Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De hoefsmid was ervoor gevraagd en hij heeft dus op de ouderwetse manier ijzers gemaakt voor Jipje zondag
Gewoon smeden vanuit een ijzeren staaf, is hij wel een tijdje mee bezig geweest in elk geval. En toen had hij alleen nog maar de achterijzers gedaan. De voorijzers heeft hij later nog gedaan, maar dan de voorgevormde ijzers die Jipje altijd heeft
maar wel een hele leuke foto Eef_Bam schreef:_Noor schreef:Wat een lieve en mooie foto, Sannnn! Echt heel leuk gedaan!
Sussie, paste je bikini nog na zondagNoor !
Ik zit al een paar dagen in een mega-dip, Evie. Dat zal het zijn.
Volgens mij gaat Shanoek ook vandaag! Ik moet nog tot vrijdag wachten, NIKS VERKLAPPEN HÈ (oké ik kan het boek wel dromen, maar dat maakt niet uit).
. Vriendin wist de oplossing: opvullen met watten
. Zo gezegd, zo gedaan. Lekker zwemmen, voelde me helemaal vrij en blij..... tot ik uit het water kwam. De cups weer helemaal ingedeukt en een dikke bult, ala een welgeschapen man in de zomer
, in mijn kruis.
De watten waren natuurlijk helemaal naar beneden gezakt. Klein jeugdtrauma....
You made my day!_Noor schreef:Eef_Bam schreef:_Noor schreef:Wat een lieve en mooie foto, Sannnn! Echt heel leuk gedaan!
Sussie, paste je bikini nog na zondagNoor !
Ik zit al een paar dagen in een mega-dip, Evie. Dat zal het zijn.
![]()

Ziet het helemaal voor zich 

, ik heb gelijk gestemd !
.