[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 08:07

Sannn Heel veel sterkte vandaag. :(:)

Ik moet ook naar de stad van de week. Wil vrijdag zwarte pumps aan en heb echt geweldige, maar met zulke killerheels weet ik niet of ik dat volhoudt :Y)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 08:17

Morguh!

Sandra heeeel veel sterkte :(:)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 08:17

Sannn, heel veel sterkte vandaag en alle komende dagen als je het nodig hebt. ;( :(:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 08:26

*Breekt in om ff Sann heeel veel sterkte te wensen!!! * :(:) :(:)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 09:09

Het begint wat te worden:
Afbeelding

Edit: hebben jullie het weerbericht gezien? Sta ik de komende avonden in een weiland met een jurk en panty te zingen/acteren.... waar ben ik weer aan begonnen.

_Noor

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 09:16

Maar als het onweert gaat het toch niet door?! (Ik ga vanavond kijken :Y) )
Ben je vandaag wezen kijken of is dit van gister?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 09:21

Van gisteravond.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 09:25

Margreet := :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 09:31

wordt al een "leuk stulpje" Noor!!
Gewoon even snel doorzingen Margreet, des te eerder ben je weer klaar. Als het zulk slecht weer is zal er ws. ook niet veel publiek zijn. Kun je er altijd nog thuis een kamerconcert van maken :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 09:44

Meiden mag ik jullie nog even lastig vallen??
Op www.telegraaf.nl staat onder het tabblad wuz foto's waar op gestemd kan worden. Foto 2 is van mijn "hand". Ik sta tot nu toe in de top 3 met meest populaire foto. Vandaag kan nog gestemd worden. Zouden jullie ajb, ajb, ajb, willen stemmen. Heel eenvoudig. Een mailtje naar wuz@telegraaf.nl met in de regel van het onderwerp de vermelding: Foto 2, Eretribune, dan ben ik hartstikke blij. Onder de stemmers wordt 3x 25 euro verloot. Dus vermeld in het tekstgedeelte je naam, en je banknr.
Er zijn er die al gestemd hebben, maar voor degene die dit nog niet gedaan hebben..... Je zou me mee blij maken. 1e prijs is 300 euro, 2e, 200 en 3e 100. En de pc is gesneuveld, dus een extraatje is altijd welkom!
Alvast bedankt hoor! Oja, vrijdag staat de uitslag in de telegraaf. Ik kan de foto hier ook niet plaatsen vanwege de gesneuvelde pc. (en anders weet ik ook niet of het weer zou lukken..)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 10:01

Kun je ook nog een keer stemmen als je al gestemd hebt?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 10:02

misschien wel, weet ik niet, maar ik heb met alle e-mailadressen waar ik over kan beschikken een stem uitgebracht.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 10:09

Nou ik heb nog 4 andere e-mailadressen en 2 andere bankrekeningnummers, dus ik heb nu in totaal 4x gestemd. Meer kan ik niet voor je doen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 10:10

En ik 3x :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 10:51

Bedankt meiden voor het medeleven. Het is gebeurd, ben zelf niet meegeweest. Trok ik niet, was thuis al overstuur en wou het niet erger maken voor Vero. Maar mijn zusje is bij haar gebleven tot het einde en het is heel vredig gebeurd. Ze hebben daarna ook nog een stuk staart afgeknipt, kan ik een mooie armband van laten maken als herinnering. :)
What houdt zich tot nu toe verbazingwekend goed, staat rustig in de wei gras te eten. Heeft nog niet lopen rennen.. Hoop dat het zo blijft. Ga vanmiddag lekker met hem uitwaaien in het bos.

Heb ook op je gestemd Texelse! :)
Ook nog een knuffel voor Snoek. :(:)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 12-07-11 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 10:54

Ach lieve Sannnn, wat moeilijk meid! Heel veel sterkte. Hier moeten we ws. ook gaan bepalen wanneer nou precies de geschikste dag is, en die is er niet...... Hou je goed hoor!!

Lieve dames die gestemd hebben, heel hartelijk bedankt, ik ben benieuwd wat de uitslag vrijdag is.
Hebben jullie de foto trouwens gezien?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 10:56

Sannnn, :(:) :(:) Beetje rare vraag, maar jullie gaan wel weer op zoek naar een nieuw paard? Maatje voor What? Veel plezier vanmiddag in het bos.
Texelse, gestemd & gezien hoor! ;)
Snoek, :(:) Zo heb ik ook heel lang aangemodderd met Nudine. Hier is de beslissing ook genomen, nu alleen nog het moment (maar dat hangt ook van KJ af natuurlijk).

SimJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 10:58

Lekker uit gaan waaien vanmiddag, Sannnn! Fijn dat Whatje zich tot nu toe rustig houdt.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:07

Geen rare vraag hoor Noor. :) Ik wil graag een maatje voor What erbij alleen ziet mijn moeder dat niet zo zitten, die vind 1 paard genoeg. What kwam ook alleen maar omdat ik graag wou crossen en we Vero zouden verkopen omdat zij meer een dressuurpaard is. Dat liep helaas anders.
Heb best wel gezeurd om maatje voor What ( :o weet dat ik al blij zat mag zijn voor What hoor), maar dat gebeurd dus niet. Heb nu wel de afspraak staan dat we afwachten hoe What zich houdt en als ik merk aan hem dat hij het erg mist er wel maatje bij komt. Ze weten dat ik graag wil dat ze met ze 2-en staan, maar ik ben al blij zat dat ze dit allemaal voor mij doen. Mijn ouders hebben niets met paarden, ze hebben voor mijn zusje en mij al stal gebouwd en zorgen voor ze als ik weg ben en alles. :)
Komt ook nog bij dat ik na mijn stage jaar op mezelf wil gaan wonen en dan is 2 paarden te duur voor mij en dan zou What toch naar pensionstal gaan. Dus het is ook tijdelijk... Ben stiekem wel aan het kijken voor iets wat langs komt wat tijdelijk zou kunnen.

Het is idd nooit het juiste moment, voor jullie ook alvast sterkte Texelse en Noor.
Jij moet werken vanmiddag of niet Sim?
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 12-07-11 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:13

Lekker uitwaaien vanmiddag Sann, lekker je hoofd leeg maken :(:) .
Alle anderen met paarden waarover lastige beslissingen nog moeten worden genomen ook een dikke :(:) .

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 11:15

Sannnn, Noortje heeft Jeremy alleen erbij gekregen omdat wij (pap en ik) vonden dat ze helemaal verpieterde met het alleen maar kijken en stappen met Nudine en niet meer kunnen rijden. Gedachten was toen en is eigenlijk nog steeds dat Jer weer weggaat als het veulen ingereden is.
Tenzij je genoeg faciliteiten aan huis hebt vind ik 1 paard ook genoeg hoor, zeker als je nog werkt en voor je eigen HH moet zorgen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:17

Jeetje san heftig meis!! :(:) Zou het idd ook aankijken kopen kan altijd nog desnoods een shetie

Ik kan nie echt goed lopen op hakken, kan het wel alleen me grote teen(en) wil(len) dan niet zo mee werken dus dan maar leuke platte schoenen!
Benthe leuk van die film zeg!
Mo die slippers heerlijk hè die jij bij lau aan had.. Had ze veeeeeul eerder moeten kopen :o

Heb het idee dat het al 3 uur is das nie best :')

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:18

Misschien is dan een shetje oid wel leuk en voldoende voor What, Sannnn. Dat zou misschien een oplossing zijn.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 11:19

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:20

Ik heb express nog niet gekeken in het topic, want als ik iets maak, moet het ook opgegeten worden :+