Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
verdoeme toch Antonius... Inderdaad erg moedige beslissing, neemt niet weg dat het pijn doet een paard zo te moeten laten vertrekken... Hopelijk wordt er nog ns iemand verliefd op z'n karakter, die dan minder rationeel kan zijn. Echt rot voor je...
zo jammer maar zeer begrijpelijk. Soms moet je keuzes maken en je kan niet alles aanhouden, hoe graag je ook zou willen. Inderdaad de enige correcte keuze. Ik weet niet wat hij juist heeft, maar hopelijk vindt hij toch nog een fijne thuis.
serieus daar was niets aan te zien. Toch mogen starten, maar daar dus veel tijd zitten verschijten. Daardoor had ik geen tijd om vijzen te draaien voor de dressuur van Diablo die bijgevolg ook niet veel soeps was, maar serieus ware en terrein was dat ook weer
kei harde leemgrond die ingezaaid was geweest met graan, dus echt pokke hard en belachelijk glad
daarna cross met Evita, zonder tappen want die heeft geen vijsgaten. Stom natuurlijk. Maar ze was flink, stopje op een coffin gevuld met wit zand. Blijkt achteraf dat ze mijdaar 3 stops hebben aangerekend?!
WTF? Oh en na de cross was ze dan "wonderbaarlijk" wel correct rechts voor
Ma bon, daarna wel foutloze jumping. Dan de dressuur ook super glad zonder tappen, dus ze liep precies op eieren bijgevolg ook geen deftige plaats in het klassement. Dan nog cross met Diablo, foutloos net iets te traag en ook een foutloze jumping. Dus ik ben eigenlijk super super tevreden over mijn paardjes die echt heel erg hun best deden. Maar ik twijfel echt meer en meer om toch weer VLP te starten maar dan de OCC's met Evita, die zijn toch op 1 dag te rijden. Serieus dit was een nationaal en trok echt op niets. Gelukkig was ik weg voor de regen!
ons kindje is alweer een paar dagen ziek, net haar in bedje gestoken met 39,2 °C zo zielig...
.
. Wij stelden ons vooral vragen waarom de tijden zo kort gezet waren. B moest ineens aan 450 lopen.
. Uiteindelijk een 8ste plaats en mee in de prijsuitreiking.
.
Wat was er precies mis mee? Mag ook via PB hoor!
Moest hard geweest zijn! Ben ook wel benieuwd wat er mis mee was... (Mag via pb)
Stoer!!!
, heavy
. Hopelijk vind hij daar een fijn baasje. Soms moet je durven beslissen he, hoe moeilijk het ook is! Veel sterkte nog
.
rare toestanden idd! Maar toch fijn kunnen rijden met diablo. De occ's zijn idd wel beter georganiseerd (een uitzonder na gelaten
, is He.us.den was er vorig jaar ook miserie met verkeerdelijke weigeringen en zogezegd geen hindernis gesprongen te hebben). Aan crossen/springen zonder vijzen waag ik mij niet meer
.
.
. Cross cava, de hindernissen waren niet moeilijk, juist een dikke smalle punt als voorlaatste sprong.
.
. Tis veel gebeurd in de cros want met mn twee weigeringen en tijdsfouten was ik nog 14de van de 29 deelnemers
.
, in theorie ovuleren merries de voorlaatste dag van de hengstigheid, dus dat ze na thuiskomst nog stond te flitsen en piesen is niet abnormaal, bij sommige merries is die uitloper nog wat langer, zeker zo bij kwakkelweer...)
. Tof om naar zoiets uit te kijken!
en zo veel heeft diene ni gedekt, dus da volg ik wel een beetje. Biedt perspectieven
, genetisch moet ze minstens voor de helft in staat zijn
(of zou het zo niet werken...)
.
Ik dacht wel dat je Ceasar zou kiezen, je bent er al jaren zot van hé. Dan moet je dat ook gewoon doen! En mocht het veulen tegenvallen, kan je nog altijd verkopen, zeker een bonte warmbloed ligt wel goed in de markt.
geen cross deze keer, maar een rondje jumping op de VDK jumping. Niets spectaculair (rondje 70 en 80) maar in de barrage toch nog eens het gaspedaal een beetje ingeduwd en zo toch een tweede plaats
Uit verhouding mooie prijzen gekregen (sjieke zadeldoek van Equistro, fles wijn en doos koekjes). Kan beter jumping dan cross rijden haha
Maar met een goed gevoel naar Tielt dus! 

Herken ik ook wel van mijn paardje 
.
iemand die we kennen, of via internet verkocht?
waar een opruiming bij vrienden al niet nuttig voor kan zijn