Aangezien hij het zo gruwelijk druk heeft moet ik woensdag voor de echte behandeling

Dat van jou klinkt ook niet echt fijn en MissM is ook al de klos zag ik.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Biertabje schreef:JOEHOEEEEEEEE ik sta volgende week zaterdag op ski's!!!wow echt super! ik ga ff naar Saalbach(ofzo)
echt onwijs lang geleden dat ik heb geskied
nu alleen nog ff regelen wie mijn schimmeltje kan doen, want ik kom 2 dagen voor de selectie terug
Sjaan schreef:Jitske, ik kan het ook wel begrijpen dat er rekenfouten worden gemaakt hoor.... Het is ook nogal wat invulwerk!
Weten jullie nog een leuk land (of zelfs misschien adres) voor mij waar ik 2 maand naar toe kan voor buitenland stage?
Ik heb het liefste een adres waar koeien en paarden worden gehouden.. maar de hoofdzaak moet een rundveebedrijf blijven ivm mijn studie.
Ik heb eigenlijk nog weinig idee van naar welk land ik heen wil.
Ja geen belgie en duitsland dat is me te dichtbij en ook geen frankrijk, ik wil me kunnen redden met de engelse taal.
Zelf wil ik super graag naar Nieuw Zeeland, maar dat krijg ik met mijn moeder niet rond. Die vind dat ik daar maar heen moet gaan als ik op het HBO zit....