Ik waai ook nog even binnen, hopelijk herinneren sommigen onder jullie zich mij nog?
Al die tijd wel stiekem blijven mee lezen, maar ondertussen wil ik toch ook graag terug mee schrijven als het goed is?
Zijn er hier die dit weekend naar het nationaal kampioenschap eventing gaan in Haaltert?
Ik mag met beide paarden gaan, waar ik wel heel blij mee ben want ik heb eigenlijk amper op die beesten gezeten
echt erg, gelukkig zijn die zo braaf. Mijn ruin staat ondertussen te koop (die van L) en mijn merrie is net bij de hengst. Ik heb helaas echt amper tijd om te rijden. Antonius, chique dat je dat kan combineren hoor! Sinds mijn dochter is mijn goesting om te rijden en veel te trainen, zoals verwacht, echt tot een minimum gekomen... Vandaar ook de beslissing om mijn ruin weg te doen. Zo'n tof, braaf paard en hij staat hier te verstoffen...
Maar hij zou ook nog wat voller mogen. Maar ik heb nog voordroog dus ik zou die eerst willen opgeven voor ze op de weide mogen
? Ik hoop verkocht mr het klinkt eerder anders 
. Is wel een hele collectie die je hebt! Leuk Cesar, vriendin van mij heeft die gereden op cross 
Op het einde dan eens 2 sprongen opnieuw gedaan maar met zo'n omgekeerde V, dan deed hij moeite ze. 

alleen ben ik nog wat extra gewicht kwijt waardoor ik nu wel vind dat ze precies wat losser komen te zitten, dus ik hoop dat ze niet te snel gaan inzakken ofzo.
echt chance dat we dat zagen of we waren die grond kwijt, allé lang verhaal kort: de grond is nu va ons dus we kunnen eindelijk aanpassingen doen. Er staat een groot vervallen kot op dat we gaan afbreken in de plaats komt er:
!