[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 14:16

Snoekiej schreef:
Ik kan er nog niet om lachen, maar dat komt nog wel

hahaha ooojeee, wat een actie......ik moet er wel een beetje om lachen, maar lach je toe... ;)

@ Corien is dat het oefenspringen op de KNHS volgende week ??

_Noor

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 14:18

Nee, volgens mij de clinic met Tim Lips!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 14:21

Heeft iemand nog ruitersportzaken (hopelijk omgeving Lelystad Putten Amsterdam) die sleezies verkopen. ??
Ik kom uit die western websites die ik tot nu toe heb gevonden nog niet echt uit, veel is internet bestellen terwijl ze op mail al niet eens reageren ???? dan vind ik bestellen iet wat trikkie. Wil het liever gewoon persoonlijk kunnen halen of op zijn minst iemand kunnen bellen of zo ?? western store heb ik al gezien en ik had nog een of ander vage site gevonden met allerlei kleuren die ze zelf maakt, maar vond dat niet echt mooi eruit zien.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 14:33

Goedemiddag!

Noor, ik had HTC les, dan hebben we eerst 3 kwartier dressuur en dan 3 kwartier springen. Alleen kom ik steeds wat aan de late kant (staan altijd in de file, nu hadden we van te voren omgereden om niet over de snelweg te hoeven dat stuk, maar daar wisten we de weg niet zo best dus reden we wat zachter) dus heb ik ongeveer een half uur dressuurles als ik heb losgereden, maar tijdens het springen blijf ik doordressuren omdat ik het enige paard heb en er dus nog achteraan moet ivm afstanden.
Succes met je wedstrijd zaterdag, komt helemaal goed!
Beterschap Kim! Morgenavond Beilen?
Ook Caro beterschap! Succes met je werktijd uitzitten
Netjes van Marielle Jantine! Gefeliciteerd. Klopt idd wel wat je zegt. Het is sws de bedoeling dat de pensionstal blijft en ik dat dan overneem, dus helemaal zonder kom ik later sws niet.
:(:) TG, wat een pech!
Dat is een goed idee Laura! Zal voor sommigen (zoals jij) ook zeker een uitkomst zijn en heel wat kosten schelen. Denk dat een lidmaatschap dan goedkoper is als aan het einde van het jaar alle kosten van de KNHS te moeten betalen
Heleen ook ziek, ook jij beterschap!
Ghehe, snugger Shanouk :P ! Gelukkig geef je het zelf toe ;)
Weule, als ik slachtoffers kan vinden die dan met mij mee willen kom ik zeker even kijken!
Fijn dat je lekker hebt gereden Corien!
Ik heb geen idee Bianca!

Ik ben ook iets minder blij met mijn Tim les zondag, maar daar stuur ik nog een mailtje achteraan. Ik en een vriendin zitten beide bij een pony in de les, terwijl wij de enigen zijn (+ instructrice) met een paard.

Mijn nieuwe cap is binnen en past super!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 14:59

Fijn dat je zo lekker gereden hebt Corien!
Mooi dat je cap past Mirthe! Wat is het voor 1?

Ik heb net HV Polo Uggs bij de bokt-actie van Van Rijs gewonnen :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 15:19

Leuk Shanouk!

Wij krijgen spullen van Couture Hippique in de winkel! :~ Heb gelijk voor mezelf een dressuurjasje meebesteld. Heeeeeel slecht voor je bankrekening maar wel erg mooi.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:10

Stoer Shanouk! Gefeliciteerd. :D Leuk cadeautje na je blonde actie. O:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:11

strakke actie shanouk :D

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 17:03

bianca1980 schreef:
Lielle schreef:
Als je L springt mag je kiezen tussen B of L sgw, en als je 1 * M sgw geklasseerd bent mag je ook meteen L starten met elk nieuw paard.
En het Z is idd een verblijfsklasse.

Dat wist ik niet van de B en L keuze....... :o maar ja....ik heb met Bull nu zowieso de leeftijd ondergrens, dus voor mij en hem maakt het zowieso geen verschil. Met Rebecca heb ik wel L klassiek gesprongen, maar ben gestopt met als laatste stand met dispensatie naar de B, dus die L telt dan denk ik ook niet meer.

Je blijft wel altijd L geklasseerd staan, als je daar ooit winstpunten in hebt gehaald.
Bv. Als je ooit L springen met 5 winstpunten bent geweest, en je bent terug geplaats naar de B, dan blijf je L+5 geregistreerd staan als hoogste klasse.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 17:06

alleen zegt het reglement - uit mijn hoofd - dat een combinatie L sp[ringen moet zijn, maar dat is wel voor meer uitleg vatbaar.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 17:36

Ik had een Charles Owen via marktplaats gekocht, zo goed als nieuw, pastte diegene niet.
Dat is altijd mooi meegenomen, gefeliciteerd :D . Moet zeggen dat ik de HV polo's er nog het mooist uit vind zien van alle uggly's.
Oei Evelien, idd niet goed voor je portemonnee!

Onze vriend is weer lekker bezig :+ [HAR] Info: Verwisselen van een boom bij een Wintec zadel

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 17:48

Shanouk: wat een grap :') gefeliciteerd met je laarzen!
TG: Nog maar een :(:) dan!
Mistid: Leuk dat je een nieuwe cap hebt :D

Ik heb net de auto bij de garage opgehaald. Is weer netjes door de APK gekomen, klein iets vervangen en maar even gevraagd of hij er weer een achterruitruitenwisser (lekker woord zo :+) op wilde zetten, die was er toen een keer afgesloopt en met die vieze wegen is het toch wel handig.. :)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:01

Evelien: ongetwijfeld verleidelijk als je zelf in een ruitersportzaak werkt
Mistid: nieuwe cap en getraind bij HTC gebeuren (die doen ook mee aan de show in hardenberg trouwens...)
Shanouk: denk maar zo: 'je onthoud de stof nu wel ;) )
TeeGee: niet bepaald geluk de laatste weken...
Viefdepief: auto mag dus weer jaartje de wegen onveilig maken...

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:20

Haha Snoekiej, lekker bezig _O- Heb je het tentamen toch nog gemaakt?
Gefeliciteerd met je prijs.

Lekker dat je auto weer even mee kan, Vief!

Gevaarlijk om al die mooie dingen door je handen te krijgen op je werk, Evelien. Ik ben benieuwd naar het jasje.

Leuk Corien, die clinic. Wel vroeg inderdaad.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:24

@ weule ik ga als het goed is die dag naar Hardenberg. Ben iig vrij
@ mistid CO cap staat bij mij nog op mijn verlanglijstje
@ vief dat is altijd fijn als je auto door de APK komt..

Voor alle zieken beterschap. Mijn antibiotica is met 4 dagen verlengd maar heb het idee dat het niet meer werkt.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:38

Sow en weer binnen. Eten staat in de oven.
Vanmorgen lekker gewerkt. Vanmiddag 2 paarden gereden. Dröpke en paardje van vriendin. Ging beide erg goed. Daarna de stallen nog ff schoongemaakt en paardjes gevoerd. Vanavond cursus klachtenafhandeling van het werk. Lijkt me best interessant.

Heel misschien ga ik het paardje van een vriendin van mij uitbrengen op concours in de dressuur. Zij vertrouwt het allemaal nog niet zo en nou heeft ze mij gevraagd of ik dat wil...
Dus wie weet (denk zelf dat ik het antwoord al wel weet :D).

Mirthe: mooi dat je cap past en Hardenberg kom je niet onderuit he :). Gewoon gezellig komen :)
Vief: Top dat je auto door APK is gekomen :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:47

Vief mag de wegen nog een jaar onveilig maken met haar auto :)
Klopt Jeroen, volgens mij van de regio Overijssel, heb iig er niet over gehoord van onze lessen uit/in de nieuwsbrief.
Caro, ik heb deze via marktplaats gekocht voor 75 incl verzenden, zo goed als nieuw, echt een koopje dus. Heb geluk dat niet jan en alleman zo'n klein hoofd als mij heeft. Kreeg van Kloosterman nog 2 adressen waar ze ze nieuw verkopen, 1 wist ik niet dat die ze verkocht, dat is www.mariovlot.nl, en natuurlijk Gerlinda (www.horseridersclassics.nl). Er is ook nog een hoefsmid uit Lichtenvoorde die de Hamptons 10 euro onder de prijs verkoopt.
Leuk BV, een extra paard uitbrengen! Zonder vervoer geraak ik niet in Hardenberg :+ zie het niet zo zitten om op de scooter heen te gaan _O- .

Pff heb gewoon de hele dag (op 10 minuten na) in bed gelegen! Ik zal zo eens voorzichtig een hapje proberen te eten.. Bakje vla ofzo.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:48

Je hebt nog tot de 21e Mirthe :) :)..
Ben je slecht te pas meid.... Beterschap

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:53

Haha ja dat is waar. Ben nu bezig om een slachtoffer te vinden die morgenavond met mij mee wil naar Zuidbroek & BOB wilt zijn (eerste lukt wel, maar 2e lijkt onvindbaar :') )

Dankjewel!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:06

Mistid: Succes met zoeken :+ Wel echt vervelend dat je je zo ziek voelt :(:)
Altijd super handig als je geen gangbare maat hebt, ook altijd erg leuk in de uitverkoop :D Mijn CO heb ik voor 37 euro incl verzenden uit Engeland gehaald.. :o
Evelien: Wat voor jasje heb je gekocht? Lijkt me echt moeilijk om je te beheersen als je in een rs-zaak werkt!
BV: Leuk dat je gaat dressuurmutsen :D Is het een leuk paard?

Ik ga maar eens richting stal. Niet echt veel zin, dus ga maar gauw, want denk niet dat die nog gaat komen ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:08

Mijn bokt is in de war...kan niet uitloggen en bij mijn eigen berichten staat dat dit topic bij blz 115 is en ik daar het laatste in heb geplaatst.
Als ik uit wil loggen zegt hij bug en logout failed...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:16

Computer uit en aan? :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:26

Goede avond :D

Snoek heeft laarzen gewonnen. Hun naam staat er toch niet op, toch :o
Vief haar auto kan weer een jaartje mee!
Mirthe is ziek :(:)
Eef heeft een mooi jasje gekocht!

Ik ben doodop :O Ik heb net lekker een maaltijdsalade gehaald bij de AH.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:29

Caro: hmm dat is vreemd. Ik zou ook voor de optie aan/uit gaan.
Mistid: succes met zoeken en beterschap! Leuk dat de cap past.
Evelien: Gaaf dat die jasjes in jullie assortiment komen. Ik vind ze erg mooi, maar ook erg duur (maar waarschijnlijk kun jij ze goedkoper krijgen).
BV: leuk dat je ook een paard van een vriendin gaat uitbrengen.
Vief: veel plezier bij Wol! En fijn dat je auto weer even mee kan.
Shanouk: slimme actie! Gelukkig heb je de prijs gewonnen om het humeur beter te maken.
Lielle: toch niet te hopen dat ze dat per paard gaan rekenen. Maar de KNHS kennende zal het weer wel zo zijn.
Bianca: sorry je zit niet bij mij in de regio, dus ik hem geen idee waar ze sleezies verkopen bij jou in de buurt.
TG: jij hebt echt een baalweek! Hopelijk komt er niet nog meer bij.
Corien: fijn dat het goed gaat met je keel.

Vandaag naar de uitverkoop geweest van een ruitersportzaak uit de buurt voor rijbroeken voor mijn vader. Die had dit weekend beide rijbroeken kapot gereden en moest dus dringend nieuwe. Nu was het een fijne actie dat het tweede artikel voor 1 euro was. Dus voor niet te veel geld twee rijbroeken rijker!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:44

De aan/uit zet actie heeft geholpen :D

@ sussie dat zijn eens goede acties. Mogen ze hier bij de ruitersportzaak ook eens houden :o