Het is toch bijlage 6 van het springregelement? Ik heb de nieuwe geopend via http://www.knhs.nl/objects/00012676.pdf en daar staat nog wel een twee-rings perssoa in (en een gebroken pelham). Of kijk ik nou verkeerd?
Die mag je ook nog steeds gebruiken (muv de onderste ring dus!)Mo, maar dan moet je pelhamriempjes bevestigen aan de grote en 1e kleine ring. Aan dat riempje maak je dan de teugels vast.
viefdepief
Geplaatst: 03-04-09 15:17
Ingewikkeld weer
Ik heb mijn opdrachtje ingeleverd en ga zo lekker naar huis. Het is hier echt echt heel erg warm
Mandy: Beetje laat, maar erg leuke crossfoto's! Marieke: Heerlijk hoor nu vakantie! Anthea: Fijn dat het zo goed gaat met je paardje
Zo lekker bij Woll kijken. Ben benieuwd hoe het met haar is. Hoop een stukje beter. Anders ga ik gelijk even een afspraak met de da maken..
Heel misschien ga ik nog even in Tolbert kijken, miss zie ik je nog wel Kim . Morgen ga ik bij Sophia (PolleMaster) logeren en crosslopen in Markelo, en zondag moet ze rijden dus gaan we weer heen ! Miss kom ik nog een aantal bokkers tegen .
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-09 20:04
Goedenavond! Veel crossplezier iedereen dit weekend! Ik mag zondag crossen, en morgen moet ik de kür op muziek rijden voor mijn leraar
Leuke foto's Rowo Goed nieuws Anthea! Raar idd met de bitten Rowo! Ik vind het een beetje raar dat een pelham nu mag, dat is toch echt geen licht bitje
rowo
Geplaatst: 03-04-09 20:55
Iedereen heeft hier vakantie, de wereld is niet eerlijk verdeeld
Ik heb vnvd de cross in Markelo gelopen. Wel veel verandert, andere route en wat moeilijker. Jammer dat ik niet mee doe!
@ kim: NA je werk nog de finale rijden? Hoe laat moet je wel niet?
@ snoekiej; waar ga jij crossen? EL?
@ simmie: oh dat scheelt weer. Ik dacht al; kan ik weer nieuwe bitten gaan kopen. Maar goed, de onderste gebruikte ik toch al nooit (gebruik de passoa nu sowieso al niet).
Ik heb ook geen vakantie hoor Rowo Zondag heb ik crosstraining in Moordrecht, volgend weekend mag ik naar E-L. Heb toch nog een training kunnen regelen, geef toch een fijner gevoel. Vorig jaar ben ik in E-L uitgebeld, ze wilde niet meer voorwaarts, dat wil ik liever niet weer.
Ik heb ook geen vakantie. Heb de komende 2 weken tentamens.
rowo
Geplaatst: 03-04-09 21:03
Ik heb al vanaf september geen vakantie meer gehad helaas. Ben op zich wel blij als ik 19 juni mijn laatste stagedag heb gehad. Dan heb ik 2x over 20 weken stage gelopen
@ snoekiej: dan geef ik je groot gelijk dat je nog ff een training mee pakt
viefdepief
Geplaatst: 03-04-09 21:06
Hilde_ schreef:
Ik heb ook geen vakantie. Heb de komende 2 weken tentamens.
Veel plezier Marieke!! Ik ben trouwens vanmiddag nog ff naar Divoza geweest om een nieuw jasje te zoeken. Ik wil een zwart jasje met krijtstreep. Heb die van Riders Pro gepast, maar die was niet mooi. Verder de Pikeur Epsom en nog eentje van Equiline gepast. Stuk duurder gelijk Ik vond de Equiline mooier, maar die was er niet in mijn maat. Die ga ik nu even opsporen op internet De Pikeur laten we iig in de goede kleur overkomen vanaf Divoza Leek. Wat een verschil trouwens in de maten zeg! Van de ene had ik een 40, de ander een 36!!
Ik ga morgen naar markelo Echt zo'n zin in! Eerste cross ooit Gelukkig doe ik mee op shetlanderhoogte
Ik zit nu midden in mijn toetsweek, en ik heb mijn eerste 2 al verknald.. (Frans en Natuurkunde.. ) Dat wordt dus geen startkaart deze periode
heleenxx
Geplaatst: 03-04-09 21:57
Veel succes en plezier morgen Lieziej! Veel plezier op je crosstraining Snoekiej en ik ben benieuwd naar je jasje Ik heb ook een pikeur-jasje, ze zijn wel echt mooi hoor. Ik kreeg gelijk een 8 voor houding en zit
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-09 22:03
Tsjakka Heleen Dit is het jasje van Equiline (in het zwart, kon geen andere foto vinden)
En dit is de Pikeur Epsom, wat meer een springjasje (ook in zwart hier)
heleenxx
Geplaatst: 03-04-09 22:43
Ik heb nog weer een ander Pikeur-jasje, ik weet even niet welke. Je hebt ook zo'n mooie met een fijn streepje erin
WolinLotte
Geplaatst: 04-04-09 01:32
@Snoekiej: Lekker dat je training nog mee pakt!!
Ik heb heerlijk op het overvolle gezellige terras gezeten vanmiddag, lekker in de zon . Hierna lekker uit eten geweest, waar ik biefstuk kreeg die keihard gebakken was en ik op het laatst een koffie kreeg met een haar erin JAMMIEEEE !! Maar toch.. al met al lekker gegeten. Toen nog even naar Wolin, beste vriendin mee, die had Wolin dus nog nooit in real life gezien "Ze heeft wel een groot hoofd zeg ". Was leuk! Ze vroeg of ze er even op mocht zitten, mijn gevoel zei dat ik dat beter even niet kon doen , volgende keer beter. Hierna hebben we nog even een biosje gepakt, Fast & Furious .. mooie mannen en snelle auto's, ik slaap weer lekker!!
Morgen ga ik naar de dierentuin, Burgers Zoo, wordt vást gezellig
goeiemorgen. Alle markelo gangers succes. Ik ben er vanmiddag ook ff. Wij hebben vannacht een veulentje gekregen. Een hengstveulen van Johnson uit een Sandreo x Welt Hit II merrie. Het was echt een onwijs zware bevalling, maar het is ons (mijn broertje hielp me) gelukt!!! Ik heb afgelopen donderdag prive les gehad van Judith Ribbels. Ik ga t waarschijnlijk deze zomer anders doen. Ga ipv springen, meer dressuren. Een carriere switch ! Het ging nm donderdag erg goed, was echt genieten! Rowo: leuke foto's van Zetje Ik ga nou zo na m'n werk. Ben alleen doodmoe. (lag er pas om 2uur in en om 6.30uur ging de wekker weer )