Bedankt, vind het wel een opsteker dat ik al gelijk 1 winstpunt heb haha. Helemaal niet verwacht.
Was wel hele leuke locatie verder, proper, goed georganiseerd, meer dan genoeg ruimte om in te rijden (piste 20x60). Omdat het een nieuwe locatie is was er ook iemand van de VLP zelf aanwezig, maar die heeft mijn klep-incident niet gezien denk ik. Bij een trailer, dat begrijp ik, daar heb je nog een heel stuk opening maar bij mijn karretje is dat veel minder omdat de klep anders te steil wordt. En dat ze u dan nog staan aan te gapen als koeien op een trein omdat je uw klep open wil.
Ook bij het inrijden van de 2e proef wel iemand flink vervloekt. Die kwam uit de stallen, dus pensionklant, met paard aan de longe. Gelijk gemeld "mag er gelongeerd worden in de inrijpiste?" De longe was rap weer weg
Maar dan... die keek dus NIET waar ze reed. Ik heb aardig gevloekt dat ze in draf pal voor mijn neus de weg afsneed terwijl ik Icaro eindelijk even deftig had kunnen doen aanspringen. Gelukkig was ik niet de enige die mopperde aan de zure blikken en gefoeter rondom mij te horen.
Maar verder, echt hele toffe plek. Pistes lagen naast elkaar, met aan 1 lange zijde witte balkjes gemeenschappelijk. Ik dacht mijn hoeken goed uit te rijden, ging meneer bijna over het balkje heen. Toch maar opletten met mijn springer. En bij proef 2 wil ik 'm echt op de hoefslag houden, zat ik met mijn knie tegen een paal die langs de rand stond. Auw