[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 01:03

Die bevroren waterleidingen zijn inderdaad niks Benthe :( !! Hopelijk duurt deze vorstperiode niet zo verschrikkelijk lang ... :\ Leuk dat je naar je afstudeerstageplek bent geweest ;) .

Ik heb een probleem met rijbroeken en die van Harry's Horse zitten mij echt als gegoten, ze zijn namelijk lekker lang :P . Heb mezelf dus maar even getrakteerd op een rijbroek uit de nieuwe zomerlijn van HH.

Hahaha, wat een kak-ruit!! :))
Afbeelding

Slaap lekker :wave:

verschuur

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 01:30

kim heel veel sterkte er mee .
zatedag ging de wedstrijd heel goed .
idereen zij tegen mij je moet gewonnen hebben het super .
toen kreeg ik mijn coupons 2x 179 en er stond op dat ik met mijn tong geklakt had en dat stem hulp is en dus geen winspunt kon krijgen .
baalde echt verschrikkelijk het was een hokje waar geen raam in at dus ze kon alles horen .
maar ik was echt heel blij met vivaldi .
slaap lekker

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 08:48

Rowo, ja hier in de buurt hebben mensen stro in de bak gegooit. :o

Kim jeetje dat is echt vreselijk nieuwe's :( sterkte voor de familie :+:

Verschuur, wat voor klasse rijd je? Beetje vaag comentaar :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 09:02

Goeiemorgen :wave:

@ corien: haha niet echt handig van die mensen, want het moet er ook weer uit ;)

@ verschuur; stemhulpen mogen ook niet, daar kun je idd flink op gestraft worden dus wat dat betreft snap ik het wel :j

@ benthe: jij hebt een binnenbak toch? Wees daar maar geprijst mee ;)
Bevroren waterleidingen heb ik hier gelukkig geen last van :D Heb ook echt de schurft aan water slepen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 09:04

Ja dat dacht ik ook :+

Zo ga naar werk :wave:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 09:38

Morning!

@ Malloesje: inderdaad flink bijgelezen! Met mijn kies gaat het niet zo goed, het is niet meer dik maar het gaat eigenlijk steeds meer zeuren en mijn smarties zijn bijna op :( Ik hoop dat het niet gaat ontsteken!!
@ WL: beetje kakruit, maar wèl mooi hoor die broek!! Fijn dat het weer goed gaat met je rug.

Ga snel wat doen...
:wave:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 10:32

Goeiemorgen
Heb ff niet bijgelezen. Gisteren is de fyio weer geweest. Vorstin gaat wel vooruit, maar lang niet zo snel als ze zou moeten. Ze is gewoon erg handig in net niet lopen hoe ze moet. Donderdag moet ik met haar naar de DA om haar nog een keer globaal te laten kijken, en dan gaan we het wss toch doen: Aquatraining. Wel allemaal lekker onhandig allemaal. Ik hoopte dat de DA aan huis zou kunnen komen, liefst vandaag, maar dat kon niet. Ze hadden ook geen tijd als mijn vader wel kon, dus nu moet ik Vorstin donderdag brengen als wij tijd hebben, en dan wordt ze daar ff op stal gezet. Om 3 uur wordt ze dan onderzocht, en 's avonds komen we haar weer ophalen. Pff, ik weet het allemaal niet meer zo goed hoor. Ik hoopte dat ze vandaag onderzocht kon worden, en dat we voor zaterdag vast 1 of 2x in de aquatrainer konden. Nu blijft ze daar dan wss twee weken, maar ze moet natuurlijk eerst opgebouwd worden, dus dan gaat ze er denk ik maar heel kort in. Allemaal niet handig zo kort dag. Mijn moeder weet het ook nog niet, dus die moet ik zo gaan bellen..

Gisteren was er trouwens een lezing op stal over het fokken van het dressuurpaard, springpaard en eventingpaard. Voor de eventingpaarden was Elaine Pen er om de lezing te geven. Was erg interessant en ze kon het goed vertellen.

edit:
PB sterkte :(:)
Lekker dat je er weer opgezeten hebt Rosalie!
Fijn dat Uk lekker liep Hilde
Kim :(:) Wat een rotbericht zeg
Fijn dat het zo goed ging Mo!
Lekker buitengereden dus Lotte :)
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 09-02-10 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 10:35

Dat is balen Shanouk! Naar welke DA ga je?

Klinkt als in een interessante lezing!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 10:39

Snoekiej; wat balen zeg.. :(:)
Noor; dat hoop ik ook niet zeg.. Gister toevallig iemand met een ontstoken kies gezien op tv, moest geprikt worden en was niet fijn :n

Ik moet ook 1 maart mijn verstandskies weg laten halen bij de kaakchirurg. Direct daarna afspraak maken voor de andere kant :\

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 10:41

Naar de DA die gaat over het aquatraining, dat is Raaphorst in Wassenaar. Ik vind het allemaal zo moeilijk. Het is waarschijnlijk het beste, maar ik heb een moeder die het er wss niet mee eens is omdat het zo duur is, en mijn instructrice vind het niet nodig. Het is lastig om mijn eigen idee door te zetten. Ik voel mezelf ook zo schuldig omdat het zo duur is. Als ik het zelf zou betalen zou ik het wel weten, maar dat geld heb ik niet. Mijn vader is ook niet echt duidelijk in wat hij er van vind.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 10:45

Dat blijft moeilijk Shanouk. Over de Raaphorst hoor ik wel goede verhalen! Ik denk dat Vorstin haar probleem ook is dat ze inderdaad zo gaat lopen dat het ook niet verbetert. In hoeverre krijg je dan de revalidatie gedaan zonder gedwongen therapie als aquatraining. Ik ben benieuwd wat de Raaphorst adviseert!

Het is inderdaad een hoop centjes, maar als dit de revalidatieperiode kan versnellen, ben je misschien uiteindelijk wel minder geld kwijt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 10:52

malloesje schreef:
Noor; dat hoop ik ook niet zeg.. Gister toevallig iemand met een ontstoken kies gezien op tv, moest geprikt worden en was niet fijn :n
Ik moet ook 1 maart mijn verstandskies weg laten halen bij de kaakchirurg. Direct daarna afspraak maken voor de andere kant :\

Dat heb ik ook gezien gister! Brrrr, nou zó zie ik er (nog) niet uit hoor ;)

Snoek: lastige situatie zeg. Het is gewoon vervelend dat zulke dingen altijd zoveel geld kosten.. Ik zou afwachten wat de DA ervan zegt, misschien vindt hij het ook niet nodig en dan heb je je druk gemaakt om niks (niet echt een goed advies, want je maakt je natuurlijk gewoon zorgen)... Stoute Vorstin, ze is gewoon veel te handig en daarom zit jij nu met dit dilemma! ;)

mo_van_dijk schreef:
Het is inderdaad een hoop centjes, maar als dit de revalidatieperiode kan versnellen, ben je misschien uiteindelijk wel minder geld kwijt.

:j Hier zit ook wat in!
Edit: jammer dat je zoiets van tevoren slecht in kan schatten..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 11:20

Ik verwacht niet dat de DA zegt dat het niet nodig is. Net mijn moeder aan de lijn gehad, die reageerde zoals verwacht. Ze gelooft ook niet dat ik nu wel iets het gevonden dat werkt. Het is natuurlijk ook zo dat de situatie steeds veranderd is en mijn ideeën ook steeds veranderd zijn.

verschuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 11:26

ik rij L2 .
IK weet dat het niet mag en snap het ook .
alleen baalde van mezelf hoor .
hij ging zo super en verkloot ik het zelf ligt niet aan de jury hoor .
zaterdag weer lekker springen mag ik me stem in iedergeval gebruiken hahahah .

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 11:31

Lastige situatie Snoekiej.
Jammer Verschuur.
Sterkte Noor! :7

Ik heb vandaag een dagje vrij. Mijn man is jarig, we gaan even gezellig ergens lunchen samen. Ook wel eens leuk.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 11:48

Snoekiej schreef:
Naar de DA die gaat over het aquatraining, dat is Raaphorst in Wassenaar. Ik vind het allemaal zo moeilijk. Het is waarschijnlijk het beste, maar ik heb een moeder die het er wss niet mee eens is omdat het zo duur is, en mijn instructrice vind het niet nodig. Het is lastig om mijn eigen idee door te zetten. Ik voel mezelf ook zo schuldig omdat het zo duur is. Als ik het zelf zou betalen zou ik het wel weten, maar dat geld heb ik niet. Mijn vader is ook niet echt duidelijk in wat hij er van vind.

Shanouk, ik ben ook heel tevreden over de Raaphorst. Had eigenlijk meteen al mijn eigen gevoel moeten volgen en meteen daar naar toe. Nu heeft het me een hoop extra geld gekost en als ik naar de 2de DA had geluisterd, had ze er niet meer geweest.....

Misschien hoeft ze niet eens naar aquatraining en kan ze het met andere behandelingen af.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 11:52

Raaphorst staat op zich prima bekend, helaas heb ik er een héle slechte ervaring mee. Heeft mij een heleboel geld gekost voor een uiteindelijk dood paard.
Zo ken ik helaas meer gevallen van daar. Ze zijn goed, maar ook heel erg duur. En soms behandelen ze dingen die ze niet moeten behandelen en ook niet kunnen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 11:54

Heleen, gefeliciteerd met Henk!

verschuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 12:10

heleen gefeliciteerd met je man en veel plezier met lunchen .

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 12:54

Gefeliciteerd Heleen!! En veel plezier vandaag!

@ snoekiej: wat een gedoe met Vorstin zeg. Kan me voorstellen dat je het soms beu bent. En wat Mo zegt zit idd wel wat in. Maar k zou niet weten wat ik in jou geval had gedaan eigenlijk.

Heb beide paarden al gereden. Heb me helemaal zelf met Avi kunnen redden bij de manege en Zetje ff buiten gereden. Berm in onze straat was gelukkig goed, maar verder ook niet. Dat beest is nog steeds mega fit, maar wordt nu wel echt een uitgezakt moeke :=

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 13:33

Gefeliciteerd Heleen.
Snoekie, heb je een ziektenkostenverzekering? Zo ja, kun je niet eens kijken of zij een deel vergoeden?
Mijn verzekering vergoedt nl wel AT voor een bepaalde periode.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 13:37

Gefeliciteerd Heleen.
Vorstin is helaas niet verzekerd, en we hebben voor dit soort dingen geen 'paardenpotje'. Ik ben wel van plan om nu maandelijks wat weg te gaan zetten, maar daar heb ik nu niets aan natuurlijk. Mijn vader heeft nog even gebeld met de kliniek, het is nog duurder dan gedacht. Ik ga zo met mijn vader naar mijn moeder toe, en dan gaan we rond de tafel zitten voor een oplossing.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 13:42

Pff, wat rot zeg Snoekiej! Hopelijk kunnen jullie eruit komen. Maar ik snap dat je ouders ook niet op grote bedragen voor 'maar' een paard zitten te wachten.

Overigens zijn ze bij ons ook nergens voor verzekerd geloof ik.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 13:44

Sterkte Snoek. Ik hoop dat jullie een oplossing vinden.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 13:49

Heb niet alles bijgelezen maar Snoek ik zou de auqua training alleen doen als je zeker weet dat het resultaat geeft. Het klint misschien heel cru maar het heeft imo ook weinig zin om veel geld uit te geven aan iest dat misschien niet gaat werken. Vaak is het wel zo veel geld dat je er ook bijna een ander paard van kan kopen. Sorry klink misschien heel hard maar ikzelf ga niet meer eindeloos tobben met een paard waarvan me niet kan worden gegarandeerd dat ie weer helemaal goed wordt.....
Daarentegen snap ik wel heel goed dat jij er alles aan wil doen om je beestje weer goed te krijgen!