Die Tim.. Knap hoor, met die Oncarlos onder z'n kont.. Teleurstelling was van z'n gezicht af te lezen, maar hij heeft het echt wel gefixt met de stuiterbal, de spanning was van het diertje af te lezen!!!!!!
Morgen wordt op NOS ook de cross uitgezonden.
Wolin vanmorgen weer haar voetje ingetaped en lekker het land op. We hebben het gedeelte met regen maar even overgeslagen en nu schijnt lekker het zonnetje de hele middag
.
Heb voor haar peesbeschermers zo'n Portugeze 'broodzak' (
multifunctioneel) gekocht, die hangt nu heel erg hip aan d'r box. Lekker folklore
.
Merk aan Wo dat ze zich echt weer een stuk lekkerder voelt, ze draaft weer het land in en ze kijkt weer lekker een beetje om haar heen en ontlast niet steeds meer haar voetje. Hopelijk blijft het nu gewoon goed gedaan!!
(ik hoop het zo!!!!!!!!!)
Vanmorgen belde vriendin van m`n moeder ons op, of we het leuk vonden om in de herfst een weekje op vakantie te komen met Megan en Wolin, maakte ze twee extra boxen klaar. Ze heeft een boerderij aan de rand van het bos bij de Duitse grens met een groot lap grond op een heuvel. Dus ik hoop dat Wolin ook lekker mee kan dan, al is het om in het bos te wandelen, lijkt me wel ontzettend leuk
.
Maar weer naar stal, om Wo binnen te halen.