[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 13:58

Ik ben ook een nitwit wat keuringen betreft hoor Mootje :o Heb haar klaargemaakt samen met degene die haar ook voorbrengen. Ze hoeft niet onder het zadel, alleen aan de hand en los in de baan :)

Texelse, ik zie het al helemaal voor me :')

Sannnn

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:00

Hahaha, geweldig Texelse! Al kan ik goed begrijpen dat het toen ontzettend kalote was.
Wat leuk Benthe, waar is die keuring? Succes!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:01

Ze moet toch ook vrijspringen JN?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:02

:wave:

Ik ben alweer aardig bijgekomen van het vreetfestijn. :D Gisteravond was ik wel behoorlijk gaar. :o
Maar gezellig was het wel. :D

Sannn, heel veel sterkte!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:12

Ze moet inderdaad ook vrij springen Roos ;)
En we gaan morgen naar Dronten :) Moet alleen nog wel zien dat ik haar manen getemd krijg :o Kan ze niet trekken en ze zijn dus best wel dik, morgen maar is wat van proberen te maken tijdens het vlechten :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:13

Lielle schreef:
Eef! Je bracht me ernstig aan het twijfelen, maar dit is echt gewoon correct Nederlands. Het werkwoord is passen, stam is pas, -te voor ovt, dus paste.

Whaha, ik ging er gewoon vanuit dat ik een blunder gehad gemaakt. Maarrrrrrrrrrr the blunder is on you, Evie }>
Ik vond pastte er al zo vreemd uitzien :')

Heb net een nieuw beeldscherm gekregen op werk. Is echt enorm :D Even wennen, had echt nog zo'n kleintje!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:16

:o ik vond paste er zo raar uitzien, maar dat ligt dus aan mij.

Ik heb net mijn antwoord van de kiler sudoku uit de elsevier ingestuurd, misschien win ik nog eens wat, ik ben beter met nummertjes dan met lettertjes :Y) .

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:26

Sann: Heel veel sterkte! Wat een leuke foto van Veer met de prijzen trouwens! ;)

Ik ben lekker aan het werk deze week. Zondag een erg gezellige verjaardag gehad. Morgen naar Purmerend. Dingetjes opmeten zodat ik weet wat ik er allemaal in kan zetten ;).
Hoorde op mijn verjaardag dat mijn oom en zijn vriendin gaan samen wonen, ze hadden beiden een huis. Dus van 1 blijft alles over. Dus ik kan donderdag avond even hun zolder op om te kijken. Zoals bestek en borden etc :D Handig!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 15:44

:wave:

Kim: Dat is nog eens handig :D
Benthe: Succes alvast voor Anoes! Leuk dat Jipje zulke originele ijzers heeft nu :D
Hilde: Fijn dat je het allemaal overleefd hebt ;) Ik ga zondag alweer bbq'en.. :o

Ik heb een beetje hetzelfde probleem als Sim, ben bang dat als ik zo gedoucht heb (hij is nu bezet) het mooie weer al weer op is voor vandaag.. Wel al lekker veel gedaan, gewerkt, fiets naar de fietsenmaker gehad (zaterdag een klapband, schrok me rot := ) en de tandarts is ook nog geweest voor Woll. Ze had vooral rechts wel wat haken zitten en aan die kant was ze ook wat stug. Was de afgelopen keren sowieso wat onrustig in haar mond, dus hoop dat het gaat helpen :) Ze was eigenlijk wel erg braaf zo voor de box met GG in de stal en zonder verdoving. Rustige jongen ook (en dat voor 35 euro incl. voorrijkosten, daarvoor parkeert de DA alleen nog maar haar auto :P)

Gister had mijn mama nog een paar foto's gemaakt, dus eindelijk weer Wolles-spam onder het zadel :D
Afbeelding
't Is niet aan Wolles haar conditie af te zien dat GG zo groot is :D
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 12-07-11 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 15:46

Nogmaals heel veel sterkte San. Leuke foto
Mensen die naar HP gaan veel plezier
Texelse dat is inderdaad wel een trauma waard
Succes met Anoes op de keuring Jn

Vandaag Ferrose had manen getrokken (het kan al zonder verdoving :D vroeger trok ik alleen nadat ze toch platgespoten was voor de TA anders tekende ik mijn eigen doodvonnis). Op zich doet ze het braaf alleen was ik weer vergeten dat ze daarna ontzettend wraakzuchtig is en zich gedraagt als een slecht opgevoed kind van 3 dat haar zin niet krijgt. Maar goed viel mee ben maar 1x gebeten en haar aanval op Nes kon ik verijdelen. Soms is Ferrose echt een verwend nest.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:54

Vief <3 lekker ding die woll ze ziet er goed uit!
Evie leuk hè sudoku ;)
Texelse _O- geniaal maar op zo'n moment kan je de grond in zakken!

Nou bijt ik me toch vanmiddag me spalkje achter me voor tanden stuk! Heel gedoe om naar de tandarts te kunnen! Gelukkig kan ik morgen ochtend vroeg al kan ik mooi wat uurtjes slaap bij pakken.
Sta nu te wachten tot ze me bak (container) er op zetten en dan met gierende banden Naar Rotterdam en dan naa huis :)
Danny rijden en dan vroeg waterpas :z

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 17:11

Goeiemiddag!
Vorstin maar weer gelongeerd. Die is het nu echt helemaal zat geloof ik. Nog een half weekje maar gelukkig. Waar ik gister deels discussie over had met mijn moeder is wat ik met Vorstin ga doen als ze op pensioen gaat. Die kon gewoon niet geloven dat ik er een paard bij wilde, en dat kon betalen. En dat ik maar gewoon met Vorstin iets moet zoeken wat ik wel kan doen. Maar ik ken mezelf, ik wil gewoon sporten met een paard, lekker rijden en niet alleen maar een beetje poetsen. Daar wordt ik niet gelukkig van. Pff, had het echt helemaal gehad. Het is al moeilijk zat, en als je ook van niemand een beetje steun kan verwachten is het nog moeilijker. Gelukkig uiteindelijk wel een beetje uitgepraat.

Heel veel sterkte Sannn :(:) Mooie foto van Vero bij haar prijzen
Veel plezier Anthea! Ik ga idd ook vandaag
Succes vanavond Benthe
Strakke actie Evie! Ik zat er ook 2 minuten naar te staren wat er nou fout aan was, maar niet fout dus :D
Lekker dat Wol weer gedaan is Vief! En idd geen geld!
Irritant van je spalkje Corien! Succes op weg naar huis :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 17:21

Sannn, sterkte vandaag! Ook al is het al voorbij.
Zo Vief, Wol is echt nog wel erg dik :o

Zo te lezen heeft iedereen genoten van de bbq bij Lau! Ik heb ook onder een steen geleeft en het topic nooit gezien.

Paardrijden schiet er hier op het moment een beetje bij in. Gelukkig rijd zusje hem ook weer 1 dag in de week, haar eigen paard
is aan het donderen geweest in de wei en daarbij door het draad gegaan van de paardenwei en daarna door het prikkeldraad van de koeienwei. Die staat dus nu met dikke benen. Ik kom nog maar 2 a 3 keer per week toe aan rijden, dus vind het wel lekker dat zusje hem nu ook weer rijd.

en.... we hebben een nieuwe ( nouja, 2e hands) auto gekocht, die na het erop maken van een trekhaak, ook voor de trailer kan :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 17:51

Auw Jantien, dat is mooi balen. Dat stomme prikkeldraad ook. Wij hebben dat hier ook een keer gehad. Een draad op een meter voor het prikkeldraad gezet, en verdorie vliegt er eentje door alle 2 de draden heen! En dan is het geen eigen land/eigen omheining, en dan zit je. Getverderrie. Hopelijk komt het weer helemaal goed met paard van je zusje. En dit nadeel voor haar, is dus toch een klein voordeeltje voor jou. Een dagje rijden, voor jou minder stress.
En fijn een nieuwe auto!! Leuk hoor, wat voor een is het geworden?

Snoek, balen dat je mams niet begrijpt wat je bedoelt.
Corrienn, kun je wel op korte termijn een nieuw spalkje krijgen?
Joki, wat een verwend nest is die Ferrose van jou zeg. Echte diva-neigingen.

Zo lekker aan de tagliatella!! Mmmmmm

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 18:04

http://pics.auto-commerce.nl/ac0073/fot ... 876002.JPG

Deze is het geworden Texelse, daar mag ook een 2 paard trailer met 1 paard achter. Dus dat is wel ideaal. Daar ik toch nog een tijd alleen met Uk op concours gaat.

Paard van zusje valt wel mee. Flink wat schrammen en wat dikke benen van vocht.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 18:11

Hallo, mag ik mij ook melden? :o

Ben sinds een paar maanden bezig met cross trainingen.
Dit jaar doe ik aan oefencrossen mee, en wil graag in 2012 officieel SGW gaan doen. :)
Dus ik kan vast nog veel van de ervaren crossers leren. :')

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 18:23

Mooi auto Jantine!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 19:28

Hoi hoi

@ Sannn :(:) voor vandaag. Bedankt voor je PB. Lief dat je daar nog bij na denkt, op zulke dagen. En wat een stoer filmpje van What, apekop.
@ Benthe is druk, ik mag 2 of 3 na jou crossen in Ermelo!! :D
@ Noor is nog niet uitgeslapen en heeft een slome computer op het werk. Je huis lijkt echt groot
@ Shanoek wat was er gister met Vorstin?
@ Margreet hahaha die op mag treden in een jurk in de waarschijnlijk stromende regen :+
@ Sannn wat fijn dat het vredig is gegaan. En dat je zusje bij Veer is gebleven. Hopelijk krijg je een hele mooie armband van Veer.
@ Sannn wat een mooie foto van Veer. Met al HAAR prijzen.
@ Texelse wat een geweldig jeugd trauma!! Hahaha wat een leuke blunder.
@ Kimdepim dat scheelt een hoop dat je daar wat van kunt overnemen.
@ Vief fijn dat Wolles haar tandjes weer ok zijn. Das inderdaad niet duur.
@ Joki vreselijk zo'n trut in de omgang. Vind het echt niet leuk als mijn eigen paard me bijt.
Gelukkig pakte Zeus me eerder altijd alleen in mn staartje maar dat was dan niet echt bijten bijten maar meer spelen ;)
@ Corien, daar moet je inderdaad gauw weer mee naar de TA. Kennisje heeft er mee gewacht maar kon mooi weer aan de beugel omdat het weer scheef was gaan staan... (oooh ik kan niet wachten tot dat klote ding van mij eruit mag :D )
@ Jantine wat balen van Marielle's paardje. Hopelijk houd ie er niks aan over. Gave auto!!

Ik heb gewerkt, met mega koppijn en 6 pillen. Ga zo eten maken en vroeg slapen. Zigo wordt vanavond weer gereden door dat andere meisje en ze neemt hem vanavond ook mee naar les. Scheelt mij ook weer als ik straks met Zigo naar les wil kent ie al weer iets meer. Hij kan zo achterlijk doen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 19:51

Snoek vervelend dat je moeder dan niet op 1 lijn met je zit. Ik zou trouwens ook niet alleen nog maar kunnen tutteren met een paard
Mooie auto Tientjuh en wat vervelend van het paard van je zusje
Welkom Danielle
Veel beterschap MM hoofdpijn is iets vreselijks

Ik heb trouwens liever dat mijn eigen paard me bijt dan die van een ander. Dan hoef ik me niet schuldig te voelen als ze een paar flinke klappen krijgt. Bij het paard van een ander doe ik dat toch minder snel

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 19:57

@ Sannn sterkte
@ Tientjuh balen van het paard van je zus
@ Vief jouw merrie heeft echt niks te lijden van het veulen..

Ik heb mijn nieuwe tv. Wat een geklooi het instellen. Hij vroeg steeds frequenties. Uiteindelijk kabels eruit gehaald en er weer ingedaan. Kastje van digitale aan/uit gezet en voila opeens beeld. Ben er erg blij mee *\o/*
Mijn spooktv gaat naar de stort :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 20:01

Snoek, balen dat je moeder je niet begrijpt :(:)
Corien, vervelend van je spalk! Gelukkig kun je morgen al terecht!
Mm, mag zeist in je staart bijten... Knip jij je haren af ;)
Tientjeh, mooie auto! Hoef je de bus niet meer te lenen :)
Ik heb echt de schurft aan bijtende paarden. Bij dat jonge ding had ik het er in 3 weken uit O:)

Ik heb vanavond heerlijk gereden. Ik was net voor de bui klaar met rijden!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 20:32

Ja kan morgen al gelukkig terrecht! anders over 4 weken pas :oo
Marijke het voelt heeeeeeerlijk als hij er uit is ;)
Jantien mooie auto, alpha romeo zeker? balen van het paard van je zusje!
Mo gewoon terug bijten :')

Ik wilde rijden, maar paard was door drenkt van de regen dus heb hem een dek op gedaan aai over de bol, en morgen maar weer.
Net lekker even onder de zonnebank gegaan zo lekker douche en op bed ;)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 20:33

Wordt mooi zo jullie huis Noor!
Sannn Heel erg veel sterkte! :(:) Heerlijk even je zinnen verzetten met what! Leuke foto van vero nog!
Vief mooie foto! Woll is ook een mooie merrie.
Texelse :D :D Wat een verhaal.
Ferrose klinkt idd ook wel wat als een verwend nest. :+
Texelse oew heerlijk tagliatella :9
Jantine mooie auto hebben jullie gekocht! En lekker dat je zusje hem ook 1 dag in de week rijd. Scheelt natuurlijk altijd!
Kim dat is mooi dat je daar even op zolder mag neuzen!
Caro dat is handig dan, alleen de stekkers er even uit.
Mootje goed getimed dus met het weer!

Ik ben niet helemaal fit. Snap er ook niks van, zie telkens sterretjes. Hoofd doet vreemd. We hebben zaterdag trouwens nog een houtkachel gekocht! :D Heb er zin in als alles af is, dat zal alleen nog wel even duren.... Deze week wordt iig alles voor de cv geleverd, dus dan kunnen we los!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 20:52

Beterschap margriet!
Snel foto's maken dus ;)

Ik ben O__/ waterpas ;)

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:01

*klaagmodus aan*
Jeez, wat heb ik een schurfthekel aan DigiD!!!!!! -:(-
*klaagmodus uit* :o