Ik heb een probleem met rijbroeken en die van Harry's Horse zitten mij echt als gegoten, ze zijn namelijk lekker lang

Hahaha, wat een kak-ruit!!

Slaap lekker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
malloesje schreef:Noor; dat hoop ik ook niet zeg.. Gister toevallig iemand met een ontstoken kies gezien op tv, moest geprikt worden en was niet fijn![]()
Ik moet ook 1 maart mijn verstandskies weg laten halen bij de kaakchirurg. Direct daarna afspraak maken voor de andere kant
mo_van_dijk schreef:Het is inderdaad een hoop centjes, maar als dit de revalidatieperiode kan versnellen, ben je misschien uiteindelijk wel minder geld kwijt.
Snoekiej schreef:Naar de DA die gaat over het aquatraining, dat is Raaphorst in Wassenaar. Ik vind het allemaal zo moeilijk. Het is waarschijnlijk het beste, maar ik heb een moeder die het er wss niet mee eens is omdat het zo duur is, en mijn instructrice vind het niet nodig. Het is lastig om mijn eigen idee door te zetten. Ik voel mezelf ook zo schuldig omdat het zo duur is. Als ik het zelf zou betalen zou ik het wel weten, maar dat geld heb ik niet. Mijn vader is ook niet echt duidelijk in wat hij er van vind.