Wedstrijd waar ik morgen mee naar toe zou gaan is afgelast. Vanwege de hevige regenval. Jammer.. Valt dit jaar ook wel heel veel regen. Ga weer verder met de studie.
Rosalie, Gefeliciteerd! Het is echt fijn om zelf weg te kunnen Rowo, Spannend hoor!
_Noor
Geplaatst: 17-09-10 13:55
@ Rowo: spannend om weer met Zetje te starten. Nemen jullie het veulen mee of kan hij wel een paar uurtjes zonder mams?
Net even met Tayla gelopen.. wat een beest is het toch. Ze was zo ontzettend hard aan het rondracen dat ze niet meer kon rennen en in de sloot belandde. Tayla houdt NIET van water. Met dezelfde snelheid stond ze ook weer op de kant Ze ligt in het zonnetje op te drogen Hier valt het ook wel mee de afgelopen 2 dagen met de regen. De bak is helaas wel te nat om te rijden. Hoop dat het morgen een beetje droog is, zit de hele dag op Terschelling met de PV van mijn werk.... (kan niet wachten...)
Veulen blijft thuis. Concours is 10 minuutjes rijden. Dus ik rijd erheen, rijdt de proeven en ga weer naar huis. Paar uur later moet ik weer met Avi... Kan zat dus. Ik ga ook wel gewoon lessen en neem alleen de merrie mee
Heb er nu al zin in Volgende week moet ze meteen L2 en eind dit jaar M1
Nog geen nieuws Noor?
_Noor
Geplaatst: 17-09-10 14:00
Nee, hij ligt als het goed is nu onder de scan. Maar het vervelende is dat we de uitslag WOENSDAG pas krijgen Je zou ons hier eens moeten zien... allemaal wallen tot op de knieën....
Nee, niet bepaald. Maar goed.. we kunnen er niks aan veranderen. Er zijn nog honderden mensen die op dit moment zo in spanning zitten!!!! Tot die tijd proberen afleiding te zoeken en positief te blijven!
Ga me even douchen en aan de studie, want daar is afgelopen tijd ook niks van gekomen en maandag is het weer 'inleverdag'....
Eef_Bam
Geplaatst: 17-09-10 14:07
Goedmiddag Snoekiej: Nog steeds niet binnen , hoe lang gelden had je hem nou besteld (en wat een is het?). Billy: , ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe vriendje. ik denk dat ik de "hint" snap Rosalie: Gefeliciteerd . Sann: Jammer dat de wedstrijd is afgelast. Rowo: Dat zijn grootse plannen rowo, ze doet het dus wel fijn in de dressuur? Noor: Jeetje zeg dat is wel lang om een week in spanning te zitten Mijn duimen draaien ook mee!
Ik ga zo naar stal, een kennisje voor wie ik de paarden en tijdje heb gevoerd en buitengezet komt zo Bandido behandelen (paardenosteopaat) , komt op zich wel goed uit want na de behandeling moet hij een tijdje rustig aan doen en dat komt vaak lastig uit met wedstrijden, en nu krijgt hij die rust toch al .
gefeliciteerd Rosalie! Is inderdaad heel fijn als je zelf op pad kunt Mandy succes morgen met je wedstrijd! Echt leuk dat je eindelijk weer op cc kan Noor wat vreselijk dat wachten, we blijven duimen....
CoriienRN
Geplaatst: 17-09-10 15:25
Noor wachten is idd niet leuk! Evie wel lekker voor BAM! Rowo succes op wedstrijd! Met allebij
Zonnetje schijnt hier gelukkig, nog 1,5 uur dan lekker weekend!
WOG Mandy? Hier ook wat studie-ontwijkend-gedrag...
Sannnn
Geplaatst: 17-09-10 15:38
Wat lief van je thailandvriendinnetjes Noor!
Net achter m'n Derby laarzen aangebeld die ze te groot hadden gemaakt. Ze zouden 1 cm ingenomen worden. Maar dat was al begin augustus, zou ongeveer 2 weken duren. Dus belde er net achteraan want het is nu al 1.5 maand. Is het toch moeilijker dan verwacht zeiden ze... En daarna gelijk dat ze mij wel bellen als ze klaar zijn want ik hoefde er niet achter aan te bellen. Zou dan toch niet sneller klaar zijn.. Daarom belde ik ook niet. Vroeg me alleen af waarom ze er nog niet waren. Nu maar hopen dat ze nou ook echt volgende week klaar zijn en dat ze ook passen. Heb er beetje hard hoofd in gekregen nu.
Heb vind ik vandaag wel genoeg aan de studie gezeten! Zo naar springles en dan vanavond even voor werk aan de gang. Het is hier nu ook eindelijk droog en zonnetje! Alleen baalen dat ik dan les heb in binnenbak.
Ja nogal W.O.G. idd... heb ook niet veel meer te doen
AntheaV
Geplaatst: 17-09-10 15:54
Noor: Dat worden 5 lange dagen, veel sterkte alvast Billy: Jeetje dat klinkt ook niet zo fijn. Wel gefeliciteerd met je hond. Ben benieuwd naar de foto, heb zo namelijk geen beeld erbij Rosalie: Gefeliciteerd met je E! Rowo: Succes nog even op je werk.