. Daar kan je ook nog wel een flink lang last van houden. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Daar kan je ook nog wel een flink lang last van houden. 

Nu is ie perfect droog en vlak, maar knetterhard. Vanaf begin dec heb ik hooguit 4x in de bak kunnen rijden.
.
..
..
.. Slecht nieuws
.. Het is kwaadaardig 
..
.. 
IK ken het helaas van mijn oom. Die heeft er nog zo'n 15 jaar mee geleefd, maar kwam steeds weer. Hij is ook jong gestorven. Echt rot dingen die tumoren
.
).
) Ik had me toch al voorgenomen even een beetje gas terug te nemen deze week met Jer, zolang hij in de paddock kan hoef ik hem niet zoveel te rijden. Dit bleek de juiste voorbereiding voor de kringkamp in ieder geval! Morgenavond schijnt het te gaan sneeuwen, misschien dat ik daarvoor nog even naar de binnenbak gaan om te longeren. Vroeg naar mijn werk en vroeg weer naar huis dus morgen!

)

En ook nog eens heel fijn gereden bij Sander. Altijd leuk ook om complimentjes te krijgen. Hoe was je eerste dag vandaag?
Hoe is het met je rug inmiddels?
Maar wel overallkampioen, goed hoor!
Wel heel stoere foto's. Kan me best voorstellen dat je vandaag afgestapt bent, daarvoor hoef je geen mietje te zijn. 't was echt koud..
Dat zijn geen fijne berichten, kan er helaas over meepraten.. Hopelijk kunnen ze met de chemo nog betekenen!
Mooi dat Uk zo fijn ging.
Hopelijk knap je snel weer op..
Tijdens concours op texel ga ik voor het eerst in mijn leven een kur rijden, ben dus erg benieuwd. Verder wordt Fari steeds fijner en sterker in de oefeningen. De 21e heb ik weer dressuur dus ben erg benieuwd hoe het in de ring gaat. Kan trouwens ook niet wachten tot het weer goed dooi wordt zodat ik weer heerlijk buitenritjes kan maken. Afgelopen zaterdag ook even het bos in geweest en Fari was echt zooo blij, ik was ook heel snel weer thuis zo hard ging ze 
. Tijdens buiten concoursen doe ik wel vaak springen en dressuur. Dus dan komen we ook wat meer in het dressuur wedstrijd ritme
.
!! En het is inderdaad ook een puppy-ziekte.. Is dit gewoon uitzieken of krijg je nu wel iets mee?
.. Dat is echt rot nieuws, sterkte hoor!!
.. lijkt me niet een heel strak plan
..
!! Wat fijn dat ze zo gaaf sprong!!
En Fari had het ook wat frips aan de bips, het scheurijzer!!
Mijn rug gaat overigens weer top!!
. Wolin is echt een buitenpaard, bijna nergens bang voor, loopt over alle bruggetjes etc.. Groot verkeer vind ze wel heel erg eng, als ik haar laat kijken tot ze voorbij zijn, gaat het over het algemeen wel gewoon goed.. Maar als ze veel looplust heeft dan heb ik echt mijn handen vol aan haar.. En ze kan knoerdhard
.. en galopperen op een dubbeltje
.
. Die grote gelongeerd en Wo heeft lekker lang buitengespeeld, heb voor vanavond haar dikke deken weer opgegooid, want HET IS KOUUUUUDDDD!! Was om 17.00 al -1 in de stal, buiten dus nog wel even flink wat kouder..
voor iedereen die weer een bevroren bak heeft!
Zelfs zo fijn, dat mijn instructeur woensdag wil springen
Sterkte voor jullie allemaal!
Hopelijk ben jij 1 van die mensen die er met 3 weken vanaf is!
En de reus lekker aan het werk gezet. En vorige week was mijn schoolweek inderdaad ook wel weer even lekker bijkomen