Leli, kijk en oordeel. Dit was vorigjaarmaart op z'n diktste hoogte punt. Hij heeft wel wat van een connemara eerlijk gezegd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ook in de proef, nu nog wat netter afwerken en dat moet als dat laatste puntje rijd het L1 geen probleem zijn.
het hangt nu net boven mijn schouders! 

Heb je een foto? Wel een heel mooi gebaar!
Ik denk dat Woll een tweede Hetje is. Mijn singels krijg ik momenteel ook nauwelijks dicht, terwijl ik haar best wel goed in training heb staan. Toen GG naar de opfok ging is ze even heel hard afgevallen en had ze door het jaar vakantie ook weinig spieren, maar nu is ze wel weer echt mooi in de bespiering, maar moet ik weer gaan opletten dat ze niet te zwaar wordt. Nog langere singels kopen lijkt me ook niet echt een plan (zijn al 75 en 140 cm...)
Ze was al een stuk relaxter. Helaas kreeg ik haar nog niet in alle wendingen helemaal fijn. Ging dan soms als een opgefokte shetlander door de bocht
Hierdoor ook wat moeite met sommige lijntjes, maar ze sprong wel heel vrolijk in de rondte en ook geen gedoe bij de uitgang
Het eerste banketstaaf steiltje trapte ze er alleen wel af terwijl die gewoon netjes paste. Zelf nog een hele beroerde afstand op een oxer gereden
en toen redde ze me heel braaf. Maar vooral blij dat het nu ook echt een beetje vanuit Woll zelf kwam, dus met een tevreden gevoel naar huis gegaan 

EvelienH schreef:Oehhh Hetje wordt slank!![]()
Ik heb juist twee van die sprieten, Caap is nu wel mooi op gewicht maar dat heeft 1,5 jaar geduurd. Die andere is nog steeds zo bottig.

(was 1e keer) barrage een stop omdat ik hem iets terug nam maar had juist vooruit moeten rijden. En 2 balkjes.