Altijd een droom van me geweest om zonsondergangsfoto's te hebben en met Fay is het er dus helaas nooit van gekomen dus nu wilde ik ze zsm met Joya hebben!Percy jammer, was een mooie dag om te crossen maar het was inderdaad enorm druk dus zat inderdaad goed vol! 300 starts geloof ik
Balen van de verkoop, maar handelaren zou ik inderdaad ook niet zomaar willen
Fijn dat Daimler weer goed loopt en dat Caressa goed beschermd is haha, weet maar al te goed van mijn moeder hoe eng ze het soms vindt dat crossen
Lieve hengst zegMadelein fijn dat er verbetering in zit! Ik ben ook nog steeds aan het puzzelen met bitten en ontspanning dus wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden, succes ermee in ieder geval

Rianne echt ontzettend balen
Wens je er heel veel succes en sterkte mee, hopelijk wordt het snel wat beter allemaal
Hier een super weekje achter de rug, éindelijk na lange tijd! Dinsdag springles gehad en ze was weer enorm opgefokt dus eerst een halfuur gegaloppeerd totdat ze wat ging ontspannen en daarna ging het springen echt super
Vrijdag proefgerichte clinic gehad en t proefje ging alweer een stuk beter dus mochten 200 punten mee naar huis nemen
Nog steeds wel spanning, maar toch fijn om te merken dat we wel vooruit gaan! Vandaag springwedstrijd gehad en vorige keer stond elke keer de noodrem erop vanwege de spanning en nu zijn we zonder aarzeling rondgekomen
Wel een tikje te hard en 2 balkjes, maar dat vind ik helemaal niet erg voor nu. En deze week aangenomen bij het vakantiepark hier om de hoek dus kan ik mooi weer wat centjes gaan verdienen

[/quote]