@ Noor Bedankt dat geeft de burger weer moed. Waar ik ook wel ontzettend van baal is dat ik (door mijn onwetendheid op het gebied van springen) een jaar slecht les gehad heb. Door die trainer is Ferrose in de stop geraakt.
@ Mo dat is een duidelijke uitnodiging
@ Evelien sterkte met manen trekken. Vreselijk vind ik dat
@ Snoekiej fijn dat je les zo goed ging
@ Marjan leuk zo allemaal nieuwe spullen kopen voor je huis!
@ Viefdepief hopelijk zorgt die vader voor een oplossing.
Divoza had (zoals gewoonlijk) weer niet wat ik wil. Morgen maar even naar de andere ruitersportzaken in de buurt bellen of die het wel hebben, dat scheelt weer onnodig rondrijden. Nu even duimen dat een bepaalde ruitersportzaak ze heeft dan kan ik meeloten voor een gratis (groeps)training bij Henrieke Boonzaaijer.

Elke keer als ik tegen de staleigenaresse zeg dat hij weer zo zenuwachtig staat, snapt ze er niets van omdat hij daarvoor echt de hele tijd rustig stond. Ik heb dus het idee dat hij ongeduldig is en vindt dat ik meteen bezig moet met hem. Verwend beest ook nog!

. Zaterdag nog een keertje op pad en dan nemen we onze trailer mee, horen we meteen wat ze daarvoor willen geven, en kunnen we het nieuw hindernismateriaal mee naar huis nemen
. Lekker slim dus. Nu alleen nog bankhangen met een koppie thee! Heerlijk!!
Waar hebben jullie het hindernismateriaal vandaan?
Gelukkig heb jij ook bijna weekend.
Nudine was alweer een stuk rustiger in de stal. Heb de kleine ook een beetje gepoetst, 'betast' én voetjes opgetild