[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:55

Haha, 40 weken SM :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:56

@ Mootje Geert heeft me beloofd op kop te zetten als het te vroeg zou beginnen...
@ SM ik heb Geert ook al gezegd dat ie niet kan plannen... ;) Maar hij kwam met de briljante opmerking '' nu ben ik iig op tijd thuis als het begint '' :D Ze gaan uit van een zwangerschap van 40 weken :) 2 weken te vroeg en 2 weken er na is normaal. En vanaf 37 weken mag je thuis bevallen. En daar hoop ik op omdat Geert ons niet naar het zh kan brengen :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:57

Hahaha, Geert heeft iig wel humor :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:58

suikermeisje schreef:
Mootje schreef:
Gewoon je benen bij elkaar houden, Marijke ;)

had ze toch eerder moeten doen :+
Beste anticonceptie: knieen tegen elkaar houden... Vertelde mijn zus alleen is dat haar zelf niet gelukt geloof ik :P

Mijn vader zei altijd '' die pilletjes slikken is leuk hoor maar als je die pilletjes eens zou klemmen tussen je knieen werkt het veel beter :')

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:03

Even ego inhaken. Een vriendin van mij is dinsdagochtend bevallen en haar vriendje kwam net binnen toen de baby al op haar buik lag... Nog wel de navelstreng door kunnen knippen iig.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:04

hahaha kijk daar zullen wij geen last van hebben ;) Geert is iig op tijd thuis.
Maar dan is het wel snel gegaan voor je vriendin of niet? Alles oke? jongetje of meisje? en namen ben ik ook ineens heel nieuwsgierig naar :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:09

Alles goed gegaan idd! :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:12

Marijke, gelukkig hij heeft wel humor :P En wat hij zegt is natuurlijk wel zo, hij is er vlakbij als het komt!
Thanks voor de uitleg, ik had gewoon even simpel 9 x 4 gedaan maar dat is denk ik te simpel :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:14

Margriet, dan moet het wel heel rap zijn gegaan!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:15

Ja klopt eerst zette het niet door en toen ging het ineens heel hard. Maar hij moest ook uit Almere komen, dat is ongeveer een uur en een kwartier rijden.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:16

Kwam er vanavond trouwens achter dat die Draak soort van gat in zijn hoef heeft. Op de foto zie je het waar die groene smurrie zit. Is wel wat gevoelig, niet warm en loopt ook niet kreupel. Is bij beide achterbenen en voorbenen wel deukjes op dezelfde plek maar niet diep. Vreemde is dat het me nog nooit opgevallen is, andere achterbeen is trouwens wel veel minder erg hoor.
Kijk het in ieder geval even aan. Wilde het even kwijt en misschien herkend iemand dit of weet iemand hoe dit gekomen zou kunnen zijn.
Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:19

Sm, wat een onduidelijke foto :') had net zo goed een pusoog kunnen zijn.
Waar zit dit gat, tegen de kroonrand aan? Dat zou namelijk heel goed een hoefzweer kunnen wezen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:21

Voor er opmerkingen komen, ik heb mijn bril niet op :Y)
Margriet, was dit hun eerste? Wel jammer dat hij het gemist had!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:21

Die foto is me iets te onduidelijk B-) . Oh, ik zie dat Mootje dat ook al vindt :D .

Ik zit een beetje in te storten, dus ik ga maar eens Giga/Pebbles binnen halen, voeren en dan lekker douchen en naar bed. Trusten allemaal!
SM: hopelijk gaat het toch beetje goed op de club!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:24

sorry mootje, met mobiel gemaakt :P
Maar links zie je de rand van springschoen. Dan zie je dat gat en dat zit dus op zijn bal/straal precies er tussen in.
Hij staat er net niet op, dus het komt niet op de grond.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:27

Ow, nu zie ik het :D
Rotstraal, straalkanker... Kan vanalles wezen. Ik zou als het mijn paard was morgen de DA bellen voor een afspraak. Maar stond sowieso voor ieder snotje meteen op de kliniek O:)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:31

Straal ziet er keurig uit en alles, en hij heeft het bij alle benen, heb grondig geinspecteerd en het is wat gevoelig maar echt pijn niet. Bij klein beetje pijn loopt die namelijk al kreupel. Wij gaan niet zo heel snel naar de dierenarts *voelt me nu wel heel slecht*

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:33

Pluis anders eens de site van hoofcare uit....
Ik ga liever 10x voor niets naar de DA. Heb mijn les wel geleerd door niet op mijn eigen gevoel af te gaan, maar te luisteren naar anderen

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:54

heb op bokt zitten zoeken, kan goed rotstraal zijn. Behandelen we zelf altijd met teer en werkt dan ook wel goed dus ga dat morgen maar eens doen.

Ik luister ook goed naar mijzelf hoor, heb hem ook in ziektekosten verzekering dus dierenarts bellen is stukje goedkoper dan :o Wil alleen niet voor een onzinnig iets dierenarts bellen. Het ziet er niet ernstig uit, paard heeft geen pijn, loopt niet kreupel en het is niet warm dus ook geen ontsteking dus dan vertrouw ik het nog wel. Als er echt iets is gaan we gewoon :j Vorig jaar heeft pony in totaal 7 dagen elke dag bloedneus gehad. Dierenarts gebeld op dag 3 maar konden niet erg snel terecht en was steeds maar een heel klein beetje dus vonden ze het ook niet erg dringend nodig om ons te laten komen. Toen we er eenmaal waren was het al een dag voorbij... En helemaal niets meer te zien. Maakte me wel zorgen maar is dus voor niets geweest. Pony VRAT geweldig haha had nog nooit zoveel gegeten dus ziek was ze echt niet. Ze was ook gewoon hartstikke fit. Maar snap het opzich wel hoor en helemaal als je dan eigenlijk een verkeerde keus hebt gemaakt door anderen. Gelukkig heb ik alleen een wijze moeder die wel (te) veel erover weet. Heeft boekenvol en uren zitten lezen en al een hoop gezien. En ik moet het toegeven, meestal heeft ze gelijk. Toen ik dood aan het gaan was zei ze bij de dokter, ja het is denk ik suikerziekte, wilde hij niet geloven, toch geprikt en ja hoor, het was nog zo ook..

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 23:49

MM wat lief van Andor

Ik ga lekker slapen morgen crosstraining in Ede

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 23:56

muts_marijke schreef:
Die vent komt er wel! En anders zijn er altijd nog zaaddonors :') :x

*proest*

Annetje, mijn rechterenkel is wat overbelast omdat ik die nu ineens anders gebruik omdat ik last heb van de linker. Pleur een keer van een krukje af en die is ook dik en pijnlijk :o
Haha Mo, de foto is onduidelijk, daar kan je met een bril (of lenzen in mijn geval) ook niet veel van maken :+
Veearts komt hier eens per 2 week, dus de kleine dingetjes die wat langer kunnen duren die worden meegenomen in het bedrijfsbezoek. Voor de andere dingen bellen we meteen, al is het maar om informatie (of pap sms't even, whaha). Kunnen ook zeker bij de pensionpaarden het niet maken om af te wachten.

Net met pap meegeweest autocross opgeven! Gezellig in de kroeg. Ik was bob. Nog een poos met de broer van Bianca gepraat, die vond het stom dat ik Bianca niet had gevraagd Challenge mee te nemen naar het Noorden, want "die scheurt toch eens per week richting het zuiden en is vandaag net vertrokken". Tsja :Y)
Oja, Anthea, jij moet van Bianca haar broer je auto (laten) controleren op olielekken :+ . De hele trailer zat van voor onder de olie, en van onze auto kan het niet komen want die is vorige week helemaal lek-vrij gemaakt O:)

Vanmiddag Beau gereden, alleen beugel indoen met rechts was even lastig. Daarna heerlijk gereden! Toen naar de Divoza, mijn singel ophalen die vanavond klaar zou zijn. Hadden we afgesproken met degene die hem zou maken. Er was nog niets aan gedaan :\ . Snap dat ze het druk hebben, maar bel dan eventjes dat hij toch niet klaar is. Hij paste eigenlijk niet onder de naaimachine, dus hij moest met de hand. Ze hadden eigenlijk ook geen vervangende singel, dus is hij toch snel voor nood met de machine gemaakt, zonder voetpedaal maar dat ze hem met de hand aandraaiden. Zo kan ik er dit weekend wel mee rijden. Omdat ze zich behoorlijk schaamden en het niet zo netjes is geworden hoefde ik niets te betalen, dus super service!!! Het zit nu wel goed vast. Na volgende week er weer mee heen, dan moest ik gewoon de leertjes laten vervangen want die zijn er nu niet mooier (en steviger) op geworden. Ben heel blij dat ze het toch geprobeerd hebben (terwijl ze zelf nooit in de zadelmakerij staan), dit was gewoon onmacht. Echt super! En dat mag ook wel eens over de Divoza gezegd worden :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 23:59

veel plezier joki,

hier misschien een nieuwe 'pony' duidelijkheid moet nog even komen

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 07:26

Goedemorgen,

De zon schijnt en de stratenmakers zijn bezig. De dag begint goed..
Alle cc gangers succes!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 07:32

Poh ben alweer vroeg wakker. (vanaf 6u niet echt meer geslapen) Paarden al gevoerd en nu op de bank met koppie thee.

Verder lees ik verhalen over bevallingen.,
Mootje lacht om marijke
Aparte foto van een hoef. Ik zou de da ook laten kijken.
Joki heeft training vandaag

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 08:06

Topweer voor de stratenmakers, Caro :j ben benieuwd!
Mirthe, fijn dat je weer hebt kunnen rijden op beau!