[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:45

@ Anthea jammer dat je niet bij de spelers mocht, maar alles bekijken lijkt me ook al leuk
@ Noor Bedankt dat geeft de burger weer moed. Waar ik ook wel ontzettend van baal is dat ik (door mijn onwetendheid op het gebied van springen) een jaar slecht les gehad heb. Door die trainer is Ferrose in de stop geraakt.
@ Mo dat is een duidelijke uitnodiging :D
@ Evelien sterkte met manen trekken. Vreselijk vind ik dat
@ Snoekiej fijn dat je les zo goed ging
@ Marjan leuk zo allemaal nieuwe spullen kopen voor je huis!
@ Viefdepief hopelijk zorgt die vader voor een oplossing.

Divoza had (zoals gewoonlijk) weer niet wat ik wil. Morgen maar even naar de andere ruitersportzaken in de buurt bellen of die het wel hebben, dat scheelt weer onnodig rondrijden. Nu even duimen dat een bepaalde ruitersportzaak ze heeft dan kan ik meeloten voor een gratis (groeps)training bij Henrieke Boonzaaijer.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:45

Vief: erg apart! en waarom mag je de naam niet noemen? is toch uit eerste hand? Naja wel apart dat ze nog topics kan openen. Hopelijk is het nu opgelost! (en krijgt ze een flink pak rammel van haar vader :D)

edit: had ik tenminste wel gehad als ik dit zo zou doen :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:54

Regels.. Je mag geen bokkers bespreken.. Snap het in zo'n geval ook niet, zijn dus meerdere mensen door haar opgelicht en dan nog mag ze rustig hier topicjes openen :\

Werd net gebeld door iemand die onderweg was naar de Divoza voor een rijjasje maar tot de conclusie was gekomen dat die geen koopavond op donderdag hebben, nu komt ze hier een jasje passen :D Woon ook 3 minuten van de Divoza af haha.

En nu ga ik mezelf bannen :evaw:

muts_marijke

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:03

Ik heb zoooo onwijs lekker gereden op Zigo. Hij is wel een beetje een aapje maar vandaag liet hij direct zijn hals lekker vallen. Had bijna niks in mijn handen hij was echt precies zo als ik hem hebben wil.

Fijn Vief mooi gelukje voor je. Denken een heleboel mensen dat wij op donderdag koopavond hebben. Helaas is dat niet zo. En hopen dat het nou eindelijk opgelost wordt met die snot aap. Mijn vader had mij toch echt wel even nagezeten dat ik zoiets nooit weer zou flikken.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:11

Shanoek: gebruik je mijn "spul" nog steeds voor je paardje?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:17

Margreet: volgens mij heb jij overal wat of iets voor of niet? Ik heb met mijn voorhoofd holte ontsteking ookal jouw muts in bed idee toegepast hahaha!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:23

Dat is mijn werk hé. En heeft je muts gewerkt? Vast wel.
Meestal heb ik wel een heel simpel middeltje voor iets hoor. En als ik het niet meer weet dan kom ik er op een andere manier wel achter, maar als je wilt weten hoe ik dat doe dan pb je me maar even.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:24

MM jammer dat de meiden het niet leuk vonden. Kun je daar je les niet op aanpassen? Wat vinden zij wel leuk om te doen? Zij zijn natuurlijk wel de klanten...

MM jij werkt bij divoza?

Evelien, leuk zeg eigen springmatriaal!

Barbara dat klinkt ook wel als een flinke stijging in het stalgeld. Ik sta gelukkig vrij goedkoop, maar heb met de overname ook al bij moeten leggen. Ik betaal nu in de winter 50 euro per maand meer dan voorheen. Dat is voor mij gewoon erg veel om op te hoesten, maar het is niet anders. Straks in de zomer mag hij dag en nacht op het land en dan betaal ik ook minder (heb dan ook geen stal voor mezelf, ook niet voor bv opzadelen ofzoiets)

Vief, als men geen klacht indient bij ons mods, dan zal ze ook topics kunnen blijven openen. Elke klacht (wat voor aard ook) wordt achter de schermen opgeslagen. Als er veel klachten binnen komen dan wordt er natuurlijk wel iets tegen gedaan.

Margreet de wonderdokter :D

Ik heb met Vies in de blubberige buitenbak gereden. Gelukkig tussen de buien door. De binnenbak was namelijk bezet. De buitenbak was niet echt te doen, hier en daar gaten en gewoon blubberig. De hoefslag was overal wel goed, dus ik heb veel over de hoefslag gereden. Vies was heet, maar fijn te bewerken en deed goed zijn best.
Paard wordt trouwens wel vervelend. Zodra ik op stal ben gezien door hem breekt hij de stal bijna af en beukt hij de deur eruit. Hij staat dan heel zenuwachtig met zijn achterbenen te dansen. Zodra ik gereden heb is het over :? Elke keer als ik tegen de staleigenaresse zeg dat hij weer zo zenuwachtig staat, snapt ze er niets van omdat hij daarvoor echt de hele tijd rustig stond. Ik heb dus het idee dat hij ongeduldig is en vindt dat ik meteen bezig moet met hem. Verwend beest ook nog! :P

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:27

"maar" 4 bladzijden om bij te lezen, dat viel mee!!
Heel veel is er niet blijven hangen. Wel dat Mootje haar lief snode plannen heeft zo tegen het einde van het jaar. Dat MM geen zin heeft om ongemotiveerde pubers les te geven, en daar heeft ze groooooot gelijk in!! En verder weet ik al weer niet wat ik allemaal gelezen heb...

Te druk gehad vandaag denk ik. Al met bootje 8 weg, en eerst een ontbijtje in de Ikea. Daarna even snel een rondje van 3 kwartier door het grote zweedse warenhuis, en in die 3 kwartier kon ik helemaal goed slagen voor de dingen die ik op mijn lijstje had staan. Helemaal blij met een lamp van 34,95. Pas geleden had ik een soort gelijke gezien voor 100 euro. Toen staan dubben of ik hem zou nemen, en nu zo blij dat ik even gewacht heb. Helemaal goed. *\o/*

Daarna naar de kliniek waar we met 3 dikke zoenen ontvangen werden. Alsof we weer "thuis" kwamen. Fijn dat ze zo hartelijk zijn, maar ik had het niet erg gevonden als ze ons al vergeten waren. Hopelijk volgende week definitieve uitslagen en behandelplan/traject.
Wel even met elkaar beslissingen genomen over het paard. Dat gaat middelste nu rijden en uitbrengen (alleen wedstrijdjes "om de deur"), en ook een paar sgw's meepakken. Jongste kan dan als ze zin heeft even opstappen, maar het heilige moeten is er dan af.

Daarna op trailerjacht. Bij 3 bedrijven geweest en mooie trailers gezien die voldoen aan ons lijstje met eisen en wensen. Prijskaartjes vielen wel een beetje tegen >;) . Zaterdag nog een keertje op pad en dan nemen we onze trailer mee, horen we meteen wat ze daarvoor willen geven, en kunnen we het nieuw hindernismateriaal mee naar huis nemen *\o/* .

Terug hadden w door dat ze toch te laat zouden zijn voor de boot van half 4. Dus opperde ik het plan om dan nog even ergens te stoppen en even wat te drinken, dat is gezelliger dan 50 min. op het parkeerterrein voor de boot te staan. Maar ........... we raakten een ietsepietsje verdwaald :D , de tosti's bleven veeeeeel te lang weg, het was errug druk op de weg, een vrachtauto zorgde voor extra oponthoud, en een wegomlegging deed ons de de das om...... ook de boot van half 5 misten we...... en toen stonden we dus alsnog 50 minuten te wachten voor de boot _O- . Lekker slim dus. Nu alleen nog bankhangen met een koppie thee! Heerlijk!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:36

Margreet wat voor werk doe je dan precies?
Annetje ik kan de les wel aanpassen maar vind nu al dat ik kalm aan doe met ze. Deze dames zijn zo hondslui waardoor het echt niet leuk is om er ook maar tijd voor vrij te maken. Ik kan het wel leuk maken voor ze, dat is dat ze vrij mogen rijden --- wat ze dan gaan doen? Galoperen en stappen waarschijnlijk.
Dat klopt ja ik werk bij Divoza. Al 2 jaar met veel plezier. :D

Lekker dagje gehad dus Texelse. wel druk maar wel een heleboel leuke dingen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:44

Vief, jep! Vandaag ontvangen. Past prima! Heb jij het geld al?
Net pas thuis van werk. Pfffffff. Alleen morgen nog even 2 uurtjes en dan ben ik lekker 3 dagen vrij.
Nu de rest lezen.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:46

Avond!!!!

Mootje had ruzie met MP en SH. Gelukkig werkte beide later wel.
Leuk stukje Noor op die site !!
Ik heb ook een hekel aan rennende en gillend kinderen, Urban vind dat ook nooit zo. Gelukkig is hij er wel al een stuk makkelijker daarin dan vroeger.
Dat is wel lastig Itsme dat het helemaal uit Afrika komt!
En dat topic over die vos, apart verhaal zeg, ik zou wel stress hebben als er opeens een vos loopt in de wei.
Jammer dat je geen dekje hebt kunnen vinden maar wel een mooi stiftenset Snoek!
Evelien heeft hindernis materiaal gekocht.
Apart verhaal MM, laat ze lekker zou ik zeggen
Mootje en haar vriendje krijgen plannetjes over samenwonen.
Sannn ik ben jaloers, ik moet nog dagje school, geniet er van !!!
Dus goed geslaagd Marjan!!!
Dat was een druk dagje dus texelse, lijkt me soms wel vervelend dat wachten op die boot.

Vanavond was er geen les ivm ALV (Algemene Leden Vergadering) Dus thuis een stijltje in de bak geplaatst en wat sprongetjes gedaan. Meneer is thuis altijd een stuk makkelijker te rijden en zo merkte ik dat ook met springen( spring bijna nooit thuis) dus hij liep makkelijk in de hand en netjes 1 tempo / ritme. Hij was wel wat lui met beentje optillen dus nog even 2x 1.10 m gesprongen en dat ging heel makkelijk. Dus fijn gereden :D
Nu nog even wat hw opdrachtjes maken, oh oh tirol kijken en dan slapen. Morgen nog 1 dagje school en dan weekend *\o/*

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:51

@sanurie: kom je wel eens over het dijkje in Nijkerkerveen? Daar loopt een 2 jarig vosje dat wij gefokt hebben.
En wat die boot betreft, het is maar zelden dat ik hem mis hoor. Maar vandaag zat er net even te veel tegen, en dan is het wel balen ja. Dan ben je gewoon een uur later.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:52

Hopelijk wordt het opgelost Vief!
Vies is nog verwend dus ook Annetje. :P
Jammer dat jullie toen alsnog de boot misten Texelse! Welk dijkje bedoel je? Ben vandaag nog door Nijkerkerveen gereden. :)
Foto Sim?

Heb ze hier net alle 2 gereden. Vero eventjes weer voor het eerst, die was fris zat. :+
Morgen met What naar Rob!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:54

het heet gewoon "dijkje", dat is de straatnaam. Er is daar ook een tuincentrum en aan het eind een soort recreatieplas, overbos of zo heet dat geloof ik.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:56

Dan weet ik wel wat je bedoeld. Zal er eens op letten als ik er langs kom. Kom er wel eens als ik binnendoor naar school ga. :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 20:56

Avond!
@ Vief: hopelijk wordt het nu door die vader wel opgelost. Mag aannemen dat hij zijn dochter even flink toe spreekt ~~}>
@ Texelse: drukke dag zeg! Wel productief en gezellig zo te horen. Sterkte voor Jorieke :(:) Waar hebben jullie het hindernismateriaal vandaan?
@ Sim: lange dag gehad dus :O Gelukkig heb jij ook bijna weekend.

KJ ging vandaag aan het halster mee naar buiten. Ging best goed! Daarna heeft hij een hele tijd staan bokken, want dat halster moet natuurlijk AF. Gelukkig niet gelukt ;) Nudine was alweer een stuk rustiger in de stal. Heb de kleine ook een beetje gepoetst, 'betast' én voetjes opgetild :) Daarna was het natuurlijk bedtijd. Jer heeft even aan de longe gelopen, dus was eens lekker een avondje op tijd thuis.
Morgen lekker uitslapen, mesten en even in de binnenbak rijden. Instructrice heeft daar volgende week voor het eerst cc met haar jonge paard en dan kan ze alvast even oefenen daar.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:57

Texelse, het is niet echt ene hoek van Nijkerkerveen waar ik wel eens kom. Ik ken wel aantal mensen die daar wonen die bij ons op de club zitten. Zit al na te denken of een van hun een jong paard hebben.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 21:13

TG hij moet weg ivm leeftijd en jonge aanwas. En hij is van mijn ouders, dus op een gegeven moment heb ik er gewoon niks meer over te zeggen..... Wel jammer en het liefst zou ik ook een paard voor mijzelf willen hebben.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 21:49

Margreet: het hielp idd :D heb je ook iets tegen bij holte ontstekingen? :+ die heb ik 6 keer per jaar.
Noor: ik wil KJ spam *\o/*
Margriet: kan me voorstellen hoor dat je er 1 lekker voor jezelf wilt!
Texelse: hihi had een actie voor mij kunnen zijn! Trailer prijzen liggen behoorlijk hoog, al viel het mij voor een 2 paards aluminium trailer nog niet eens tegen toen wij gingen kijken!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 22:03

Vies is verwend :+
@ Texelse al wel een idee welke trailer het gaat worden? Vervelend de boot missen. Jij zal wel aan de boot gewend zijn maar mij lijkt het toch erg lastig.
@ Sanurie super dat het springen thuis zo lekker ging
@ Margriet Jammer dat hij weg moet. Eigen paard is wat dat betreft veel fijner

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 22:07

we zijn er nog niet uit wat voor trailer het wordt. Eigenlijk hoop ik dat er nog ergens een leuke jong gebruikte staat die aan onze eisen/wensen voldoet.
We hebben nu een mooie Böckmann gezien, een X-trail en een Humbauer. En alle 3 hadden ze van alles, met een eigen prijskaartje, dus ja, moeilijk hoor. Maar zaterdag gaan we gewoon nog even door, en als we niet slagen kijken we over een poosje wel weer eens. Onze trailer is nog goed, dus het is geen moeten, maar willen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 22:15

wel alles bijgelezen maar via ipod kan ik niet 2 vensters openen.
zeker irritant dat het middeltje alleen in afrika te krijgen is. maarja ooit maar een keer een reisje maken (als ik de lotto gewonnen heb)

vief hopelijk komt het nu wel goed via pa

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 22:16

Marijke: Gewoon NEE zeggen :D
Anthea: KLinkt als een leuk uitje!
Vriendje ziet het duidelijk zitten MO!! Leuk joh.
Eef: Dressuurhengsten kijken... Waar is dat nou voor nodig :P Springers zijn veel leuker :D Succes morgen met de thuiskeuring!!
Jeroen: Nijhof lijkt mij ook een mooie show hebben en interessante hengsten. Jij wordt dan aan het werk gezet doorr BTTB? :P
Karen: Spannend de nieuwe auto!
Shanouk fijn dat Vorstin weer fijner ging lopen!
Marjan heeft lekker voor dr huisje geshopt.
Super dat de vader van het meisje het gaat oplossen Vief!
Texelse: KLinkt als een welbesteed dagje!

Hetje heeft vandaag de hele dag compleet gestrekt in zijn box liggen snurken (letterlijk en met de oogjes dicht). Was bang dat hij toch wel erg moe was na gisteren strand. Maar goed zou vanavond met hem Trakkie springen en toch maar gegaan onder het mom van als hij echt moe spring ik niet.
Eerst Trakkie gereden en die liep echt 2x heel braaf rond. Wel wat foutjes door toch teveel loeren, maar zo fanatiek als vandaag heb ik hem nog nooit gehad in het parcours.
Na lang twijfelen toch maar Het van de trailer gehaald. Hij liep heel simpel nul en in de barrage ging het pas echt fijn lopen en mooi binnendoor kunnen rijden zonder plat erop te liggen. Resultaat 1ste met 6 seconden verschil met nummer 2 :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 22:18

Gefeliciteerd Laura

Anne ik zie net dat ik direct na jou ben met de BB, dat betekent dat we om beurten rijden. Alvast sorry als Ferrose gaat klieren Y;(