[SGW] Wedstrijdkalender 2012

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 10:33

-O- Dat van Ermelo vind ik dan wel weer heel jammer. -O- Had daar een rondje BB willen rijden, om te zien of we in het najaar dan een keer echt konden starten.

En eigenlijk vind ik het ook wel een beetje raar dat de KNHS dit na publiceren van de kalender nog zomaar kan veranderen. Als je als gewone vereniging een vrijdagavond alsnog bij je wedstrijd wil doen, of een klasse meer, dan moet je daar een hele bureaucratische rompslomp via de kring, regio etc voor door......

Maar goed, super leuk voor degenen die L willen starten *D

En misschien moet ik daar dan toch maar B starten.
Is Ermelo geschikt om voor de eerste keer te starten? Of kan ik dan beter een andere wedstrijd ergens in het najaar uitzoeken?

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 10:51

Kelan schreef:
-O- Dat van Ermelo vind ik dan wel weer heel jammer. -O- Had daar een rondje BB willen rijden, om te zien of we in het najaar dan een keer echt konden starten.

En eigenlijk vind ik het ook wel een beetje raar dat de KNHS dit na publiceren van de kalender nog zomaar kan veranderen. Als je als gewone vereniging een vrijdagavond alsnog bij je wedstrijd wil doen, of een klasse meer, dan moet je daar een hele bureaucratische rompslomp via de kring, regio etc voor door......

Is Ermelo geschikt om voor de eerste keer te starten? Of kan ik dan beter een andere wedstrijd ergens in het najaar uitzoeken?

Tussen BB en B zat op Ermelo vorig jaar maar 10 cm verschil, want de BB paarden reed na de B ponies als ik me niet vergis (en ga er van uit dat ze voor de BB die niet zouden hebben omgebouwd, maar de hoogte voor B ponies hebben aangehouden?) Ik heb vorig jaar de cross wel gelopen, maar weet niet zeker meer of ik toen L of B gelopen heb. Ik zou namelijk hindernisjury zijn en zelf niet mee doen, maar besloot toch even een rondje te kijken hoe het er uit zag. Kan aan de hand daar van dus moeilijk inschatten of het een goede cross is voor een B debuut. De brug leek mij persoonlijk een beetje een struikelblok, maar daar heb ik in de klasse L uiteindelijke geen enkele weigering op gezien...
Overigens deel ik je mening die je in het klein neer hebt gezet. Maar dat was vorig jaar ook al het geval, toen verzon de KNHS voor haar eigen SGW ook ineens andere regels (mbt tot de tijd waarop het parcours bv werd vrijgegeven voor verkenning)

Bar

Re: Wedstrijdkalender 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 11:08

Pff, dilemma. Mark is die week voor de SGW op KNHSkamp (de SGW week) en om de pony na het kamp ook nog een SGW te laten lopen is misschien wat teveel van het goede....
Aan de andere kant is het wel ongeveer de enige SGW die hij zou kunnen rijden tussen mei en september.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 11:18

Ja L in Ermelo!!
Woohoo.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 11:24

Jammer dat ik niet kan bij sgw ermelo.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 12:20

hopelijk echt L paarden :D
kan ik ze mooi beide mee nemen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 14:12

Zou idd wel supergaaf zijn als er L wordt georganiseerd in Ermelo. Ik had, toen de kalender bekend was, al gemaild naar Ermelo om te vragen of er echt geen L paarden georganiseerd zou worden. Kreeg toen van Kelly bericht dat dat nog niet zeker was en als er nieuws was kwam dat zeker op de site te staan. Goed in de gaten houden dus, want Ermelo is zo lekker dichtbij voor mij en vorig jaar stond er echt een gave cross!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 14:25

Bijna jammer dat ik over ga naar het M.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 14:26

je kan er dan altijd L hc starten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 14:41

Ja doei. Daar kost een SGW me nou net teveel tijd voor :o :Y)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:02

Dat zou gaaf zijn als ik Ermelo nog L zou kunnen starten!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:09

Je kan ook naar Nokere Noor, is de eerste week van augustus en is echt een prachtige cross, de mooiste die ik vorig jaar gereden heb, en als je de L reeks (M in Nederland) start tellen je wp gewoon mee :) .
Dit jaar ga ik zeker weer naar Nokere, hopelijk in de M reeks dit keer.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:35

Klinkt leuk, Evie! Maar dat zit er (financieel) voor mij niet in dit jaar. Er ligt nog een zandhoop te wachten die graag tuin wil worden :P

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 16:43

Kelan schreef:

Ja dat vind ik nou ook jammer!!! -O-
even afwachten wat op startlijsten komt te staan..

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 16:52

_Noor schreef:
Deelnemerslijst WW is geupdate t/m 13-4.

Ik had Henk en mij ook al ingeschreven voor de sgw en de oefencross, en ook al betaald, maar we staan niet op de lijst.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:08

@Noor: is het dit jaar ook weer zo dat je je op de oefencross nog op kunt geven voor de sgw? Je begrijpt misschien de twijfels hier, dus willen we eerst de oefencross afwachten.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:39

Even een mailtje naar sgwdijkgatbos@ziggo.nl alsjeblieft Heleen, dan komt het goed :)
Texelse, de inschrijving sluit 13/8. Misschien is het verstandiger wel in te schrijven en eventueel af te melden na de oefencross als het niet gaat?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:41

nog een vraagje voor Noor, maar is het ook mogelijk om alleen maar het rondje te doen bij de oefencross? wil met paard niet meer met een groep het bos in...

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:48

_Noor schreef:
Even een mailtje naar sgwdijkgatbos@ziggo.nl alsjeblieft Heleen, dan komt het goed :)
Texelse, de inschrijving sluit 13/8. Misschien is het verstandiger wel in te schrijven en eventueel af te melden na de oefencross als het niet gaat?

De wedstrijd zelf zit toch al vol zag ik gisteren? Dan kan ze niet meer bijschrijven voor het officiele nu. Kan iemand me vertellen welke wedstrijden allemaal open zijn voor inschrijvingen? Probeer het te vinden maar dat lukt me nog niet helemaal. Voor mij ook onhandig dat soms niet weet welke dag de klasse gehouden wordt aangezien ik vrij moet vragen voor 't werk (werk de hele weekende)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 18:18

ElineThera, hoe kom je er bij dat het vol zit? Je bent vast in de war met een andere sgw. Er staan nog maar 58 deelnemers op de deelnemerslijst, en ze kunnen er volgens mij ruim 200 hebben.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 18:28

Wij zijn nog lang niet vol hoor!!
Damelza, ja kan hoor. Even mailen en dan,komt het goed.

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 18:53

Als Ermelo toch L gaat uitschrijven, moet ik hier maar eens gaan smeken of we daar niet ook naar toe gaan. Dan heb ik toch nog een wedstrijd in de zomer. Zou wel fijn zijn.
Volgens mijn lieve groom moet ik ook Gorssel gaan starten, maar moet even kijken hoe dat uitkomt met de vakantie, kan niet met een ongetraind paard op pad. Maar goed mijn groom heeft hoge verwachtingen, Ysselsteyn M starten moet kunnen volgens haar.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 19:30

Ik zag dat ik het weekend van 5-6 mei nog niks aan wedstrijden heb staan, dus zal een vriendinnetje vragen of ik haar kan groomen in Castenray :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 20:13

Eef_Bam schreef:
Je kan ook naar Nokere Noor, is de eerste week van augustus en is echt een prachtige cross, de mooiste die ik vorig jaar gereden heb, en als je de L reeks (M in Nederland) start tellen je wp gewoon mee :) .
Dit jaar ga ik zeker weer naar Nokere, hopelijk in de M reeks dit keer.

Nokere is inderdaad prachtig! Helaas start ik daar dit jaar waarschijnlijk niet, Scene loopt tegen die tijd zeker nog geen M cross rond en voor Caap heb ik een andere planning.

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 09:35

texelse schreef:
ElineThera, hoe kom je er bij dat het vol zit? Je bent vast in de war met een andere sgw. Er staan nog maar 58 deelnemers op de deelnemerslijst, en ze kunnen er volgens mij ruim 200 hebben.

Dan heb ik me vergist met een andere wedstrijd :Y) zou zo maar kunnen, had gisteren zoveel site's openstaan.