Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Noor schreef:Jammer, ik wilde juist een discussie over orgaanvlees aanzwengelen (of aanswaffelen?), maar dat moet dan maar even wachten...
als vrijgezel is dat niet leuk.....
Krijg ik veel te veel gekke fantasieen van.....
kheb de indruk dat hij nog vrijgezel is. 
Ik zit ook hard te wachten op flexibel starten met sgw, en versneld promoveren voor iedere klasse waarin je twee keer geklasseerd bent, maar dat komt er dit jaar volgens mij niet. 

Lielle schreef:dat is ook nog wel leukIk zit ook hard te wachten op flexibel starten met sgw, en versneld promoveren voor iedere klasse waarin je twee keer geklasseerd bent, maar dat komt er dit jaar volgens mij niet.
Lielle schreef:Als je L springt mag je kiezen tussen B of L sgw, en als je 1 * M sgw geklasseerd bent mag je ook meteen L starten met elk nieuw paard.
En het Z is idd een verblijfsklasse.
maar ja....ik heb met Bull nu zowieso de leeftijd ondergrens, dus voor mij en hem maakt het zowieso geen verschil. Met Rebecca heb ik wel L klassiek gesprongen, maar ben gestopt met als laatste stand met dispensatie naar de B, dus die L telt dan denk ik ook niet meer.
)
Iets wat mij ook had kunnen overkomen!
Aannemer zou mij nog terugbellen vandaag, nog niks gehoord. Week 2 nadert namelijk met rasse schreden en ik heb nog niks gehoord... 

voor jou!! deze week snel vergeten!
dus mischien in feb lekker starten