Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
texelse schreef:@karen: gefeliciteerd hoor! Weer een heel aantal mensen blij. Jullie en de verkoper(s). Geslaagd in het dorp waar je wil wonen, wat wil je nog meer?? Je kunt je er nog wel even in uitleven, maar de basis is goed.
@xxitsmexx is al onderweg net als nog een stuk of wat anderen. Vroeg hoor, in de winter,brrrrrr. Dan hebben wij toch nog het voordeel dat we op zondag in de winter niet eerder weg kunnen dan boot 8 uur, en vooraf gemeld bij de organisatie, willen ze er altijd rekening mee houden.
@Lelieaardje: ik kan je niet besmet hebben, maar als je het zelfde hebt als mij (dan mij, als ik, dan ik), dan ben je er nog even zoet mee. "easy coming, easy goïng". Manlief had het vorige week, 2 dagen en klaar, en ik sukkel nu al een week, waarin het langzaamaan al beroerder gaat...
@suikermeisje: geen spierpijn van je trapbuiteling?
Alle cc-gangers veel succes vandaag!!!!
edit: of was het sanurie die van de trap gekukeld was? sorry dat ik de boel door elkaar haal...
Joki schreef:CC-gangers succes, al begrijp ik dat de meeste er al zijn
TG gaaf hoor
Ferrose was braaf met rijden maar nog wel enorm wiebelig
Annetje schreef:TG gefeliciteerd!Nog genoeg te doen dus, maar wel echt super leuk!
Joki, mooi dat ze zo braaf was nu.
Ik ga me zo in de pyama van wijlen mijn oma heisen, krulspelden in mijn haar zetten en dan op naar de manege. We hebben verkleed rijden met de kinderen