[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:07

Scum, ik kreeg 'smiddags voor het Nk een spoedwortelkanaalbehandeling. Dat heb je als je de tandarts maar blijft uitstellen

Aangezien hij het zo gruwelijk druk heeft moet ik woensdag voor de echte behandeling En over 2 weken nog een behandeling van 1,5 uur. Daarna stelt ie een behandel plan op.

Dat van jou klinkt ook niet echt fijn en MissM is ook al de klos zag ik.

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:11

Das toch netjes Vief!

Ik kreeg gister een telefoontje van onze kring dat ik met Lucky in het springen mee mag doen voor de Gelderse... Jaja dat kan ook echt als je teruggeplaatst ben van de L naar de B en ook nog is maar 1 selectie wedstrijd heb gereden.. haha Klopt dus niet helemaal... Ze zullen wel ergens een rekenfoutje hebben gemaakt!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:15

Simmie; fijn om te horen dat het alweer beter gaat en je weer rustig aan mag beginnen!

Chantal; was bij mijn zusje ook al zo logisch, ze belden dat ze reserve stond ofzo, maar ondertussen was ze al L2 gestart

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:16

jakkie GvdT, zo heb ik eens een kies moeten laten trekken (oee de verdoving werkte voor geen meter ) en daarna moest ik een bruiloft te paard rijden...

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:19

Jitske, ik kan het ook wel begrijpen dat er rekenfouten worden gemaakt hoor.... Het is ook nogal wat invulwerk!

Weten jullie nog een leuk land (of zelfs misschien adres) voor mij waar ik 2 maand naar toe kan voor buitenland stage?
Ik heb het liefste een adres waar koeien en paarden worden gehouden.. maar de hoofdzaak moet een rundveebedrijf blijven ivm mijn studie.

Ik heb eigenlijk nog weinig idee van naar welk land ik heen wil.
Ja geen belgie en duitsland dat is me te dichtbij en ook geen frankrijk, ik wil me kunnen redden met de engelse taal.
Zelf wil ik super graag naar Nieuw Zeeland, maar dat krijg ik met mijn moeder niet rond. Die vind dat ik daar maar heen moet gaan als ik op het HBO zit....

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:20

Pijnlijke verhalen allemaal

Mijn boekverslag is af
Hoe gaat het met jouw profielwerkstuk Andrea?
En is de pony van je zusje al gekeurd Jitske?

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:25

Fijn Simmie, dat rechterbeen is vast snel over.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:27

Vief; nee, is nog niet gekeurd, geen idee wanneer ze dat eigenlijk gaan laten doen
ze komen iig wel kijken als mn zusje Gelderse Kampioenschappen heeft (waarschijnlijk dus ook de laatste wedstrijd voor haar en Okkie)

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:31

JOEHOEEEEEEEE ik sta volgende week zaterdag op ski's!!! wow echt super! ik ga ff naar Saalbach(ofzo) echt onwijs lang geleden dat ik heb geskied

nu alleen nog ff regelen wie mijn schimmeltje kan doen, want ik kom 2 dagen voor de selectie terug

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:41

Vief: goed bezig! Met mijn profielwerkstuk schiet het niet echt op, maar ik ga nu eerst hockeyen, eindelijk weer training! Heb er zo'n zin in!

Chantal: Ik zou ook Nieuw-Zeeland zeggen, of Australië! Dat lijkt me ook supergaaf. Anders misschien Canada?

hesterv

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:42

Biertabje schreef:
JOEHOEEEEEEEE ik sta volgende week zaterdag op ski's!!! wow echt super! ik ga ff naar Saalbach(ofzo) echt onwijs lang geleden dat ik heb geskied

nu alleen nog ff regelen wie mijn schimmeltje kan doen, want ik kom 2 dagen voor de selectie terug

welke dagen precies

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:48

Simmie, dat is super nieuws, nu maar hopen dat rechts ook gauw over is.

Vief dat wordt dus 2 keer je best doen me de RK.

Sjaan, een vriend van mij is in Amerika geweest. Daar werd aan 1 stuk door gemolken door een heleboel mexicaantjes
Die jongens liepen gewoon 3 ploegen dienst.
Hij is super bang voor paarden dus ik denk niet dat ze die daar hadden.

Een oud klasgenoot van mij zit trouwens ook in Amerika. Hij is ook bang voor paarden dus dat is ook niks.
Is frankrijk niks?? Leer je meteen hoe je Brussel naar je hand kan zetten

BT veel plezier in de sneeuw

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:49

BT --> Gaaf, lekker skieen!

Mijn vriendje zit nu een week in Oostenrijk! Ook aan het skieen! Ik heb mooi zijn auto ingepikt voor dat weekje,....

Andrea --> Ik zie net dat je op het HBO maar een buitenlandstage hebt van 20 dagen... tsja voor 20 dagen ga je niet naar Nieuw Zeeland..
Ik moet toch maar is hard aan het overleggen met moeders want ik wil heel graag daar heen! Lijkt me super.
Mijn moeder heeft zoiets van...: Je gaat op het MBO maar 2 maand in Europa zitten en als je dan eindelijk is een diploma hebt mag je het op HBO naar NZ... tsssk ik wil NU!

Gvdt --> Ach er hoeven ook niet persee paarden bij te zitten hoor, maar als dat ff zo uitkomt is dat natuurlijk mooi meegenomen...

Ik wil iig niet bij een nederlandse boer in het buitenland zitten want dan leer ik er nog niks van!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:52

Heb even over je zin van de engelse taal heen gelezen

Engeland of Ierland zijn beide toch ook wel paardenlanden en koeien lopen er ook zat. Kan je meteen even naar Badminton

Ik zou ook niet zo gauw bij een nederlandse boer gaan zitten.
Hoewel ik met mijn paardenstage in Friesland wel bij een noord hollander zat

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:56

Haha nou ja dat kan dan nog../. haha

Badminton is wel een goed idee trouwens, wanneer is die wedstrijd altijd?

Ik moet in de maanden juli en augustus weg..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:02

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:08

Ik zou ook voor Engelamd of Ierland gaan, echt super mooie landen!

Ik moet al sinds 1e kerstdag naar de TA, kies overdwars doormidden maar heb geen zin. heb er ook geen last van zo.

Wij hebben vandaag ook een vakantie geboekt, naar Gambia. Zit mn zwager, dus die gaan we verblijden met een bezoekje.

Super dat het been weer goed is, wel langzaam opbouwen he (ik las iets van een uur rijden?)

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:59

Sjaan schreef:
Jitske, ik kan het ook wel begrijpen dat er rekenfouten worden gemaakt hoor.... Het is ook nogal wat invulwerk!

Weten jullie nog een leuk land (of zelfs misschien adres) voor mij waar ik 2 maand naar toe kan voor buitenland stage?
Ik heb het liefste een adres waar koeien en paarden worden gehouden.. maar de hoofdzaak moet een rundveebedrijf blijven ivm mijn studie.

Ik heb eigenlijk nog weinig idee van naar welk land ik heen wil.
Ja geen belgie en duitsland dat is me te dichtbij en ook geen frankrijk, ik wil me kunnen redden met de engelse taal.
Zelf wil ik super graag naar Nieuw Zeeland, maar dat krijg ik met mijn moeder niet rond. Die vind dat ik daar maar heen moet gaan als ik op het HBO zit....

Hej sjaan, ik heb familie in Nieuw Zeeland met een groot melkveebedrijf. Ze hebben daar ook wel regelmatig stagiaires.
enne ze praten daar gewoon nederlands en engels.
Ik ben er zelf in 1999 geweest.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:47

ik heb familie in de VS met een groot melkbedrijf het is geloof ik eena chterneef van mijn moeder, ooit naar de VS verhuisd, dus inmiddels allemaal ver Amerikaansd(?)
mocht je interesse hebben, moet je het maar laten weten

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:51

@ Jitske, wat een nare verhalen allemaal bij jou in de buurt

@ BT, gaaf, dat je zomaar gaat skieen, hoe komt dat opeens?

@ Sjaan, ik zou engeland ook wel oke vinden, niet te duur qua reis, wel een mooi land met genoeg koeienboeren lijkt me. En anders misschien denemarken? Maarre, dit jaar zie ik je dus weer niet op Vlietland??

@ Simmie, goed nieuws van Djin! Nu lekker gaan opbouwen!

@ GvdT, ik had het met mijn zus over onze pony, die heeft alweer dikke haren, en kwam vorig jaar ook slecht door de rui heen. Veel mensen zeggen dat je na januari niet meer moet scheren, maar jij scheert je pony toch ook altijd nog later een keer? Om nu te scheren is wel wat koud, hij heeft er momenteel niet echt last van, dus liever scheren we iets later. Maar we weten niet of dat wel kan..?
Oh, en die oefen-indoorcross hou ik even in gedachten, is wel mooie opwarmer! Even kijken of het in het schema past

Ik heb vanmiddag even in de duinen gereden, het strand was niks, hoog water. De duinen waren soms wat zwaar, maar Os liet zich niet tegenhouden, die had echt zin en bleef gaan! Wat een schat! Een jaar geleden was ie niet zo energiek, ik hoop echt dat deze lijn doorzet, moet hem nu echt terughalen na de galop, het begint ergens op te lijken!!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:53

Leuk profiel biertabje

Vief hhaha beetje baloetje pesten hea durf je wel

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:56

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:57

Wat fijn Simmie dat het weer beter gaat met Djinny. Die thermografie daar heb ik net in P&S wat over gelezen. Best interessant.

BT mooi profiel! en wat leuk dat je gaat skieen!

Jitske, wat een nare gebeurtenis. Ook al kende je die jongen niet goed, Zoiets wordt je dan toch wel even stil van.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:59

vooral ook te klein denk ik

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:05

Ik heb net eindelijk weer hockeytraining gehad, nouja het was meer een conditietraining maar nog heerlijk Heb helemaal geen last van mijn teen gehad dus dat zit wel goed!