekt de schade niet. Het is weer echt hoogseizoen hoor!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:12

Haha, Ik ga alleen voor een pup als ik niet of parttime werk hoor ;) Vind het zo sneu dat mensen die (beiden) fulltime werken een hond nemen!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 09:14

Het was aan de dijk van Lambertschaag naar Aartswoud, dan heb je halverwege een molen en daarachter staat een hele grote boerderij met heel veel land eromheen, en op dat land speelt het zich af. Nog 11 voorstellingen te gaan waarvan ik er nog 6 mee doe.

Texelse: wij hebben in de familie ook een aantal neefjes gehad die met andere dorpsgenoten (en toen nog vriendinnen) elk jaar naar een ander park van Sporthuis Centrum gingen en daar ook echt alles verbouwden. Totdat ze niet meer welkom waren, en nu wilden ze laatst 2 huisjes huren om met hun kinderen heen te gaan (die inmiddels ook alweer rond de 10-12 jaar zijn), maar helaas ze waren nog steeds niet welkom.
Ik heb jaren geleden eens gevraagd over het hoe en waarom en dan staan ze je schaapachtig aan te kijken, eh eh nou ja. Oorzaak: drank!
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 13-07-11 09:31, in het totaal 3 keer bewerkt

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:15

Helemaal meen eens Mootje, maar ik ken jouw thuissituatie verder niet.

We hebben straks nog een leuk veulentje voor je :o , ik denk nog een week of 4 a 6.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:16

:O Ik moet eerst nog even wakker worden voor ik bijlees :Y)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:21

Evelien jammer dat Caap zo stout was
San heeft Mega Mindy gezien
Itsme leuk dat je de pup hebt kunnen redden
Texelse heeft het rampenappartement weer op orde. Wat enorm veel werk heb je aan die lui gehad

Zo dadelijk maar weer eens met Ferrose dressuren.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:29

Texelse, Ik woon in een 'penthouse' met dakterras en werk tussen de 40 en 84 uur in de week, en ik zit regelmatig aan boord of in het buitenland _O-
Margreet, Drink dan niet... Zo'n slap excuus |o
Noor kan nogsteeds niet wakker worden :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:34

Hier een poging!

Optreden was erg leuk, wel héél jammer van het weer. Was een hele happening qua eten, had meteen spijt dat ik me daar niet voor had opgegeven :Y) Misschien gaan muti en ik daar van de week nog even eten :o Optreden waren ook leuk, combi van muziek en theater waarbij het verhaal van het leven op de boerderij werd verteld. Eigenlijk een beetje een triest verhaal, maar wel mooi. Wel helemaal zeiknat geregend, dus thuis snel onder de warme douche en rechtstreeks naar bed.

Net naar de tandarts geweest, daar mag ik morgenochtend weer even terugkomen. -O- Het zijn geen gaatjes, maar ik ben gezegend met 'diepe groeven' dus af en toe moet dat weer even bijgewerkt worden. Daarna moeten we de grenzen van ons perceel aanwijzen voor het kadaster :? Even kijken of er nog een beetje landjepik mogelijk is :P

Eerst maar eens stevig aan de slag, vanavond hardlopen en rijden.
Nudientje krijgt trouwens haar vuurdoop, als ze érgens een hekel aan heeft is het regen :')

@ Danielle, welkom!
@ Eef, stoute Caap dus!
@ Vief, Wolles moet nog wel een beetje in vorm komen :=