Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Nu gaan we 2 weekendjes op cross, kwestie van wat variatie te hebben. Doet wel deugd om wat goede jumpingrondjes te rijden, ferro heeft afgelopen winter veel nukkige parcoursen gelopen. Dit is er nu gelukkig uit.
Heb uiteindelijk de 2e helft van de proef nog iets kunnen "goedmaken" maar al bij al bleef het echt bagger. Tegen de hand, niks aan de hulpen, hele tijd afgeleid... Alsnog 9e van 13 en qua punten alles tussen 8 en een 4. Die 4 was echt puur mijn fout, en een domme nog ook.

) en ze loopt heel netjes nageeflijk en mooi voorwaarts. Thuis ook sprongetje genomen en zonder aarzelen gaat ze daar mooi over. Galop is wel nog wat op de voorhand en dus best snel, maar ik ga ze zelf 1x per week rijden om daar nog wat aan te werken. Pony is 7 maar heeft nog niet zoveel gedaan (komt uit een scheiding). Ze is vooral superlief, ook zichzelf komen in de wei, netjes stilstaan bij borstelen en opzadelen... ook belangrijk voor een kind van 7!
En dat zijn dan de officials... Mensen kruipen veel te dicht bij elkaar.
, vond ze super
. Ze kan het nog steeds haar cross galopje.
Had 1m en 1m10 ingeschreven. In 1m foutloos en een snelle tijd, goed voor een 3e plek. In 1m10 sprong ze nog beter, voelde ze echt mooi rondspringen onder mij, helaas pechfoutje in barrage, opnieuw 3e plek, jammer, want we hadden de snelste tijd.
Ik dacht het eens te laten nakijken na mijn zwangerschapsverlof, ideaal om dan terug met een schone lei te starten. Bleek de boom gescheurd te zijn. Nochtans nooit echt stoten mee gehad met dat zadel. Zonde
Maar sinds maandag heb ik een nieuw gekocht
. Kunnen we terug een beetje aan de slag. Funny detail: een dressuurzadel
Voor die paar keer dat ik nog spring kan dat wel op mijn prehistorisch vorig zadel.

Super excited. Programmaboekje met de routes mogen gauw online komen.
Nee Arville kriebelde niet
Eventing is voor mij wel een groot stuk groepsgebeuren, samen rijden met mijn vriendinnen, veel bekenden zien en babbeltje doen... Op internationaal ken ik weinig volk, geen van mijn vriendinnen rijdt dat niveau, er mogen geen toeschouwers zijn, mijn man is aan het werk, dus dan zit ik daar alleen. Beetje zielig verwoord, maar ja, je snapt mijn punt wel. En dan zo duur... Het is het mij eigenlijk niet echt waard. Had ik voor het BK kunnen rijden, ja, dan was het iets anders, dan was dat echt een doel, maar door de weinige wedstrijden was dat sowieso geen optie wegens te weinig voorbereiding en meerijden om een hoop te vullen, liever niet
.