Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je staat toch al op +2? Overigens moet je volgens +4 zijn.
Citaat:Ter info:
Deelname KNHS kampioenschappen Samengesteld klasse L
Voor het kampioenschap in de klasse L pony's is een vereiste dat twee winstpunten zijn gehaald in de klasse L. Voor deelname aan de klasse L paarden moet men vier winstpunten in de klasse L hebben gehaald. Eventueel gehaalde verliespunten hebben geen invloed op de startgerechtigdheid zolang men wel startgerechtigd blijft in de klasse L.
De twee of vier winstpunten in de klasse L moeten daadwerkelijk zijn behaald. Het aanvragen van de stand L+7 (voor ruiters die minimaal Z startgerechtigd zijn en met een nieuw paard starten) telt niet als het behalen van 7 winstpunten en is daardoor niet geschikt om aan de eis te voldoen van minimaal twee behaalde winstpunten bij de pony's of minimaal vier behaalde winstpunten bij de paarden.
Ik denk dat ze in de 20 was toen ze ermee stopte. Ze heeft nu een tinker.
, of ik te langzaam.

GvdT schreef:Ik heb het al aangepast, weet ook niet wat er gebeurde.
Moet jij niet werken? of in het vliegtuig zitten?
Ze was eerder teruggekomen van vakantie omdat ze erg ziek was, hele tijd overgeven enzo. Het ging maar niet over en nu is ze in het ziekenhuis beland omdat ze bijna uitgedroogd was en zijn ze erachter gekomen dat er een nier ontstoken is. Gaat allemaal wel weer goedkomen maar et is wel ff schrikken! Ik ga er vanavond gelijk heen, dan wordt dat paard maar even niet ingevlochten
En op het laatst zit er hier en daar ook nog wel een schappelijk hindernisje tussen, ware het niet dat je er dan al bijna 30 hebt gehad!