heleenxx schreef:Jammer Noor, dat het niet lekker ging. Zo zie je weer, schitteren op de kring, en nu weer minder. Het blijft lastig, dat paardrijden.
Hij vond de bak gewoon erg eng in Anna Paulowna, daar heeft ie alleen een keer gesprongen. Maar goed; een slechte generale, een goede uitvoering hoop ik maar op
Regio is a.s. zondag.@ Simmie: mooie foto's, lekker uitgewaaid!
Ga snel aan het werk!

.
Doet ie ook zo maf als je met meerderen op pad gaat?

Stoer dat je toch bent gaan wandelen met Jip. Woll doet soms ook stom als ze iets eng vindt. Op de zandpaden gaat het wel super, dus ik loop er af en toe ook wel eens een stukje naast
|
Niet echt veel spectakel gezien want toen ik kwam was er net een hele lange pauze..
Ben nu bij mijn ouders. Even wat jasjes op de foto zetten, alleen is het echt heel grauw weer
ben nog beetje wakker worden, niet echt rustig geslapen geloof ik....
. Krijg Yoer ook niet zomaar bij huis weg, of ik moet de slof eraan doen, opstappen en zodra ik bij de straat ben galopperen, maar dat is nou ook niet zo'n goed idee. Heb het afgelopen zomer wel een paar keer moeten doen omdat ik naar les moest en mijn zusje dan op voltige was en mam zichzelf niet kan splitsen, maar dan stap ik als ver genoeg van huis ben alleen maar.
Ben zo benieuwd!! 
Had ook geen handschoenen 
Veel plezier bij de voorstelling!