Wilde ze toch showen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

had m'n instructrice al gevraagd om me er even op te helpen ivm z'n frisheid en mama verder ook niks met paarden heeft dus ik haar meer vertrouw. Wilde opstappen begon die al te bokken. Dus m'n instructrice hem gelongeerd en twal is altijd wat extreem in z'n uitingen van emoties en gedrag haha. Bokte die zo hard dat ie de lijn uit r.ia's handen trok en eerst als een rodeo de bak door rende met zadel op en longeerlijn eraan
toen we m weer hadden kreeg die nog even strafkamp aan de longeerlijn van m'n instructrice haha. Was de eerste keer dat ie überhaupt weer draafde dus de ultieme test...en we zagen niks meer aan z'n been
daarna nog maar even zelf erop gestapt. Hopelijk blijft het been goed...wel beetje spannend. Gelukkig mag die woensdag weer naar buiten

Met die enkel ook heel lang bezig geweest, omdat je het heel snel overbelast. Was echt vaak een gigantisch ei aan het eind van de dag.
. Vrijdag terug naar de fysio 
. Daarbij ben ik uitgebreid bij de fysio bekend vanwege al m'n eerdere blessures