Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
En wat leuk dat je dressuur(les) zo fijn gaat!
Veel plezier vandaag met aapjes kijken 
)
En daarna weer even naar Woll.
.
. Alle vrachtwagens gingen weg (Z wat afgelopen). En meneer vond het doodeng. Toen ik het parcours binnen kwam vloog ik ook nog even een paar kanten op
. Hij sprong verder wel goed, maar merkte wel dat hij het toch echt spannend blijft vinden die tribunes etc. Had 2 balkjes.
. Toen ik de baan binnen kwam had ze ook wel even iets van slik volgens mij
. Ze werd een beetje druk. Verder sprong ze wel goed. Maar je merkte dat ze het spannend vond omdat ze weer de lucht in sprong boven de sprong
. Bij hindernis 4 ging het alleen een beetje fout. Ik had totaal geen afstand, en toen had ze de balk van de eerste van de dubbel tussen d'r benen. Nog een keer op de dubbel aangereden, maar ze was er even klaar mee. Ik heb toen besloten maar een andere hindernis te springen. Heb toen hindernis 2 nog een keer gesprongen --> Dus uigtbeld wegens verkeerd parcours. Maar het geeft niet. Sofietje doet het gewoon super, en zulke dingen gebeuren ook. Volgende keer weer beter
. 
Komt wel goed hoor!!
! Heb je inderdaad wel eens.
En nu zijn we weer een weekje verder. Gister was ze wel weer een stuk fitter. Ga zo even een stukje rijden. Veel plezier vandaag 

!
(geheel verbaasd
)
!

Ook Whitacker gezien, voor een clubgenoot van me. 
. Was leuk om weer gewoon even lekker BURGERLIJK
in de dierentuin rond te sjouwen. Was gezellig
!!
Twee jaar terug van twee dagen op de kliniek staan en allerlei onderzoeken kreeg ik een rekening binnen van boven de 1000 euro
, hierna nog a 6 weken aparte controle-kosten. En uiteraard moest Wolin altijd op zondag avond gekke dingen doen, dus voor 15 minuten dierenartsentijd met schoonmaken en AB-spuiten was ik ook over de 300 euries kwijt
(been opengeschaafd tot op het bot).

Resultaat foutloze cross met wel redelijk wat tijdfouten.
! 
) en vervolgens met rechter jukbeen en neus op eind staander, dus was heel dik en zitten 2 wondjes..
En lichte hersenschudding bleek later wel, maargoed, is nu wel beter en besloten vandaag toch dat proefje te rijden, heb nu wel beetje hoofdpijn 

MelanieB schreef:Ik heb vanmorgen nieuwe laarzen gekocht.
de Derby Softjumpers
Die met veters.
Zitten echt heerlijk, ook met stalen neus, extra veilig voor bij Bonny ook
En net onze eerste (dan wel onderling) dressuurwedstrijd gehad met Peps.
Na wat bokken en vliegen bij het inrijden ging de proef echt super!
Was erg tevreden.
Dat werd beloond met 230 punten.(210 is wp, is FNRS) met bonny heb ik vaak gemiddeld tot 220
En was 2e.
Dus ben erg blij
Even fototje van inrijden.