Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kimdepim schreef:Vief: ik sta er met springen steeds half op.

super mooi dier 

Weet iemand wie het was?
! Ging lekker!
! 
Brr, moet er toch echt niet aan denken 

renskek schreef:Nee, maar ik weet denk ik wel welk paard je bedoelt. Die loopt toch ZZ?
Vanmorgen concours gehad, beetje een dubbel gevoel aan over gehouden
Het parcours liep echt super, had overal lekkere afstanden en ze was super aan m'n been. Foutloos rondje zul je dan denken... 4 balken
Was echt even pissig op haar, ze was gewoon te laks om de benen op te tillen terwijl we overal goed bijkwamen. Woensdagavond heb ik clubkampioenschappen en kunnen we dus weer 2 parcoursen springen, hopelijk gaat het dan wat beter.

.
en niet echt een fijn rondje. Daarna Jipje, nou die was onhandelbaar. Het leek wel alsof hij voor het eerst op concours was en net zadelmak, zo raar als hij deed. In de ring had ik maar weinig te vertellen, dus ging als een speer. Met als resultaat een balk en een weigering en Jipje zwaar beledigd. Dus toen bij het losspringen nog maar even doorgereden en laten weten dat ik niet erg van die geintjes hou. Hopen dat hij het de volgende keer nog weet!! 
Hiet thuis springt ze de laatste week goed, dus ben benieuwd morgen. 
IndianSummer schreef:Heel veel plezier!
Wie gaat ze rijden? Myrthe?

IndianSummer schreef:Balen van je parcours, Andrea!
Hopelijk springt ze woensdag beter!
Ik ga eventjes eten
Morgen gaan we met de pony van mijn zusje naar oefenparcours, kijken of we die weer aan het springen kunnen krijgenHiet thuis springt ze de laatste week goed, dus ben benieuwd morgen.