Sedert de wissel van lesgever vlak voor corona ging hij al de goeie kant op maar ik ging slechts om de 14 dagen en kon tussendoor amper iets doen.
Dan einde mei ben ik thuisgezet (het was teveel geworden op werk) en mezelf "bootcamp" cadeau gedaan met 2x/week les. En nu na 4 weken, ik kan zelf soms amper bevatten hoeveel evolutie er al is. Vorige week op clubles door diverse mensen aangesproken wat ik ermee uitgestoken heb
heel veel complimenten en ook wel verbazing over hoe hij nu loopt en springt. Hij is ook enorm gemotiveerd geworden in het werk.Zou zo fijn zijn nu dat plaatje steeds meer klopt, om dan ook zijn plezier en enthousiasme is de cross weer in gang te krijgen.
Vorige zomer was hij wel vaak foutloos in aspiranten springen maar de stijl/techniek liet te wensen over. En nu zou Beginnelingen al geen probleem meer mogen zijn volgens mijn lesgever en die van de club.
water is nooit haar favoriet geweest, hier heeft ze altijd wat routine in nodig. Ben er dan 1x gewoon ingelopen en dan was het ok, heb het nog 3x herhaald.
Goedgekeurd door zadelpasser!
. Ben wat van mijn melk erdoor, heb er 3 jaar veel plezier mee gehad ondanks dat ik er best veel afgevallen ben in die tijd. Ben er triestig om dat hij zomaar ineens weg is, maar over een week of twee ga ik er wel eens nr toe om hem een afscheidsknuffel te gaan geven.
Of dat gaan we in ieder geval proberen.
Canch en jij zijn een hele fijne, vriendelijke combinatie om te zien en ze is gewoon netjes en correct gereden. Dat levert altijd punten op, ongeacht wat voor paard je hebt.
.
Dus misschien best dat ik zaterdag eerst A start in springen, met dat koekeloeren is hij niet makkelijk rond te sturen.
Moet maar sturen via messenger voor foto's.
was het echt heftig?