Heb haar klaargemaakt samen met degene die haar ook voorbrengen. Ze hoeft niet onder het zadel, alleen aan de hand en los in de baan
Texelse, ik zie het al helemaal voor me
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gisteravond was ik wel behoorlijk gaar.

Lielle schreef:Eef! Je bracht me ernstig aan het twijfelen, maar dit is echt gewoon correct Nederlands. Het werkwoord is passen, stam is pas, -te voor ovt, dus paste.
Even wennen, had echt nog zo'n kleintje! 
.
Handig! 

Ik ga zondag alweer bbq'en.. 
) en de tandarts is ook nog geweest voor Woll. Ze had vooral rechts wel wat haken zitten en aan die kant was ze ook wat stug. Was de afgelopen keren sowieso wat onrustig in haar mond, dus hoop dat het gaat helpen
Ze was eigenlijk wel erg braaf zo voor de box met GG in de stal en zonder verdoving. Rustige jongen ook (en dat voor 35 euro incl. voorrijkosten, daarvoor parkeert de DA alleen nog maar haar auto
)

vroeger trok ik alleen nadat ze toch platgespoten was voor de TA anders tekende ik mijn eigen doodvonnis). Op zich doet ze het braaf alleen was ik weer vergeten dat ze daarna ontzettend wraakzuchtig is en zich gedraagt als een slecht opgevoed kind van 3 dat haar zin niet krijgt. Maar goed viel mee ben maar 1x gebeten en haar aanval op Nes kon ik verijdelen. Soms is Ferrose echt een verwend nest.
lekker ding die woll ze ziet er goed uit!
geniaal maar op zo'n moment kan je de grond in zakken!
Mooie foto van Vero bij haar prijzen

voor vandaag. Bedankt voor je PB. Lief dat je daar nog bij na denkt, op zulke dagen. En wat een stoer filmpje van What, apekop.
)

Heerlijk even je zinnen verzetten met what! Leuke foto van vero nog!
Wat een verhaal.

Heb er zin in als alles af is, dat zal alleen nog wel even duren.... Deze week wordt iig alles voor de cv geleverd, dus dan kunnen we los!