Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar hij kwam met de briljante opmerking '' nu ben ik iig op tijd thuis als het begint ''
Ze gaan uit van een zwangerschap van 40 weken
2 weken te vroeg en 2 weken er na is normaal. En vanaf 37 weken mag je thuis bevallen. En daar hoop ik op omdat Geert ons niet naar het zh kan brengen
suikermeisje schreef:Mootje schreef:Gewoon je benen bij elkaar houden, Marijke
had ze toch eerder moeten doen
Beste anticonceptie: knieen tegen elkaar houden... Vertelde mijn zus alleen is dat haar zelf niet gelukt geloof ik
Geert is iig op tijd thuis.
En wat hij zegt is natuurlijk wel zo, hij is er vlakbij als het komt!
had net zo goed een pusoog kunnen zijn.

Wil alleen niet voor een onzinnig iets dierenarts bellen. Het ziet er niet ernstig uit, paard heeft geen pijn, loopt niet kreupel en het is niet warm dus ook geen ontsteking dus dan vertrouw ik het nog wel. Als er echt iets is gaan we gewoon
Vorig jaar heeft pony in totaal 7 dagen elke dag bloedneus gehad. Dierenarts gebeld op dag 3 maar konden niet erg snel terecht en was steeds maar een heel klein beetje dus vonden ze het ook niet erg dringend nodig om ons te laten komen. Toen we er eenmaal waren was het al een dag voorbij... En helemaal niets meer te zien. Maakte me wel zorgen maar is dus voor niets geweest. Pony VRAT geweldig haha had nog nooit zoveel gegeten dus ziek was ze echt niet. Ze was ook gewoon hartstikke fit. Maar snap het opzich wel hoor en helemaal als je dan eigenlijk een verkeerde keus hebt gemaakt door anderen. Gelukkig heb ik alleen een wijze moeder die wel (te) veel erover weet. Heeft boekenvol en uren zitten lezen en al een hoop gezien. En ik moet het toegeven, meestal heeft ze gelijk. Toen ik dood aan het gaan was zei ze bij de dokter, ja het is denk ik suikerziekte, wilde hij niet geloven, toch geprikt en ja hoor, het was nog zo ook.. muts_marijke schreef:Die vent komt er wel! En anders zijn er altijd nog zaaddonors![]()
. De hele trailer zat van voor onder de olie, en van onze auto kan het niet komen want die is vorige week helemaal lek-vrij gemaakt
. Snap dat ze het druk hebben, maar bel dan eventjes dat hij toch niet klaar is. Hij paste eigenlijk niet onder de naaimachine, dus hij moest met de hand. Ze hadden eigenlijk ook geen vervangende singel, dus is hij toch snel voor nood met de machine gemaakt, zonder voetpedaal maar dat ze hem met de hand aandraaiden. Zo kan ik er dit weekend wel mee rijden. Omdat ze zich behoorlijk schaamden en het niet zo netjes is geworden hoefde ik niets te betalen, dus super service!!! Het zit nu wel goed vast. Na volgende week er weer mee heen, dan moest ik gewoon de leertjes laten vervangen want die zijn er nu niet mooier (en steviger) op geworden. Ben heel blij dat ze het toch geprobeerd hebben (terwijl ze zelf nooit in de zadelmakerij staan), dit was gewoon onmacht. Echt super! En dat mag ook wel eens over de Divoza gezegd worden
ben benieuwd!