Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Loopt heel goed nu, dus inspiratie wat kwijt. Gelukkig volgende week donderdag éindelijk dressuurles
Zit in de laagste groep, 80cm. Dan weet ik gelijk hoe het zit als er nog occ's of vrije crossen georganiseerd worden hoeveel werk er nog is.

. In brugge staan er niet veel erg lage sprongetjes (vroeger toch) dus kan me inbeelden dat het pittig was!
. Grote fan van heartbeat en met zo een merrie moet dat wel iets leuks geven! Wrm hou je ze zelf niet?
fi is intussen alweer vol bij 1e poging van Colorit Z dit keer. Elk jaar fokken en niets verkopen, dat wordt op de duur wel wat veel om stallen te kuisen
heb ook getwijfeld voor die stage maar Brugge ligt me niet
. Kom daar altijd iets tegen.
Misschien maar best dat het geen hengst is want ik heb als het goed is binnenkort een weide verkocht dus best wel budget... Maar alweer, vriend gaat niet akkoord zijn. Want die verkoop is eigenlijk om geld te kunnen inleggen voor een huis met oftewel grond aan, oftewel dichter bij mijn andere weides.
Iets gepast vinden gaat echter andere koek zijn...
. Zo blijf ik toch nog beetje actief in de eventing
.
om 11u jumping daarna cross
wil er toch een aantal meedoen dit jaar, al zal het voor mij vooral communautaire zijn en/of jumpcross.
Had me dat 6 maanden geleden gezegd en ik had alleman zot verklaard.