Je moet vragen naar Tramadol en dan afhankelijk van je pijn kan je ook nog vragen naar Tramadol HCI Retard (is wel een paardenmiddel hoor). De gewone Tramadol 50 is een pijnstiller die niet alles in je lijf overhoop haalt en werkt 12 uur, dus 1 per dag is meer dan zat. Is echt een hele fijne pijstilling voor neuropathische pijn.
Enige is dat als je er niet tegen kan je er kots ziek van wordt
Sannnn
Geplaatst: 27-10-11 18:42
Goed balen Mirte, ook verwijzing voor MRI? 1 ding alleen, massage is een tijdelijke oplossing. Zou dan samen met je manueel therapeut voor een andere oplossing als manipuleren zoeken. Die zijn er zat. Hij kan meer als Alleen manipuleren en masseren.
Dat wel lautje, maar als je al zo'n tijd op naproxen zit, dan komt dat ook wel goed. Ik ga even een groeplesje geven. Geen zin, maar wat moet, dat moet....
Mirthe: dat is wel balen zeg! Maar heb je wel het idee dat de pijn minder wordt met de Naproxen? Weten ze eigenlijk wel waar het vandaan komt, want anders is het ook maar met modder gooien naar mijn idee.. Lau: Proficiat dan maar met je tentamen . Maar ik snap het wel als je er een dubbel over gevoel hebt. Ik ben ook altijd heel goed in precies genoeg banketstaaf zodat ik een 6 haal, maar vervolgens het eigenlijk nog niet precies weet. Daar wordt ik heel moe van, dan heb ik liever een 5 zodat ik eens fatsoenlijk ga studeren . MM: gave foto's zeg!!!
Ik heb trouwens een lekker rustig weekje, heb namelijk 2 weken vakantie. Behalve dat ik veel op mijn gat heb gezeten dan ook nog niet zoveel gedaan. Maandagochtend nog even op de Z1 ruin gezeten en hij leek weer goed te lopen . Wel fijn als ik die weer kan rijden, want de 5-jarige wordt wellicht naar Italië verkocht..
O jeetje Mirthe wat balen! Ik heb ook wel aan de naproxen gezeten, stom spul!
Leliaardje
Geplaatst: 27-10-11 19:32
Mirthe . Ik heb geen verstand van de pijnstillers die er genoemd worden, maar wil je wel veel sterkte wensen! Marijke: super gave foto's! Renske: leuk dat de nieuweling zo gaaf springt! Lautje: gefeliciteerd met het wonderbaarlijke 6-gebeuren.
Vandaag druk gehad op het werk. Was ook zo vreselijk gaar opeens aan het eind van de middag. Morgen lekker thuis werken. Hopelijk kan ik me dan goed concentreren om flink wat zooi weg te werken.
Mistid, hier ook goede ervaringen met tramadol. Je hebt wel even nodig om een spiegel op te bouwen, maar ik vind het op zich goede pijnstillers.
caro29
Geplaatst: 27-10-11 19:57
Zo ik ben 3 dagen van mijn werk af. Pff wat een drukte. Even lekker mijn hoofd leegmaken met lekker crossen. Paard staat gewassen op stal en auto staat klaar. Morgen rond 9u weg. Ik ben ook geplaatst voor Bathmen maar heb er even een mail achteraan gestuurd. ik moet als 1 van de 1e en dat betekend wassen in het donker want ik zou tussen 5.00 en 5.30 weg moeten. Hoop dat er nog wat veranderd kan worden en anders ben ik te herkennen aan een schimmel met mestvlekken . Zeg dan gewoon tegen de jury dat zij zo geboren is .
@ Noor wat balen. Hopelijk kun je morgen starten. Paar extra pijnstillers erin en gaan. Doe ik elke cross @ Kris nee ik werk niet bij een incassoburo maar stuur je wel even een pb dan weet je waar ik werk. Ivm de huidige situatie zet ik dan even niet publiekelijk in het internet. @ Evelien die van mij mept gewoon naar de smid. Heeft al een antal stagaires richting de ziektewet gemept. Ik zeg iedere keer: Let op bij de achterbenen. Je moet niet zomaar zonder waarschuwing haar achterbeen aanraken. Nu doet de hoefdsmid het zelf en mogen de andere haar geloof ik niet eens meer aanraken. @ Lau geen idee waar jij het over hebt maar gefeliciteerd met het behalen van het tentamen @ Tientjeh dat heb ik wel vaker gehoord over die shop. Liep laatst geloof ik ook ergens een topic over op bokt. @ Mistid dat schiet niet op. Tramadol ga je van spugen. Mijn moeder is nu bezig en ik heb het gehad toen mijn schouder kapot was. Ik begin er niet meer aan. Ken niemand in mijn omgeving die dat spul binnenhoudt. @ MM knappe zeus!
Hoe gaat het Noor? Moet ik anders je vingers intapen voor het rijden vrijdag/ zaterdag? Als je dat wilt geef je maar even een gil neem ik tape mee. Gelukkig dat je Barchem kan rijden! Alles goed gegaan met de oplevering? Hoe gaat het met Frits Bianca? Mooi dat je je tentamen toch gehaald hebt Lau. Hoe gaat Vorstin nu Snoek? Knappe Zeus Marijke!
Vandaag weer leuke stage dag gehad. Daarna What kort gereden, was met 15 minuten klaar. Hij liep lekker en ik ben vandaag gemanipuleerd, dus ik vond het wel goed. Net gevlochten en gewassen, kan die morgen nog even de wei in. Vertrek rond half 10 denk ik.
Dat is balen Mirthe! Krijg je wel een MRI? Moooie foto's MM! Fijn dat de ruin weer goed leek Floor! Goede paarden zitten er tussen Caro! Die filmpjes zijn ook echt wel profi gemaakt! Lekker dat What zijn best deed San! Vorstin heb ik niet meer gedraafd, maar ze lijkt in stap iig hetzelfde.
Aaaah mijn moeder is echt de liefste! Ze nam ons mee uit shoppen, hebben lekker gegeten en bij thuiskomst mocht ik zomaar een scheermachine voor de paarden bestellen
Dus ik ben weer mooi met nieuwe kleren, en de paarden zijn binnenkort mooi omdat ze naakt zijn.
Ja he, zal wel een prijskaartje aan hangen waar je U tegen zegt Caro! Jammer dat de schimmel zo klein is.
_lautje_
Geplaatst: 27-10-11 21:00
Ik heb papa al gevraagd om nr 7 en 18. Denk helaas niet dat het veel uitmaakt
Shanouk: Mooi dat Vorstin beter wordt! Sannn: Gaat goed komen morgen. Caro: Tramadol ga ik idd ook van spugen. Kris: KLinkt goed zo'n groepstraining. Ik kocht vanmiddag ook flink aan de bak in de sportschool. Alleen dan fysiofit voor mijn knie. Floor: Fijn dat de ruin weer beter loopt!
Mijn tentamen week is gelukkig voorbij! Ben academisch opgedroogd nu Morgen nog wel even naar de unibieb voor m'n master thesis. En morgenavond even naar vriendje, hebben wat te vieren
Nr 18 is idd ook leuk. Nr 21 trouwens ook. Geen idee wat de prijzen daar zijn. Ga eens uitzoeken waar het is. Misschien leuk om heen te gaan.
Eef_Bam
Geplaatst: 27-10-11 21:09
Doe mij nummer 12 maar , hoewel 21 ook erg leuk is maar daar zie ik geen filmpje van.
Mijn moeder heeft een update op haar I-phone gehad en is nu alless, inc. apps en foto's kwijt, de wererld vergaat hier beneden .
Joki
Geplaatst: 27-10-11 21:12
Caro zitten gave paarden tussen MM heel mooie foto's van Zeus Mistid wat ontzettend balen dat ze er nog niks aan doen Lekker verwend Danielle Leuk Floor dat je op het Z1 paard kon rijden
Ferrose en ik zijn vanmiddag maar door het dorp gaan stappen. Ik had zo een dag waarop niks wilde.
daNiielle_
Geplaatst: 27-10-11 21:13
Margreet wat sneu dat de honden niet lekker zijn. Het is toch wat met honden en voedsel! Kris dat is een beste bijlees actie! Super dat je les zo goed ging, wel een tegenvaller die 2 bekeuringen. De dressuurlessen zijn goed gegaan lees ik, en de springlessen bij de meesten wat minder. Noor dat is toch een opluchting dat je toch kan rijden, hopelijk heb je er tijdens de cross niet al te veel last van. Evelien die hoefsmeden hebben ook wat te verduren. Fijn dat zijn kogel al dunner was. Tody haha prachtig die roze vinger. Lau, die onzin bleek dus gewoon het antwoord op de vraag te zijn. Marijke super gave foto's Daar komt er vast 1 van groot aan de muur! Mirthe wat ontzettend balen Wat een gave paarden Joki, zo'n dag is wel balen maar even nutteloos stappen is ook fijn, was ook mooi weer vandaag om dat te doen.
Tessa had ook weer een goede dag! Kon haar zelfs longeren aan de bijzet, zonder dat ze er keihard tegenin gaat hangen en spastisch gaat doen. En de dekens kreeg ik ook zonder bijten/schoppen op. Na 11 jaar wordt ze dan toch eindelijk verstandig!!! Nou klinkt het alleen alsof ze zo'n drama paard is, dat valt wel mee, zit alleen een 3 delig handboek bij helaas...