voorzichtig zijn met groeten naar de officials, met zo'n middelvinger...
bvw
Geplaatst: 27-10-11 10:53
texelse schreef:
voorzichtig zijn met groeten naar de officials, met zo'n middelvinger...
haha, dan lezen we dat wel in de p&s
EvelienH
Geplaatst: 27-10-11 10:55
Noor Gelukkig kan je wel gewoon rijden.
Caap zijn kogel was al wat dunner vanochtend en hij was weer vanouds vervelend bij de smid. Hij haaaaat de smid, hij vind het allemaal veel te lang duren en dan ga je gewoon stijgeren op de spuitplaats enzo.
Vandaag tot 18 uur werken en daarna maar weer naar stal.
Dressur moet in ieder geval lukken en springen/cross met de tanden op elkaar (moest ik toch al i.v.m. het mes dat ik meeneem ).
AntheaV
Geplaatst: 27-10-11 11:01
Nou dan komt het vast helemaal goed Noor
Evelien: Mooi dat z'n kogel al wat dunner is
Leliaardje
Geplaatst: 27-10-11 11:11
Dat gaat dus wel goed komen Noor . En tussendoor de hindernisjury's groeten met je ingepakte middelvinger! Maar wel beterschap hoor: ik hoop dat het snel beter gaat en dat je wel kunt rijden .
Eef: goed van de kogel. Zielig voor de smid . Nog een nabrandertje: Joki: fijn dat de hooizak werkt (was toch bij jou???). Sterkte met al je overpeinzingen bij het springen! Kwestie van veel doen: eerst niet te hoog zodat alles automatisch gaat en dan de lucht in.
Goeiemorgen! Ik heb gister weer lekker gewerkt. Vandaag leren, en morgen mijn laatste tentamen!
Jeetje Noor, wat een pech! Wel fijn dat Jer verder super zijn best deed! Succes Mirthe!
Tody
Geplaatst: 27-10-11 12:28
Noor: ik heb de sgw in Vlietlanden gereden en gewonnen met knalroze gips om mijn middelvinger. Geen jury erover gehoord! Als het lukt goed vasttapen aan de vinger ernaast. Dat je die dan noodgedwongen allebei anders houdt maakt echt niet uit. Sterkte!
Ideale bijleesactie van Kris. Dan weer stukken minder van de dubbele boete. Ik vind dat het niet zou moeten mogen. Als ze je in persoon bekeuren voor wat voor reden dan ook, mag het tenslotte ook niet twee keer....
Evelien: even spannend dus. Domme vraag, maar gaat het om het paard waarmee je dit weekend rijdt? Mistid: Sterkte bij de dokter! Hopelijk doet het wat.
bvw
Geplaatst: 27-10-11 12:44
tody heb je daar ook een foto van
Tody
Geplaatst: 27-10-11 12:54
Van het rijden niet nee, heb helemaal geen foto's van Vlietlanden, maar het was echt niet te missen!
AntheaV
Geplaatst: 27-10-11 13:05
haha idd opvallend Had je voor dressuur vrijstelling voor het dragen van handschoenen?
renskek
Geplaatst: 27-10-11 13:42
Arme Noor, veel beterschap!!!
haha Tody die vinger herken ik nog wel Zag er wel heldhaftig uit
Vandaag weer even 'gevlogen' (lees: gesprongen) met Zavira. De rijderij slaat nog nergens op, maar wat een gevoel als dat paard springt
EvelienH
Geplaatst: 27-10-11 13:43
Tody, dit weekend rij ik niet mee. Zie het nut niet in van een NK rijden als je geen fatsoenlijke dressuurproef kan neerzetten. Als ik wel had willen rijden had ik denk ik ook maar afgemeld voor de zekerheid. Die vinger ziet er pijnlijk uit!
haha Noor gelukkig ging het rijden wel! Fijn dat Do goed ging Ka! Kris, balen van de boetes.
Hier is Uk weer zo goed als kaal. Alleen de achterbenen gingen niet zo goed, dus die zijn nog niet helemaal netjes. We hebben het eerst zo maar gelaten, ik ga ze zelf wel verder doen met de tondeuze.