ben net terug van een dressuurwedstrijd, het ging niet erg lekker 1ste proef nog redelijk had ik 188, 2e proef ging echt zoo slecht dus 167 en terrecht. volgende keer m2 dus we zullen zien
Otje was beetje stout vandaag Hij liep superfijn tot en met 9 en op tien pakte hij ineens het bit, draaide linksaf en wilde niets meer Was de eerste keer buiten, maar daar maakte hij verder weinig van(afgezien van wat stuiters met lossrijden ). Had alle gekke dingen en lastige lijnen al gehad en toen besloot hij ineens dat het wel mooi geweest was Strafkamp dus deze week en volgende week maar weer proberen
Heb op de terugweg stuk omgereden om nowie te halen dus die is weer thuis. Ze vond het wel heel maf om op de trailer te moeten terwijl er al een paard instond
Lekker dat Nowie weer thuis is, ze is nu dus braaf genoeg om er alleen mee aan de gang te kunnen? En het is toch maar een klein stukje om van Ronald naar John
Wat een leuke foto's allemaal, die van jou gaat goed Sjaan!
Ik heb vandaag vrij, maar voel me daar bijna schuldig over, heel idioot! Zo maar eens boodschappen doen en straks met Wupie naar Rob en nieuw paardje testen!
Kon bijna niet geloven van die pony in Kentucky, maar op hun eigen site staat het ook, wel heel cool! Vind hem op de foto's niet zo klein, maar misschien is de berijder gewoon niet groot. Ik moet echt wel stoppen met Chico toen ik 16 was en die was 1.48...
Kim: Gefeliciteerd met je winstpunten! En erg naar van dat paard. Rowo: Gefeliciteerd met je prijs en jammer van de andere balkjes! En veel plezier! Renske: Mooie foto's! Andrea balen van je balkjes JN balen van je parcours Ilse: Toch netjes van de 1e proef!
En ik kwam er gister achter dat ik nog 3e was op de wedstrijd. Had het helemaal niet verwacht dus was ook al weg gegaan!
Gister vanaf half 3 in groningen geweest. Was erg gezellig. Alleen soms had ik wel zoiets van: bleegh.. Tessa hoorde hier ook gewoon tussen te staan . Op zulke momenten wou ik ok graag naar huis.. Maar verder was het wel gezellig.
Ik leef nog Ben gisteren samen met 3 vriendinnen naar Arnhem geweest. Het was echt super leuk!! Maar men wat was het druk Wel erg gezellig en hebben ons goed vermaakt. Heb nog een kerel gevonden die ook had paard gereden En ik heb Phillip Cocu nog aangeraakt