Ik moet ook naar de stad van de week. Wil vrijdag zwarte pumps aan en heb echt geweldige, maar met zulke killerheels weet ik niet of ik dat volhoudt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

Beetje rare vraag, maar jullie gaan wel weer op zoek naar een nieuw paard? Maatje voor What? Veel plezier vanmiddag in het bos.
Zo heb ik ook heel lang aangemodderd met Nudine. Hier is de beslissing ook genomen, nu alleen nog het moment (maar dat hangt ook van KJ af natuurlijk).
Ik wil graag een maatje voor What erbij alleen ziet mijn moeder dat niet zo zitten, die vind 1 paard genoeg. What kwam ook alleen maar omdat ik graag wou crossen en we Vero zouden verkopen omdat zij meer een dressuurpaard is. Dat liep helaas anders.
weet dat ik al blij zat mag zijn voor What hoor), maar dat gebeurd dus niet. Heb nu wel de afspraak staan dat we afwachten hoe What zich houdt en als ik merk aan hem dat hij het erg mist er wel maatje bij komt. Ze weten dat ik graag wil dat ze met ze 2-en staan, maar ik ben al blij zat dat ze dit allemaal voor mij doen. Mijn ouders hebben niets met paarden, ze hebben voor mijn zusje en mij al stal gebouwd en zorgen voor ze als ik weg ben en alles.
Zou het idd ook aankijken kopen kan altijd nog desnoods een shetie