Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dan... die keek dus NIET waar ze reed. Ik heb aardig gevloekt dat ze in draf pal voor mijn neus de weg afsneed terwijl ik Icaro eindelijk even deftig had kunnen doen aanspringen. Gelukkig was ik niet de enige die mopperde aan de zure blikken en gefoeter rondom mij te horen.
. Ken je hen dat je daar terechtkomt als jury? Of gaat dat via een jury-pool ofzo waarvoor je je opgeeft?
Zo begeleiding om meer 'uitdagende' dingen te doen, is wel goed. Lijk in Deurle, in de cross zelf weet ik niet of ik die trakhener zou durven, maar met G.iel erbij zal ik het denk ik wel durven. 
spreek maar al met twee woorden...
Maar supergoed dat je al een 1e winstpunt hebt gehaald!!
) en een danske placeren... Kijk er al naar uit
en dan moet je ook wel geregeld gaan en daar heb ik geen tijd/zin voor. Enkele keren per jaar jureren is wel voldoende voor mij.
. Stallen kosten idd op de meeste plaatsen €75, dat is veel geld maar kan ik wel begrijpen, maar €25 voor stroom voor 2 dagen vind ik wel veel geld. Uiteindelijk is dat samen €100 voor slechts 1 paard, en nog inschrijving van €50 erbij, plus den diesel... Alé ja, nog los van of je waar voor je geld krijgt, is het gewoon wel duur. Dus als ik die €25 stroom kan vermijden, zal ik daar toch mijn best voor doen
, verstand komt echt met de jaren soms
!
Zal de 2e keer bij die persoon zijn, ik kijk er al naar uit! Want aan ons parcoursrijden kan nog wat geschaafd worden.
Maar Shuddy had dan geen goed profiel om te verkopen, hij was toen ook niet echt braaf in omgang.
Als hij iets beu was, zei hij gewoon foert. Ook bij het poetsen, als hij het beu was, trok hij zich gewoon los...
M'n ouders zijn daar ook wel blij mee!
De laatste tijd gaan ze liever komen kijken op wedstrijd. Volgende cross komt zus en nicht ook kijken. Eventing is boeiender!
Mss idd laten kijken door een professionele persoon met ervaring met zulke paarden en zien of het nog op te lossen valt ofzo?
(en je weet startnummer van die persoon, als ze da pakken, weet je toch wie het is.
) En achter de cross van die jongen die mama dankbaar dat ze m'n bp mochten lenen, blij wordt je daar toch van! 
Mensen die ik kende van crosskamp nog daar zeg je dan nog een goeiedag tegen. Op dressuur meestal een serieuze (vuile) blik.
Aleja van sommige mensen geen blijk van herkenning.
.
. Was blij dat het haar probleem was, ze had zelf mr tegen de parkeer wachter moeten zeggen dat da geen goeie plek was.

Zou er geen stroom worden voorzien voor een paddockje, of om automatische drinkbakken of verlichting op aan te sluiten? Alsnog blijft het lollige grap als je met 2 of meer paarden gaat.
.
.
. Enfin ja, niets aan te doen zeker? Elders een stal zoeken, hebben we vorig jaar gedaan in Diepenbeek, is dan wel goedkoper, maar ja, je bent toch een stuk sfeer kwijt en je moet zowel zaterdag als zondag nog en neer gaan dan...
. Kvind da echt veel 25 euro omdaar gewoon mn auto te zetten en wc dan nog te betalen, douches gebruik ik daar niet (hopelijk voor die prijs is er warm water voor de gebruikers
). Diepen.beek ben ik nr b&b gegaan, maarja toen had ik nog iemand om naar b&b te gaan
, omda nu alleen te doen is ook zo triestig
. Tis maar te hoen dat nie nog eens 5 euro 'administratieve kost' voor rugnummer is ook
. Benieuwd of de prijzen dan wa meer de moeite gaan zijn als ze zoveel vragen, vorig jaar werd er wel 'geklaagd', mr dat was vnl omda ze de andere jaren wel verwend werden qua prijzen.