[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 09:51

Morning!

heleenxx schreef:
Jammer Noor, dat het niet lekker ging. Zo zie je weer, schitteren op de kring, en nu weer minder. Het blijft lastig, dat paardrijden.

:j Hij vond de bak gewoon erg eng in Anna Paulowna, daar heeft ie alleen een keer gesprongen. Maar goed; een slechte generale, een goede uitvoering hoop ik maar op ;) Regio is a.s. zondag.

@ Simmie: mooie foto's, lekker uitgewaaid!

Ga snel aan het werk!
:wave:

kimdepim

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 10:05

Goeiemorgen! :)

Simmie: Leuke foto's :)).

JN: Jammer dat ie beetje stout was.

Werkze Noor!

Ik zal zo de bus pakken naar Leeuwarden. Van 11.00 tot 16.00 naar school.
Vanavond als ik thuis kom even hapje eten en dan naar springles.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 10:12

Goeiemorgen :wave:

@ benthe: jeetje wat vervelend! Vind het knap dat je nog weer een poging ondernomen hebt. Ik zou al niet eens meer naar buiten gaan :n Doet ie ook zo maf als je met meerderen op pad gaat?

@ simmie: wat lekker zeg langs het strand rijden. Ik wou dat ik hier weer naar buiten kon, maar helaas na vannacht is alles weer knetterhard :(

@ kim: veel plezier op school!

@ Noor: balen van je spanning. Heeft ie het altijd in die bak?

Mijn weekend was lekker rustig. Beetje opladen want dit weekend is het CARNAVAL *\o/*

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 10:35

Goedemorgen :wave:

Simmie: Mooie foto's :D
Benthe: Jammer dat je foto's mislukt waren :(:) Stoer dat je toch bent gaan wandelen met Jip. Woll doet soms ook stom als ze iets eng vindt. Op de zandpaden gaat het wel super, dus ik loop er af en toe ook wel eens een stukje naast :+|
Kim: Succes op school en spring-ze vanavond :)!
Noor: Jammer dat het niet ging door alle spanning :(:)
Mandy: Fijn dat je een lekker relaxt weekend had :)

De studentenwedstrijd was meer een wedstrijdje brak, brakker, brakst haha := Niet echt veel spectakel gezien want toen ik kwam was er net een hele lange pauze.. :z Ben nu bij mijn ouders. Even wat jasjes op de foto zetten, alleen is het echt heel grauw weer :\

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 10:36

Sim, lijkt me ook heerlijk, even uitwaaien op het strand! Mooie foto's!
Heleen, wat toevallig, gisteravond ben ik ook naar Avatar 3D geweest. Echt een gave film! Alleen ik vond die 3D brilletjes niet zo lekker zitten eigenlijk.
Verder dit weekend ook niet zoveel beleefd. Vandaag wat opdrachtjes van school doen en vanmiddag even naar de manege om te longeren.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 11:08

Goedemorgen... :O ben nog beetje wakker worden, niet echt rustig geslapen geloof ik....

Vanmiddag met Bullie naar Herman Wientjes... ben echt benieuwd hoe het zal gaan en aan wat voor tips ik kan werken..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 11:10

Goedemorgen :)

Leuke foto's Simmie, lijkt mij idd ook wel wat :)) .
En een leuke 2 jarige van Heleen, grappig diertje!
PB zit onder de bulten :(:)
En een paar wedstrijden die niet zo goed waren gegaan :(:) .
Fokproduct van Caroline staat te koop, ook een grappig beestje!
JN haar foto's zijn mislukt en Jipje wil niet op buitenrit, klinkt bekend :o . Krijg Yoer ook niet zomaar bij huis weg, of ik moet de slof eraan doen, opstappen en zodra ik bij de straat ben galopperen, maar dat is nou ook niet zo'n goed idee. Heb het afgelopen zomer wel een paar keer moeten doen omdat ik naar les moest en mijn zusje dan op voltige was en mam zichzelf niet kan splitsen, maar dan stap ik als ver genoeg van huis ben alleen maar.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 14:25

Goedemiddag

@ Jn ik denk dat het niet meer af te leren is op zijn oude dag
@ bianca veel plezier bij Herman

Het vriest weer lekker hier om 10.00 was het -5 en nu net -1. Ik wil zomerrrrr!!!
Ik ben weer terug uit de manege. Ruin was mee en die was erg braaf. Was aardig controleerbaar aan de longeerlijn. Vloog wel in galop de bak in maar ik was voorbereid. Na het longeren even los gelaten en heeft hij uit zichzelf vrijgesprongen. Er stond een lijntje voor vrijspringen en na een keer te klikken ging hij uit zich zelf. Maf beest!
Merrie ging uit haar dak aan de longeerlijn maar wil onder het zadel niet echt lopen. Heeft wel vaker van die nukken die is van de week aan de beurt. Zweep erbij en lopen maar!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:02

Eindelijk..... mijn zadel is er! :D :D Ik had net even gebeld naar Divoza hoe lang het nog ging duren, maar hij was al binnen zeiden ze. (ook lekker dat ik er zelf moet achteraan bellen, maar goed) Als mijn moeder er weer is van boodschappen doen dan ga ik hem zo ophalen! Wil 'm dan ook meteen even uitproberen natuurlijk :P Ben zo benieuwd!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:08

Mooizo Rosalie! :D

Mijn lessen gaan niet door vandaag, stroomstoring op school. :')
Kon weer naar huis dus en ga zo Uk maar rijden. :D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:25

Hee Hilde, ik zat me al af te vragen waarom Webmail/ NHL Intranet en al die dingen het niet deden... (jij zit ook op de NHL toch?) Dus een stroomstoring.. nouja wel lekker voor je dat je zo vroeg thuis bent. Succes met rijden!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:28

Ja klopt :j
Er is een stroomkabel doorgetrokken geloof ik, het was ineens poef. :')
Ze hebben het gebouw ontruimd, was een aardige chaos. :=

Thanks! Jij ook straks!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:43

Goeiemiddag

Ben ook alweer terug uit Leeuwarden. Had 2 uurtjes les, en om half 3 eigenlijk nog 2 uurtjes.
Maar de les viel uit omdat de lerares er niet was en ook niet zou komen. Gelukkig vertelden ze dat meteen vanmorgen al, dus kon ik na de eerste les meteen naar huis :).
Kan ik thuis wat aan mijn portfolio werken etc.

Echt verrekte koud joh :=. Had niet door dat het zo koud ging worden, dus ik geen handschoentjes aan op de fiets. Dat vonden mijn handjes niet zo grappig :').

Lekker dat je alweer thuis bent Hilde ;). Kun je lekker rijden.

Rosalie: Raar dat Divoza je dan niet even gebeld heeft om te vertellen dat je zadel er is :=. Hopelijk bevalt ie ;).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:57

Mooi dat je zadel er is Rosalie!

Caroline: Lekker dat je ruin zo heeft losgesprongen.

Ik kan al mijn wedstrijden afzeggen voor komende weken. Net weer bij HA geweest en nog naar ziekenhuis voor bloedonderzoek. Ze denken nu dat ik parvo heb (5de ziekte). Is een kidnerziekte die voor kids zeer onschuldig is, alleen als volwassene kan je er behoorlijk ziek van zijn (min 3 weken) en met een beetje pech heb je een par maanden last.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:09

Pff het zit jou niet echt mee PB!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:29

Niet echt gelezen, behalve het bericht van PB :(:)

Jeetje, ik heb het net even opgezocht, maar daar wordt je niet blij van! Wanneer krijg je de uitslag?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:34

Vanmiddag algeheel bloedbeeld en andere dingen die ze willen uitsluiten. Van de 5de iekte pas volgende week. Dat duurt gewoon zo lang, maar HA was eigenlijk vrijwel zeker dat dit het was.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:44

Jeetje wat vervelend zeg PB :(:) Dacht dat parvo trouwens een ziekte voor hondjes was... :o
Hoop dat je er geen maanden last van gaat houden. Dat zou wel helemaal zuur zijn :\

Kim: 't Is inderdaad heel erg koud :oo Had ook geen handschoenen :P
Hilde: Haha := Mazzeltje dus :Y)

Ik ga zo eens boodschappen doen en koken. Moeten op tijd eten, want gaan vanavond met 7 huisgenootjes en 1 vriendinnetje naar de schouwburg voor een cabarestafette. Wist de laatste 8 gratis kaartjes te bemachtigen. Zijn gratis omdat er een calamiteitenoefening bij zit. Kan niet anders dan dat het een gezellige avond gaat worden lijkt me :+ Nu nog wat makkelijks verzinnen want eten met zijn 13'en..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:00

Parvo is idd ook een hondenziekte. Wat ik dan zou moeten hebben staat bekend als 5de ziekte en wordt veroorzaakt door het parvo b19virus.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:03

@ Vief: PASTA!! :9 Veel plezier bij de voorstelling!
@ PB: :(:) Wat vervelend zeg dat klinkt ernstig... Heel veel beterschap gewenst.
@ Rosalie: en, bevalt het zadel??
@ Caroline: Ruin was dus echt blij dat ie mee mocht :j
@ J_N: met mijn merrie kan ik ook niet alleen op pad, die loopt rustig achteruit de sloot in... doos. Met Jer was ik net een beetje begonnen met stukjes buiten stappen toen ik deze baan kreeg, het 's avonds eerder donker werd etc etc.. Wil het straks wel weer op gaan pakken want wil wel dat ie dat leert!

Vorige week gespijbeld van Zumba, nu dus maar extra fanatiek vanavond! :o

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:15

@ pb jeetje wat een pech. Ik wist niet dat mensen het ook konden krijgen.
@ vief klinkt leuk zo'n avond.
@ noor sterkte vanavond dat wordt zweten. Mijn ruin was erg blij en dat was erg leuk om te zien. Hij was rechtsom best stijf. Morgen mag hij weer mee en dan gaat hij aan de touwtjes.
Beide paarden hebben gelukkig amper spiervermindering dus dat scheelt een stuk.

Ik kan met beide paarden als ik wil langs de weg maar doe het niet graag. Wij wonen aan een lange weg en dat nodigt uit tot hard rijden. Mijn ruin vind vrachtwagens niet zo fijn en wil dan wel eens er vandoor gaan. Aangezien hij dan blind kan worden doe ik dat hoogstens op zondagmorgen vroeg. In het bos is er niks aan de hand. Vind hij heerlijk want dan loopt hij voorop en de merrie ongeveer 10 meter erachter. Die gaat dan met mijn bijrijder echt op sjokstand.
Mijn vorige paard was ook zo dwars als wat bij huis die liep doodleuk in zijn achteruit de weg op. Heb eens een half uur stilgestaan met zijn hoofd in de kant waar ik naar toe wilde. Ik heb daar net zoland gestaan tot hij deed wat ik wilde en hij mocht geen pas verzetten. Moeders kwam al kijken wat ik aan het doen was maar heb mooi gewonnen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:19

Haha, klinkt bekend!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 19:20

Haha, Yoeri staat dan alleen maar de moeilijkste zijgangen te vertonen en hupst wat op zijn achterpoten de lucht in. Kan het dan lief vragen en kan boos worden maar helpt niet. De laatste keren ging ik vlak voor mam naar de winkel ging opzadelen, dan reed ze achter mij aan naar het zandpad met de auto. Was ik daar wilde hij zelf wel verder. Helaas door het weer al een poosje niet weggeweest, alleen met Kino.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 19:27

PB, dat is geen leuk bericht.. Het zit je niet mee!
Vief, veel plezier vanavond!
Noor, lekker sporten dus vanavond! Ik heb bij dat soort dingen ook vaak geen zin om er heen te gaan, maar als je er eenmaal bent is het ook wel weer lekker en het geeft ook een voldaan gevoel als je weer thuis bent :)

Nou, ik heb voor het eerst sinds weken weer erop gezeten. Vond het best even spannend en Voodoo had ook een beetje last van drempelvrees. Ging dus niet meteen van een leien dakje, hij durfde niet zo goed in draf. Toen hij eenmaal doorhad dat het zadel hem geen zeer deed, vond hij het zo leuk dat hij alleen maar uitgestrekte draf wou doen! Kon echt merken dat hij het fijn vond om de benen weer te strekken.
Het zadel zat voor mij ook lekker, zal morgen wel wat spierpijn hebben omdat ik al een tijdje niet gereden had. En ook de houding in een dressuurzadel voel ik nu wel in mijn bovenbenen :+
Maar ik ben erg blij dat ik nu eindelijk weer aan de slag kan!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:21

Kun je er wel helemaal van genezen PB?

Nou, alles is weer bevroren hier. Gelukkig gaan we morgenavond zowiezo naar een binnenbak toe. Maar de rest van de week zal er thuis van rijden wel weer niet veel terecht komen.