Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vieva schreef:Reageert er nou iemand!

M_J, dat is wel zo, als je met iemand mee gaat naar de cross zie je het ook

g0otje schreef:MJ: heb jij tijd om de knotjes tussen de dressuur en het springen er uit te halen?
g0otje schreef:haha jij zoekt vriendjes zeker mj
Tino voelt zich heel stoer met knotjes in, daarom loopt ie altijd beter op wedstrijd dan thuis. Als ik de knotjes er uit haal denkt ie dat het niet belangrijk is

g0otje schreef:haha dus jij crosst ook met knotjes liege beest

mijn vlechtjes wil hij echt wel in!! g0otje schreef:os wil ze gewoon niet in omdat jij niet kan vlechtenmijn vlechtjes wil hij echt wel in!!

g0otje schreef:haha is goed!!Ik vlecht os voor het nk, maar als je wint is het prijzengeld voor mij

Eventinggek schreef:wil iemand eens een foto plaasten hoe dat met draad vlechten bij jullie uitziet? Heb laatst naald en draad gekocht maar heb maar een, tevergeefste, poging gedaan. Moet toch nog maar eens goed gaan oefenen. Met elastiekjes blijven de vlechtjes bij mij trouwens meestal wel t/m de cross goed zitten![]()
In the USA was t helemaal not done om met vlechtjes te crossen.... doet daar niemand. Maar ik vind t eigenlijk toch wel mooi uitzien hoor