Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxitsmexx schreef:CaKa schreef:Nog geen reactie van Hoogenweg en Gorssel Mendy? Ik had ze beide vrij snel...
hoogenweg wel maar gorssel niet

voet schreef:Ik wil ook nog wel wat kwijt over de startlijsten in het algemeen. Voor mijn gevoel wordt er steeds meer "gezeurd" richting organisaties. Volgens mij gaat men steeds meer eisen stellen. De een wil niet vroeg, de ander niet laat, de een met twee paarden op een dag, de ander met twee paarden op twee dagen etc. etc. Als je sgw gaat rijden weet je dat zo'n wedstrijd lang duurt, en vind ik dat je er vanuit moet gaan dat je zo'n dag gewoon helemaal kwijt bent. Op het moment dat je je opgeeft weet je waar zo'n wedstrijd is, wat je reistijd is, en dus dat je evt vroeg weg moet, of dat je later thuis bent, en dat je dan dus misschien de verjaardag van oma mist. Als wij naar texel gaan, gaan we ook niet op 1 dag heen en weer. Hulsberg heb ik ook om die reden niet opgegeven, gewoon te ver weg. Neemt niet weg dat bepaalde extremiteiten niet kunnen. Bv meerdere paarden tegelijkertijd starten, en zo zijn er nog een aantal zaken. En verder zou het logisch zijn als mensen van ver weg later mogen starten dan mensen uit de buurt. Maar ik ga ervanuit dat men daar zoveel mogelijk rekening mee houdt. Maar als het programma-technisch past, vind ik dat je niet zo snel moet klagen.

Voor de wedstrijden op vrijdag/zaterdag hoop ik wel altijd dat ik zo laat mogelijk kan anders heb ik simpelweg geen auto om de trailer te trekken en dan is het ook zo lastig weg komen
bvw schreef:Ik hou ook niet van zeuren en ben altijd al lang blij als ik lekker kan rijden. Maar ik start met twee paarden en moet in de helft van de gevallen een mail er achter aan sturen omdat ik op twee paarden tegelijk moet zitten. Ik schaam me dan altijd omdat ik dan "zeur"
texelse schreef:@Loetie84: helemaal mee eens. Een sgw heeft een paar honderd inschrijvingen. Als je een bevestiging wil, verstuur dan met onvangstebevestiging. Een organisatie zou dus een paar honder mailtjes moeten sturen met de tekst "ja hoor, je staat er bij". En idd, met het opsturen van de coupons gebeurde dat ook niet, terwijl je daar echt niets kon overleggen om te bewijzen dat je wel verstuurd had, en nu wel met je map "verzonden"
) madelene schreef:Als ik bij de mail erbij zet "indien mogelijk blablabla, vanwege 2.5-3uur reistijd" houden ze er (bijna) altijd rekening mee...In Princehage vorig jaar was ik zelfs in de hemelse voorkeurspositie om zeer gedetailleerd te kunnen aangeven wanneer ik mocht starten...dat had ik nog nooit meegemaakt...(zal ik waarschijnlijk ook wel nooit meer meemaken)
Dan is alleen overnachten op of bij de wedstrijdlocatie een oplossing.