Mo: doe je goed MM; niet gaan hoor als je geen zin hebt! Gewoon netjes excuseren en dat het je niet uitkomt!
pfff iemand goed in bestuursrecht? snap er geen bal van
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-11 16:12
Mootje schreef:
Vriendje is een glasplaat voor in de badkamer aan het regelen via glashandel... Zeg ik dat ik dat ook wil, vraagt hij waarom omdat ik aan het einde van het jaar toch bij hem woon
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-11 16:16
Evony schreef:
pfff iemand goed in bestuursrecht? snap er geen bal van
Ik doe 'wel eens wat' met bestuursrecht, Evony ben jurist bij een gemeente
Die reportage met die vos... Mijn goed, volgens mij beseffen de TS niet dat indien die vos Rabies had, die paarden dat ook kunnen krijgen! Ik zou er kriebelig van worden. Gister hadden we in een college nog allemaal filmpjes van hondsdolle dieren en mensen, echt te eng voor woorden.
Sorry dat ik trouwens niet bijgelezen heb... Jullie gaan veels te snel!
bvw
Geplaatst: 31-03-11 17:11
Mootje schreef:
Vriendje is een glasplaat voor in de badkamer aan het regelen via glashandel... Zeg ik dat ik dat ook wil, vraagt hij waarom omdat ik aan het einde van het jaar toch bij hem woon
Net Caapje een kwartiertje gereden, gestapt en 2 rondjes gedraafd. Nu hopen dat zijn been morgen niet warm is. Het zag er vandaag in ieder geval goed uit.
Vanavond naar van Uytert, dressuurhengsten kijken.
Daar reken maar wel op Molleke En ik zal de paardjes wel mooi vlechten
EvelienH
Geplaatst: 31-03-11 17:46
Jeroen, daar zou ik ook wel heen willen maar moet helaas werken.... balen!
Jack moet weer wennen aan het warme weer.
Morgen ochtend Wendel mooi maken, om half 2 thuiskeuring. Wordt nog wat, die merrie heeft manen waar de gemiddelde shetlander/ijslander jaloers op is, zo dik! Echt mijn hobby, manen uitdunnen.
Eef ja ik heb binnen gereden dus daar was het ook erg warm, en hij moest even flink aan de bak lekker manen trekken eef! praam er op en gaan met die kam
ooooh mootje! Dat is lief.. Aanhouden die man!!!!! Meestal zijn de mannen zo afwachtend en komt het van de vrouwen. Dit is wel heel leuk.
hahahaha Dienke ben ook al met jeroen aan het PBen geweest wie van jullie is het meest nieuwsgierig??
Ik heb het geld niet nodig. Maar teveel heb je er nooit van. Ga denk ik gewoon heel stoer (wie geloofd mij nu nog) zeggen dat ik maandag te druk ben en dus niet kan komen.
nou dat vind ik dus ook... en als ik nou niks anders te doen heb... maar das met mijn werk en de paarden erbij ook niet zo.
Snoekiej
Geplaatst: 31-03-11 18:31
Goeiemiddag! Geen dekje gevonden, maar wel een nieuwe stiftenset gescoord Ik heb met Vorstin vandaag maar weer eens gedressuurd. Ze zakte gelijk al heel fijn in de hand, en na wat hulp van mijn instructrice kreeg ik haar ook echt heerlijk aan elkaar en aan het sjouwen Je voelde echt een kracht onder je werken. Echt een tijd geleden dat ze zo goed ging!
Haha, Flip wordt vanzelf wel weer knap Evelien En ben je nu weer opnieuw op zoek naar een paard? Wij hebben op stal misschien nog wel wat staan, maar ik weet niet wat je precies zoekt? Volgens mij kan dat uberhaupt niet Mootje. En gaat wel goed tussen jou en vriendje dus ? Gewoon nee zeggen hoor MM! Dan hebben ze maar een week geen les Jammer dat je geen les had Joki Leuk uitje Anthea Wel lekker gereden Corien?
Ik heb geen dekje gekocht Corien Kon verder ook niks vinden bij Hypoplaza. Heb ik daar bijna altijd.
Sannnn
Geplaatst: 31-03-11 18:53
Jullie zijn al serieus Mo! Leuk. Al wat kunnen regelen voor die spijkerbroek etc Lau? Gewoon nee zeggen MM. Jammer dat je geen dekje gevonden hebt Snoek. Wat super dat het met Vorstin zo lekker ging! Top. Alle naarlingen zijn niet mooi, komt vast goed Evelien. Jammer dat je les niet door ging Joki. Stadion van FC Groningen is best mooi he, ben er ook wel eens geweest.
Ben ook weer thuis en heb WEEKEND! Hadden borrel op school, was wel gezellig. Zo nog even rijden. Hoop alleen wel dat het droog blijft, gister al zeiknat geregend. Dat vind ik wel genoeg.
Jeetje Mo dat gaat hard, wel leuk voor je hoor! MM ik zou ook gewoon nee zeggen, dat ze het maar bekijken. Eef, ik heb ook nog nooit een naarling gezien die ik mooi vind, haha. Snoekiej heeft heerlijk gereden.
Ik ben kapot. Paar uur door de ikea gestruind en zeker wel geslaagd!! Daarna alles inladen in de auto, altijd een leuke stunt. Heb echt een grote auto maar het was toch flink passen en meten. Daarna doorgereden naar de Beter Bed en mijn slaapkamer besteld, jammer genoeg is de levertijd 6 weken :-( Toen nog naar de praxis voor tex, verf, plinten etc. Komend weekend komen een aantal vriendinnen en gaan we verven, dinsdag wordt de vloerbedekking gelegd, woensdag het laminaat en de plinten en komt de wasmachine. En dan begint het echt huis te worden. Zal foto's maken als het ingericht is
Jeroen: dan zou jij ook zo maar eens een PB kunnen krijgen Snoek: fijn dat vorstin zo lekker liep! Marjan: helemaal geslaagd dus bij de ikea
las nog wat over het stadion van FC grongingen, nog nooit geweest, wel in het stadion van bayern munchen, ook errug mooi!
viefdepief
Geplaatst: 31-03-11 19:23
Wat leuk Mootje Wel een hoop beslissingen/veranderingen voor jou opeens Marjan: wat heerlijk dat je zo goed geslaagd bent! Ben heel benieuwd naar foto's. Heb je al voor foto's? Vind het altijd zo leuk om het verschil te zien! Shanouk: Fijn dat je in ieder geval gevonden hebt waarvoor je die kant op ging Jeroen: Ik heb je niet gezien haha en dus veilig de UT bereikt Sim: Jasje al ontvangen ?
Pfff.. Ben lekker moe en moet nog de hele avond studeren. Toen ik vanochtend op mijn schoonmaakadres kwam had die mevrouw heel lief een cadeautje voor mijn verjaardag gekocht! Heb echt 4 hele mooie theekoppen van de Bijenkorf gekregen
Eerste keer werken vanmiddag op de UT was vooral heel veel info en een voorstelronde. Om half 5 naar huis gegaan, maar mijn eerste 3 uurtjes daar zijn een feit Volgende week maar gewoon meekijken en vragenstellen enzo
Via pb het telefoonnummer en adres gekregen van de 'beruchte' bokker. In de tijd dat ik haar naam hier in het topic had staan (is later door een mod verwijderd) bleken toch wat bokkers dit gezien te hebben en kreeg ik een pb'tje van een bokker met de tekst: "is ze weer bezig.." toch bizar dat ze nog gewoon topics hier op EA mag openen Maar goed zij had een telefoonnummer en een juist adres. Heb gisteren al gebeld (geen pakket natuurlijk en haar mobiel nam ze ook niet op...) maar net nam haar vader op. Mijn gegevens gegeven, gezegd dat ik die stomme laarzen niet meer wilde maar wel mijn geld terug en hij zou het voor me oplossen, hoop echt dat het zo opgelost gaat worden, maar hij vond het erg vervelend voor me en heb er een goed gevoel bij !