[SGW] Wedstrijdkalender SGW 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: Wedstrijdkalender SGW 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:30

Ja, ik zie het nu... Beetje spuit 11 momentje hier. Sorry.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:33

Geeft niks Nickel. We zijn tenslotte niet voor niks bejaarden crossers. :D

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:01

MizzMontana schreef:
Norg is inderdaad een hele mooie omgeving met super paden, daar zou ik ook voor kiezen MB. Of beter gezegd daar kies ik ook voor :)
Overigens ving ik op dat Norg een nieuwe crossbouw(st)er heeft dit jaar.

Gezellig :D

ik sla Hoogenweg even over, maar kom jullie wel allemaal aanmoedigen!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:33

CaKa schreef:
Nog geen reactie van Hoogenweg en Gorssel Mendy? Ik had ze beide vrij snel...

hoogenweg wel maar gorssel niet

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:35

Is sinds vandaag de inschrijving voor Heino open?

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 06:16

xxitsmexx schreef:
CaKa schreef:
Nog geen reactie van Hoogenweg en Gorssel Mendy? Ik had ze beide vrij snel...

hoogenweg wel maar gorssel niet

Ik heb Gorssel ook gehad, maar had wel gevraagd of ze me wilden mededelen of ik op de startlijst stond of op de wachtlijst, aangezien ik me 'laat' had opgegeven...
Verder vraag ik nooit om bevestiging. Deed je met de coupons opsturen toch ook niet? De kans dat nu via mail je inschrijving niet binnenkomt is een stuk kleiner dan wanneer je het met de post op moest sturen. Bovendien krijg je je mail gewoon terug als je emailadres niet klopt. Daarnaast heb je 'bewijs' dat je je inschrijving verzonden hebt, mocht je niet op de startlijst staan uiteindelijk...

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 06:39

@Loetie84: helemaal mee eens. Een sgw heeft een paar honderd inschrijvingen. Als je een bevestiging wil, verstuur dan met onvangstebevestiging. Een organisatie zou dus een paar honder mailtjes moeten sturen met de tekst "ja hoor, je staat er bij". En idd, met het opsturen van de coupons gebeurde dat ook niet, terwijl je daar echt niets kon overleggen om te bewijzen dat je wel verstuurd had, en nu wel met je map "verzonden"

voet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 07:39

Ik wil ook nog wel wat kwijt over de startlijsten in het algemeen. Voor mijn gevoel wordt er steeds meer "gezeurd" richting organisaties. Volgens mij gaat men steeds meer eisen stellen. De een wil niet vroeg, de ander niet laat, de een met twee paarden op een dag, de ander met twee paarden op twee dagen etc. etc. Als je sgw gaat rijden weet je dat zo'n wedstrijd lang duurt, en vind ik dat je er vanuit moet gaan dat je zo'n dag gewoon helemaal kwijt bent. Op het moment dat je je opgeeft weet je waar zo'n wedstrijd is, wat je reistijd is, en dus dat je evt vroeg weg moet, of dat je later thuis bent, en dat je dan dus misschien de verjaardag van oma mist. Als wij naar texel gaan, gaan we ook niet op 1 dag heen en weer. Hulsberg heb ik ook om die reden niet opgegeven, gewoon te ver weg. Neemt niet weg dat bepaalde extremiteiten niet kunnen. Bv meerdere paarden tegelijkertijd starten, en zo zijn er nog een aantal zaken. En verder zou het logisch zijn als mensen van ver weg later mogen starten dan mensen uit de buurt. Maar ik ga ervanuit dat men daar zoveel mogelijk rekening mee houdt. Maar als het programma-technisch past, vind ik dat je niet zo snel moet klagen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 07:53

Ook met voet eens!! Maar het is zo simpel op te lossen door bij je opgave even je speciale wensen door te geven. Ik kan me voorstellen dat je door bijv. werk, en in ons geval het vaarschema van de boot, wel in de problemen kan komen als je op een bepaalde tijd moet starten. Als het programma klaar is, is het zo verrot moeilijk om te schuiven zonder anderen dan weer op een positie te plaatsen die hem/haar niet uitkomt. Dus gewoon vooraf melden!!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 08:21

voet schreef:
Ik wil ook nog wel wat kwijt over de startlijsten in het algemeen. Voor mijn gevoel wordt er steeds meer "gezeurd" richting organisaties. Volgens mij gaat men steeds meer eisen stellen. De een wil niet vroeg, de ander niet laat, de een met twee paarden op een dag, de ander met twee paarden op twee dagen etc. etc. Als je sgw gaat rijden weet je dat zo'n wedstrijd lang duurt, en vind ik dat je er vanuit moet gaan dat je zo'n dag gewoon helemaal kwijt bent. Op het moment dat je je opgeeft weet je waar zo'n wedstrijd is, wat je reistijd is, en dus dat je evt vroeg weg moet, of dat je later thuis bent, en dat je dan dus misschien de verjaardag van oma mist. Als wij naar texel gaan, gaan we ook niet op 1 dag heen en weer. Hulsberg heb ik ook om die reden niet opgegeven, gewoon te ver weg. Neemt niet weg dat bepaalde extremiteiten niet kunnen. Bv meerdere paarden tegelijkertijd starten, en zo zijn er nog een aantal zaken. En verder zou het logisch zijn als mensen van ver weg later mogen starten dan mensen uit de buurt. Maar ik ga ervanuit dat men daar zoveel mogelijk rekening mee houdt. Maar als het programma-technisch past, vind ik dat je niet zo snel moet klagen.

Helemaal mee eens. Dit was ook de rede dat ik nooit over mijn starttijden ging klagen. Je weet dat zo'n wedstrijd wel eens de hele dag duurt of dat je vroeg op moet. So be it. :j

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 08:47

Vooraf vragen of je bijv. laat kunt starten moet kunnen vind ik, zolang het maar niet elke wedstrijd gebeurt of zelfs bij een SGW dichtbij. Ik heb het in het begin ook wel gedaan, mijn vader ging dan mee en die moest 's ochtends eerst melken. Nu kan ik zelf rijden, en kan me niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat ik gevraagd had laat te starten. :)

Ik mocht een paar jaar geleden me voor Texel inschrijven van mijn moeder omdat er een plekje vrij was met droomtijden haha :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 08:58

riannnuh: wij hebben alleen maar droomtijden :o :D :D :j

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 09:14

Ik hou ook niet van zeuren en ben altijd al lang blij als ik lekker kan rijden. Maar ik start met twee paarden en moet in de helft van de gevallen een mail er achter aan sturen omdat ik op twee paarden tegelijk moet zitten. Ik schaam me dan altijd omdat ik dan "zeur" :o

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 09:16

bvw, ik zou het heel knap vinden als het je zou lukken om er 2 tegelijk te rijden, haha!

WW en volgens mij nog wel meer crossen, houden rekening met de afstanden die mensen moeten afleggen. Degene van ver weg, starten later. Echt top vind ik dat!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 09:20

Ja vind ik ook FE! Dat maakt het voor een hoop mensen een stuk makkelijker.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 09:20

Natuurlijk moeten bepaalde 'eisen' wel kunnen. Als ik met twee paarden start wil in niet op dezelfde dag bv. Of als je op een van de twee dagen niet kunt, moeten ze me ook niet op die dag plaatsen. Dan meld ik me af en ga ik dus ook niet betalen, ook al is dat na de sluitingsdatum. Gelukkig komt dat maar zelden voor en lost het zich vaak ook wel op. Maar idd, cross kost veel tijd, en ook ik heb een schurfthekel aan vroeg op staan, maar ja dat hoort er nou eenmaal bij!!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 09:26

Het blijft altijd lastig om startlijsten naar de wensen van iedereen te maken. Maar je op een andere dag ineens plaatsen terwijl je van te voren hebt aangegeven dat dat niet gaat lukken vind ik niet kunnen...

Verder weet je inderdaad dat je met de cross de hele dag op pad bent en soms al halverwege de nacht op pad moet :o Voor de wedstrijden op vrijdag/zaterdag hoop ik wel altijd dat ik zo laat mogelijk kan anders heb ik simpelweg geen auto om de trailer te trekken en dan is het ook zo lastig weg komen :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 09:36

Ben ik helemaal met je eens Voet. Maar het moet wel van 2 kanten komen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 10:11

Ik ben het ook met Voet eens, maar zoals San zegt het moet van twee kanten komen. En als dingen niet kunnen, of er zijn dingen beloofd, is het aan ons allemaal om te werken aan een oplossing.

Ik zeur ook echt zelden, of eigenlijk nooit, om mijn tijden. Als ik heel vroeg moet neem ik eerder nog een hotel, dan dat ik ga bedelen om een andere startplek.

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:47

bvw schreef:
Ik hou ook niet van zeuren en ben altijd al lang blij als ik lekker kan rijden. Maar ik start met twee paarden en moet in de helft van de gevallen een mail er achter aan sturen omdat ik op twee paarden tegelijk moet zitten. Ik schaam me dan altijd omdat ik dan "zeur" :o

jij zeurt nooit!!!! *\o/*

Maar wat je ook zou kunnen proberen is op je inschrijfformulier onderste kopje bij commentaar je wensen opschrijven! en dat in je mail bij je opgave nog even herhalen! dan komt het vast goed ;)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 20:41

nou ik zeur niet over starttijden hoor. ik zou idd alleen iets aangeven als ik bijv. met 2 paarden start (welke ik eerst zou willen ofzo) maar dit wel bij opgave.
Waarom ik een bevestiging van opgave vraag is dat het bij mij wel vaker mis is gegaan en ik dus gewoon zekerheid wil.
en ook met de post is het vaak mis gegaan en tja dan kun je niks maar met een email in verzonden berichten kon je nog wel eens iets regelen.

P01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 08:00

texelse schreef:
@Loetie84: helemaal mee eens. Een sgw heeft een paar honderd inschrijvingen. Als je een bevestiging wil, verstuur dan met onvangstebevestiging. Een organisatie zou dus een paar honder mailtjes moeten sturen met de tekst "ja hoor, je staat er bij". En idd, met het opsturen van de coupons gebeurde dat ook niet, terwijl je daar echt niets kon overleggen om te bewijzen dat je wel verstuurd had, en nu wel met je map "verzonden"

Hoogenweg heeft de vraag om een leesbevestiging er bij staan in de Alg. Bepalingen op de pagina van startlijsten.nl als je opent bij Vraagprogramma zie punt 3.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 13:58

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 07:35

Als ik bij de mail erbij zet "indien mogelijk blablabla, vanwege 2.5-3uur reistijd" houden ze er (bijna) altijd rekening mee...In Princehage vorig jaar was ik zelfs in de hemelse voorkeurspositie om zeer gedetailleerd te kunnen aangeven wanneer ik mocht starten...dat had ik nog nooit meegemaakt...(zal ik waarschijnlijk ook wel nooit meer meemaken _/-\o_ )

P01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 08:04

madelene schreef:
Als ik bij de mail erbij zet "indien mogelijk blablabla, vanwege 2.5-3uur reistijd" houden ze er (bijna) altijd rekening mee...In Princehage vorig jaar was ik zelfs in de hemelse voorkeurspositie om zeer gedetailleerd te kunnen aangeven wanneer ik mocht starten...dat had ik nog nooit meegemaakt...(zal ik waarschijnlijk ook wel nooit meer meemaken _/-\o_ )

Er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met de individuele wensen, maar als je zo'n 20 inschrijvingen of meer krijgt met ongeveer hetzelfde verhaal zoals reistijd enz. dan heb je weer een probleem want er zal toch iemand als eerste vroeg moeten starten. :j Dan is alleen overnachten op of bij de wedstrijdlocatie een oplossing.