@ BV Proficiat met het veulen! Foto Foto Foto? @ Jetske Goedzo vooral na Chaam @ Malloesj Fijn! Goed begin is eht halve werk mocht dat mij nu net niet zijn:P @ Melanie vervelend zo'n val, maar wel een leuke fotoen een leuk jasje
Ik heb foto's gemaakt van ons veulentje, maar heb ze nog nie op de computer!!! Komt as soon as possible .. Moet alleen nog op zoek na een naam met een E? Iemand?
Lappie_Lap
Geplaatst: 04-04-09 21:01
Ben niet zoveel online momenteel vanwege overgang naar andere provider ... KPN is dan zo aardig om je dan ff 4 weken afgesloten te hebben Dus nu via dongel, maar dat ding leeft op beltegoed .. dus tja Verder erg druk met werk, hectiek en telefoon rinkelssssss ... boeren zijn allemaal druk bezig met hun land en gedoe. Maar 't is toch eigenlijk, hoe negatief ik in het begin was, wel een beetje leuk
@ Kim ... jammer dat Sofie er na die misser ff vanaf was! Maar goed opgelost, jullie gaan ook hard genoeg zo @ Rowo ... spannend, hopelijk is het in 1x raak! @ Marloes ... super voor de 1e keer joh! @ Melanie ... lekker setje @ Jantine .. wat super dat je zusje+paard zo voorruit is gegaan t.o.v. vorig jaar!! Daar doen we het voor @ Jetske ... super van je foutloze rondjes! @ WL ... niet? noah zeg @ BV ... gefeli met het veulen, foto idd?
Ik heb vandaag heerlijk gespeeld in Lelystad samen met Reeskees hier op bokt Was wel lekker om eindelijk weer eens te crossen Bandit deed het ook heel best voor de 1e keer Hij was ook lekker vrolijk en melig Ben helemaal in m'n nopjes Met uitstappen trouwens iets heel grappig ... gingen ze samen synchroon plassen Twas net alsof ze het afgesproken hadden van .. ja 1, 2 NU!
AntheaV
Geplaatst: 04-04-09 21:09
Goedenavond
Da kosten, praat me er niet van. Heb net een mega rekening van over de 1000 euri's betaald
Malloesje: gefeliciteerd met je prijs BV: gefeliciteerd met je veulentje!! Kim: jammer dat het niet helemaal lekker ging, maar ze hebben iig wel weer heel veel geleerd. Was je naar Indoor Tolbert? Jetske: gefeliciteerd met je prijs
Ik ben vandaag de hele dag druk bezig geweest op de club. Ze hadden een bixie wedstrijd georganiseerd en aansluitend een onderlinge springwedstrijd. Was een lange dag, maar wel heel erg gezellig. Heb in ieder geval heel veel gelachen Vooral op het laatst, toen waren we er een beetje zat van en werden we nogal melig
Godzijdank ben ik verzekerd voor ziektenkosten. Malloesje, mooi debuut! Gefeliciteerd. Jetske ook super gedaan!
WolinLotte
Geplaatst: 04-04-09 22:02
Hahahahahaha LL, synchroon plassen . Mooi dat het toch wel leuk is !! @Melanie: Das niet zo mooi van je val , gelukkig gaat het al weer beter!!
Heb geen verzekering, dus Wolin heeft haar eigen spaarrekening, de rijke stinkerd . Al had ze die toen nog niet.....uhhum Ben ook erg blij dat ik zeeeeer goed WA verzekerd ben met Wolin.. Laatst schrok ze en haalde met één voetje uit, zo tegen.... GELUKKIG... onze auto, tegen de bumper van de Land Rover. Die kan heel wat hebben, dus dat scheelt..
Heb hier nog blonde haarverf liggen .. twijfel, twijfel
Marieke_xXx
Geplaatst: 04-04-09 22:06
Ik ga douchen & dan slapen, morgen uitslapen, voor op wedstrijd te gaan toch, 9 u vertrekken.
@ Melanie: mooie foto & leuk zadel! @ jetske: proficiat! @ Marieke: bedankt ! en waar ga je morgen crossen?
ik ga morgen naar Vollezele (Vlaams brabant) . Ben vandaag het parcours gaan verkennen en het staat best pittig dit jaar ö ! het terrein is de hele tijd bergop-bergaf , en 350m/min. is best snel voor een B pony op zo'n heuvelachtig terrein er zijn 2 waterbakken, 1 pittige afsprong van zo'n 90cm diep, en op het einde een afsprong-steiltje - water combinatie , daar ga ik mogen opletten. Zeker omdat gerald best moe zal zijn na zo'n parcours. Wens me suc6 ( ik heb het zoooooooooooo hard nodig )
Waar is je dootje Anthea? Ik vertrouw maar op Lotte! Gefeliciteerd Marloes: Netjes hoor gefeliciteerd!!
Gister naar de bios geweest met 2 vriendinnen naar Confessions of a Shopaholic. Echt iets voor mij Leuke film hebben echt gelachen.
Daarna nog even de stad in geweest. Heerlijke cocktail gedronken (Split, exacte kopie van het ijsje, vind ik echt heerlijk) en daarna nog gezellig wat drankjes gedaan in een andere kroeg Half 3 in bed gekropen en moest er nu echt uit want moet leren. Dinsdag tentamen en het is echt de hoogste tijd om wat te gaan doen
Hilde_
Geplaatst: 05-04-09 11:20
Nah, ik begon. mooi is dat. Die film ga ik donderdag heen Vief, lijkt me ook heel leuk.
WolinLotte
Geplaatst: 05-04-09 11:24
Vief wat leuk!! Mmmmmmm cocktails!! Hahaha ik zag het staan op Hyves
viefdepief
Geplaatst: 05-04-09 11:53
Hilde_ schreef:
Nah, ik begon. mooi is dat. Die film ga ik donderdag heen Vief, lijkt me ook heel leuk.