[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 12:33

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 12:38

Dat met die vos belde naar onze praktijk.
Later belde ze op dat hij al dood was. Ze dachten dat de vos hondsdolheid zou hebben.
Vind opzich dat ze er ook geen topic van hadden hoeven te maken.

Net nieuwe schoenen gekocht. Zomerschoen met hakje.

Nu weer richting werk. Moet met scooter lekker door de mega buien.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 13:55

Raar topic met die vos, die vos ziet er ook niet al te best uit.

Shanouk, lekker shoppen!
Anne, het stalpersoneel zegt wel steeds tegen die koters dat ze niet mogen rennen maar ja dan komt er ineens een rennende moeder de hoek om? Af en toe best irritant. Met T maakt het niet uit maar met die schimmel is het nog wel erg druk.
Mootje en hij mag ook nog eens 2500 kg trekken :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:23

hoi hoi

Net even alles bijgelezen maar wilde dat even snel doen vandaar dat ik geen 2e scherm geopend had... was namelijk op weg om het adres van Maarsbergen te zoeken, maar bokt riep.

Is prima Coriien. Ik heb je ook een pb gestuurd. Denk er maar eens over. Mochten er meer mensen willen blijven slapen tijdens het weekend van sgw Neede dat kan wij hebben een camping. Kunnen we gezellig meeeeten. Stallen hebben we dan waarschijnlijk niet genoeg maar daar moet wel wat voor te regelen zijn.

Wat een naar iets met die vos.. ik vind altijd alles zielig.
Iedereen die naar Maarsbergen gaat zich al opgegeven??? Ik ga me ook opgeven en Geert wil daar graag M rijden. Afmelden als het niet lukt met Zeus kan altijd nog maar anders kom je er niet meer bij.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:35

MM: ik ga mij denk ik opgeven in het L aangezien ik niet weet hoe lang het gaat duren met Caap zijn been. Als het goed gaat kan ik dat altijd nog veranderen in M, dat is over het algemeen makkelijker dan andersom.

Inderdaad een beetje raar van die vos.

Wat een K U T weer!!!!

Edit: ben gister nog bij Flippie geweest en hij is echt zooooo lelijk geworden. Lekkere naarling. }:0

*Excuses voor deze egopost* ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:39

Het M gaat niet zo heel snel in Maarsbergen. Ik twijfel nogal want ik wil eigenlijk heel graag de 1* rijden in Maarsbergen maar als dat niet kan/lukt dan moet ik al gewoon M hebben opgegeven.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:43

Stom toch... hier al 3 mensen die niet weten welke klasse precies omdat het nog zo lang duurd. Maar als je langer wacht is het vol. Eigenlijk moet het voor volgend jaar er door heen gedrukt worden dat het zo'n 5 weken voor de tijd pas opgegeven mag worden

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:50

Ben ik het helemaal mee eens! Lijkt mij voor het secretariaat ook veel makkelijker, stuk minder mutaties.

Ik werd net gebeld dat mijn hindernismateriaal morgen wordt bezorgd. Nu nog een paard om mee te springen. :P

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:53

Maarsbergen wordt het voor mij zeker niet. Merrie loopt daags ervoor wsl stamboekkeuring en wil niet 3 x in 1 maand weg met een paard dat 3 jaar geen crossen heeft gelopen. En als het tegen zit staat ze bij de hengstenhouder.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:55

Eef, Heb je zelf hindernismateriaal gekocht? Voor op stal of voor thuis?
Wij hebben nu ineens allemaal westernmensen op stal en zij hebben ook allemaal hindernismateriaal mee om de trail te oefenen. Dat zal wat worden met al die miepen bij ons op stal!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:58

ooooh dilemma. Ik heb de 3 afgelopen maandagen les gegeven op een manege. Ik was met nog een meisje en 1 van ons zou de lessen krijgen. Nou waren er heel veel van meiden die echt niet fanatiek geconcentreerd en lekker aan het rijden waren. Niet echt leuk les geven dus. Meiden van 16 tot 19 jaar. Groepje van 5 meiden. 2 daarvan hebben aangegeven mij stom te vinden }:0 (waarschijnlijk omdat ze wat moeten doen in dat uur les en hun liever lui dan moe zijn) Ze wilden niet meer bij mij in de groep. Zelf vond ik het ook niet echt leuk omdat ze eigenlijk niet wat wouden doen en ik het gevoel had mijn tijd beter te kunnen besteden. Ik heb dinsdag gebeld en gezegd dat ik niet weer wou komen. En dat het dan voor die leuke meiden niet zo moeilijk kiezen was tussen mij en het andere meisje. Maar nu krijg ik net een berichtje of ik maandag toch nog 1 keer les wil geven omdat het andere meisje verhinderd is. Maandag ben ik mega druk en ik vind het zo nutteloos. Maar wil ook niet kinderachtig zijn en zeggen jullie zoeken het maar uit. Help. :o

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:58

:= Mo daar wordt je inderdaad niet blij van!

Ik heb inderdaad zelf hindernismateriaal gekocht voor op stal, 6 staanders en 9 balken. Sta bij een dressuurruiter op stal dus hindernismateriaal ontbreekt, verder is het een super stal!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:59

MM, Ik zou zeggen: bekijk het maar :o

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:02

Ik ook, graag of niet toch? :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:03

Mag je op EA meerdere topics per categorie openen :o? Heb wel gevonden dat je maar 1 per week bij paarden & pony's mag aanbieden!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:05

nou de eigenaresse had mij wel willen houden (is ook de eigenaresse van die Ronaldo wat ik rij dus voor haar wil ik het wel doen maar niet voor die k*t kinderen)
Wil ook niet zo kippig doen en zeggen NEEEE maar ik bedoel wel NEEEE :+

*diepe zucht* ik wou dat ik wat sterker in mijn schoenen stond :z

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:05

Als je het zo enorm druk hebt dan zou ik het ook niet doen. Je moet jezelf niet over de kop lopen voor een eenmalige les.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:07

*zucht* dat zegt Geert ook. Waarom zou je zo hard lopen voor een ander als je het voor niks doet. Jullie hebben gelijk.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:09

Moeten wij anders nee voor je zeggen ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:10

JAAAAAAA ;)

Ik ga maar eens boodschappen doen anders is er vanavond geen eten, :7

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:24

@ TG fijn dat je auto er is
@ Annetje stal bevalt me prima maar ze hebben nu voor de 2de keer in een half jaar de prijs verhoogd wat nu bij mij neerkomt op een verhoging van 70 euro totaal en dat vind ik belachelijk veel. Prijs was in september verhoogd in verband met gestegen kosten en nu moet ik hooitoeslag betalen omdat mijn paard absoluut geen kuil mag. En nu vind ik het gewoon veel te duur worden.
@ Noor die reportage had ik ook gezien, heel apart om zo er bij staan te kijken.
@ Snoekiej Lekker zo naar hypoplaza. Ik ga zo ook nog naar de Divoza. Ferrose heeft mijn achter peesbeschermers nu definitief gemold. En wat betreft het staken. Ferrose is medisch helemaal okay. Ze gaat minstens ieder kwartaal naar de osteopaat, DA kan niks vinden en Laarakker ook niet. Daarbij is ze echt enorm dominant, dus als haar iets niet bevalt dan doet ze daar wat aan zo ook in het parcours.
@ Viefdepief Spannend nieuw werk!
@ Evelien Fijn je eigen hindernismateriaal
@ MM lastig zo een dilemma. Lesgeven aan mensen die je niet leuk vindt moet je alleen doen als je het geld heel hard nodig hebt. Dus toch maar oefenen op het nee zeggen ;)

Ik had vandaag toch geen dressuurles. Mijn trainer voelde zich niet goed. Jammer maar helaas. Nu zelf wat geoefend, ging redelijk maar als ik geen les hebt probeert Ferrose toch te kijken of ze net wat minder hoeft te verzamelen }>

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:45

Marijke: Gewoon nee zeggen. Als je geen plezier heb in een paar kinderen is het absoluut niet motiverend om te gaan.
Btw waar is het ?? PB, ben niet nieuwgierig hoor ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:52

Marijke: Ik zou ook gewoon nee zeggen hoor! Helemaal omdat je het al zo druk hebt.

Ik ben net in het kader van mijn studie bij FC Groningen geweest, een klasgenootje die daar werkt ging ons een rondleiding geven. Ik was er nog nooit geweest, maar het was wel super interessant. (we mochten alleen helaas niet bij de spelers komen :P) Heb nog wel op zo'n stoeltje gezeten waar de persconferenties gegeven worden :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 15:54

Joki, bij Jer heeft het ook ruim een jaar geduurd voor ik hem gewoon kon rijden hoor. Eerste half jaar was hij ook bang voor de balken en daarna ook ontzettend staken en recht omhoog gaan. Stug doorgegaan met goede begeleiding en nu vindt hij het geweldig. Succes ermee.
MM, niet gaan hoor. Laat ze het maar uitzoeken :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 16:05

Vriendje is een glasplaat voor in de badkamer aan het regelen via glashandel... Zeg ik dat ik dat ook wil, vraagt hij waarom omdat ik aan het einde van het jaar toch bij hem woon :oo :D :o